14. august 2019
Malým deťom odmala vtĺkame do hlavy, že lži by sa vykladať nemali. Svoje dvojčatá budem viesť rovnakým smerom. Klamstvá nie sú pekné. Ibaže niekedy sú. Napríklad v časoch, keď necítite, že je pravda krajšia. Teoreticky ani nemusíte klamať schválne. Jednoducho to z vás vyjde a je neskoro to vziať späť. A potom už len ďalej pokračujete v tom, čo ste začali. Mimovoľne. Fajn, mohla som ho opraviť, ale neurobila som to. Všimol si moju obrúčku a ja som povedala, že si ju nedokážem dať dole, pretože má pre mňa významnú hodnotu. Ten adrenalín, keď ma takmer pristihol, ale mne sa podarilo zakamuflovať to. Necítim sa ako podvodníčka. Pravdou je, že manželstvo mňa a Vinca nefunguje. A občas mi to pripadá, že nás vážne opustil. Som sama. Voľakedy sme sa o všetkom radili spoločne, teraz si už žijeme každý sám. Niežeby som mala na toho autobusára slabosť, no padlo mi dobre posťažovať sa mu. Dať dole to bremeno a byť tú chvíľu počúvaná. V tomto svete sa stará každý iba o seba, takže ak urobí niekto z času na čas výnimku, je to neobvyklé. Hovorilo sa mi s ním veľmi dobre. Skoro sa mi podarilo zabudnúť na to, čo ma čaká. Zaujímal sa aj o Zinu a Zoju. Kúpil im malé čokoládky. Sklopila som pohľad zahanbene do zeme, keď povedal, že pre nich niečo má. Fakt na nás myslel. Cením si to. Bola som rozcítená. Pekne som sa mu poďakovala, ony dve mu chceli hneď vlepiť pusu na líce. Zdráhala som sa, ale on sa k nim naklonil a moje dievčatá ho pobozkali. Divila som sa tomu. Zväčša nebývajú takéto, sú hanblivé. Dojalo ma to. Rozpovedala som mu svoj životný príbeh. Neklamala som mu vo všetkom. Ale ja viem... nebolo to správne. Lenže čo je správne? Mám kvôli tomu zlé svedomie. Prekvapila ma tá jeho nečakaná pozornosť. Za posledné mesiace a týždne som jej veľa nemala. Ja sa snažím rozdeľovať svoju pozornosť medzi obe moje dcéry rovnakým dielom. A keď sa teda o mňa niekto skutočne zaujíma, spanikárim. Bola to hlúposť, no musím sa jej držať. Uvidíme sa aj budúci týždeň. Čo si mám sadnúť do prvého radu a priznať sa, že manžel ma neopustil a ja som vydatá? Ako by sa na mňa pozeral? Vyzerala by som pred ním tak neskutočne hlúpo. Ja viem, že si to odpykám. Viesť takto za nos cudzieho chlapa, ktorý nebol ku mne nič iné, ako milý. Lenže ono je to v podstate nevinné klamstvo. My dvaja nie sme naozajstní priatelia. Len som mu ukázala verziu, ktorou by som chcela byť. Vdova s dvomi deťmi. Na rozdiel od toho, že všetci ľutujú Vinca, každý by ľutoval mňa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vina v nás ✔
Mistério / Suspense13. október 2019 - pri brehu Dunaja sa nájde rozštvrtené telo, ktoré objaví starší pár na prechádzke so psom v ranných hodinách. Nechty na rukách a nohách sú namaľované červenou farbou. Neďaleko, len pár metrov od tohto hrôzostrašného výjavu, nachád...