VII.

58 10 25
                                    

Vykročím jednou nohou do bytu, nie je zažaté a ja na členku pocítim ostré zuby

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Vykročím jednou nohou do bytu, nie je zažaté a ja na členku pocítim ostré zuby. Ohriaknem to čierne čudo a chniapem rukou po vypínači, aby som sa jej ukázal. Obzrie si ma, zavrtí chvostom a potom sa okolo mňa začne pojašene motať. Pribuchnem dvere, skopnem topánky a namierim si to do kuchyne. Rozvoniava tu kvetinovo. Radka splnila časť dohody.

Nakuknem do chladničky, zaškvŕka mi ako na povel v bruchu. Nenájdem v nej nič na jedenie. Objednám si pizzu, krúžim prstom po mobile a do niečoho zakopnem. Dolu na zemi sú postavené misky s granulami a vodou. Striga sedí oproti mne s vyplazeným jazykom, nevšímam si ju a prejdem do obývačky.

Ľahnem si do postele. Usalaší sa pri mne. Odtlačím ju dole. „Zmizni!" ohriaknem ju a snažím sa nastoliť medzi nami dvomi poriadok, lenže očividne sú jej moje rozkazy u riti. Schválne ju ignorujem, pozerám do mobilu, ale ona sa mi vtiera a obtiera si hlavu o moje nohy.

„No čo chceš?" opýtam sa jej nahlas, hoci viem, že mi neodpovie. Chytí nový impulz a oslintá mi ruky. Vykrivím pery, kvôli tomuto som si nezaobstaral žiadneho domáceho miláčika. Na čiernych nohaviciach mám všade jej chlpy. Keď tu so mnou bude bývať týždeň, nezbavím sa ich ani do Vianoc.

Vykukne na mňa Dianin profil. Dva týždne do svadby. Tieto trápne preafektované fotografie snúbencov. Statusy vieme len my. Dofrasa, odkedy je ľúbostný život takýto teatrálny? Bral som sa ešte v dobe, kedy tieto lacné vzácne okamihy nemuseli byť pretŕčané na obdiv každému dôvernému známemu.

Silou telepatie, alebo možno aj tým, že Diana je kontrolou posadnutá hysterka, sa objaví pod mojím palcom četová hlavička s jej menom. Uškrniem sa. Je mi fajn z predstavy, že som vlastne rád, ako sa medzi nami veci skončili. Len by som bol radšej, keby vzala nazad to prekliatie môjho vtáka.

Ako jediný z pozvaných si nepotvrdil svoju účasť.

Nabiehajúce bodky. Písanie. Prestávka. Chce niečo doplniť, ale pred odoslaním to zmaže. Píše len to, čo má premyslené najmenej dve hodiny vopred.

Prídem. Povedal som ti to osobne. Myslel som, že ti stačí ústna dohoda ;)

Žmurkajúci smajlík. Schválna dvojzmyselná narážka. Poslednýkrát som jej to v lete urobil ústami. Prišla za mnou sem. Tvrdila, že len šla okolo, odovzdala mi pozvánku. Oči mala červené, vyplakané a ja som jej ponúkol, aby vošla dnu. Niežeby som chcel využiť situáciu, ale niečo mi nahováralo, že jej návšteva bola zámerná.

Nevracali sme sa k našim posledným dňom vo vzťahu. Štvali ju mnohé veci, prevažne týkajúce sa mňa a mojej nechuti k manželstvu. Bol som ženatý, nedopadlo to, nepochopila to. Zbehlo sa to rýchlo, urobil som jej dobre a ona odišla. Nerozoberali sme ďalej.

Predvčerom mi poslala ďalšiu pozvánku s oznámením. Snaží sa ma naštvať. Zapil som to a som zase v pohode. Nechcem nič vážne. Nemám na to, aby som vkladal do vzťahu svoju dušu a jemnosť. Nie som rodinne založený typ.

Vina v nás ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora