𝕥𝕚𝕘𝕒 𝕡𝕦𝕝𝕦𝕙 𝕥𝕚𝕘𝕒☀︎︎

109 24 17
                                    


꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂




"Yoon Oh hyung, Hyuck lapar!"

"Yoon Oh hyung!!!!"

"Yoon Oh hyung!!! Jangan la palau Hyuck!!!!"

"TAEIL HYUNG!!! TENGOK YOON OH HYUNG DIA PALAU HYUCK!!!!"

"Sape je nak layan kau. Dah senyap, hyung pun lapar jugak. Kalau kamu bising, lagi tu la perut kamu lapar. Cuba duduk senyap" tegur Taeil dan Haechan memuncungkan bibirnya.

"Padan muka" usik Dong Young sambil menjelirkan lidahnya. Haechan pun apa lagi, dia ingin menumbuk wajah abangnya tapi telah dihalang oleh Taeyong.

"Kau tunggu, nanti kau bangun pagi esok. Kau ada dalam tanah. Jangan nak menjerit pulak masetu" ugut Haechan sambil menunding jarinya.

"Panggil aku hyung la gila. Kau sedar tak beza umur kita 3 tahun"

"Hekeleh 3 tahun je. Bukannya 10 tahun. Beria je lebih"

"Yang lain kau boleh pulak panggil hyung. Bukannya jauh sangat beza"

"Dah senyap! Kalau bising lagi, memang aku campak korang dalam kuali. Goreng je terus" kata Yoon Oh sambil menjeling mereka tajam. Dia pulak berasa geram dengan dua ketul ni. Kalau tak gaduh memang tak sah.

"Kau la ni buat dia marah" tutur Dong Young dengan nada berbisik sambil menolak lengan Haechan perlahan.

Haechan menjelingnya tajam sambil menyengetkan bibirnya. Dia pulak dipersalahkan dalam hal ni. Siapa yang abang sekarang ni?

"Dah la, aku nak keluar" bidas Haechan lalu dia bangun dari duduk.

"Kau nak pergi mana?" soal Young Ho seraya meraih tangan adiknya yang sudah berdiri.

"Pergi cari appa"

"Buat apa?"

"Mintak duit la. Korang nak tahan lapar sampai petang ke? Dah la keluarga diaorang semua balik petang"

"Jimi pun balik petang ke?" soal Taeil dan dapat anggukan dari Haechan.

"Kalau macam tu, jom la" ajak Taeyong semangat dan dia berlari keluar rumah dahulu. Ajak keluar memang terus semangat hilang segala penat lelah.

"Nak naik apa pergi sana? Kita mana ada telefon nak call ahjusshi Kim" bidas Yoo Tae bila mereka sudah berada di luar pagar rumah.

"Naik teksi la" balas Haechan lalu dia mengangkat tangan tinggi untuk menahan sebuah kereta.

"Hyuck kau series la?" lirih Yoon Oh selepas Haechan membuka pintu untuk mereka masuk.

"Asal? Hyung tak nak naik ke?"

 ժ┃Lelaki Bunian ⤻ ˡᵉᵉ ᵈᵒⁿᵍʰʸᵘᶜᵏWhere stories live. Discover now