𝕥𝕚𝕘𝕒 𝕡𝕦𝕝𝕦𝕙 𝕝𝕒𝕡𝕒𝕟☀︎︎

100 32 11
                                    


꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂





"Jimi! Mana kau!?" jerit Haechan yang masih berada dalam mall. Dia berlari ke sana sini tapi kelibat gadis itu langsung tidak kelihatan.

Keluhan berat dilepaskan lalu dia duduk di kerusi awam sambil menongkat dagunya.

"Mana kau ni" gumamnya. Matanya masih setia meliar cari kelibat gadis itu.

——————✯✯✯✯——————

"Jimi!! Jimi!!" memekak Jeno menjerit nama gadis itu tetapi dia juga tidak melihat bayang gadis itu.

Dia mengeluarkan telefon bimbitnya lalu menelefon gadis itu. Sementara menunggu Jimi angkat, dia meneruskan perjalanan.

"Nombor yang an—"

"Haish, asal tak angkat ni?" lagi sekali Jeno menelefon gadis itu tapi tetap juga tidak diangkat olehnya.

"Jeno! Jeno! Lee Jeno!" dia pusing ke belakang bila terdengar namanya diseru oleh seseorang.

Jeno pusing ke depan semula dan ingin sambung berjalan tapi figura itu pantas menahan lengannya.

"Kau nak apa ni Jaemin?"


"Rilek la. Tak payah la nak marah" bidas Jaemin bila rakan baiknya itu asyik memandang tajam ke arahnya.

"Aku nak cari Jimi. Bla, tak payah ikut" lagi sekali Jaemin menahan lengannya.

"Tak payah la. Aku rasa Jimi selamat je. Entah-entah dia dah ada dekat Haechan ke?"

"Mana kau tahu?"

"Maybe. Aku teka je. Aku rasa Hae—"

"Kau rasa je kan. Bukannya kau nampak depan mata kau sendiri. Bla, aku nak cari dia. Jangan kacau aku"

"Yah Jeno, tenang la gila! Bukannya Jimi tu nak bunuh diri. Confirm dia selamat punya. Percayalah cakap aku"

"Kau yakin?"

"Yakin gila. Kita bukannya baru kenal dia semalam, Jeno. Kita dengan dia dah lama dah kawan. Lagipun, kita memang tahu sangat perangai dia macam mana. Kau pun pernah bersama dengan dia kan. Mesti la kau lagi tahu pasal dia"

"Jangan ungkit hal tu. Aku tak suka"

"Kalau kau tak suka, tak payah la nak beria sangat cari dia! Kau kene sedar yang kau tu dah ada Rae woo!"

 ժ┃Lelaki Bunian ⤻ ˡᵉᵉ ᵈᵒⁿᵍʰʸᵘᶜᵏWhere stories live. Discover now