*10*

2.1K 111 129
                                    

Tekrar ben uyuyamayan bir adet yazar :)

Bakın ne buldum. İnstagram'da keşfette karşıma çıktığından beri gülüyorum bu resme. Sanki Hande, birini paralamaya gidiyor da hepsi önünü kesmeye çalışıyormuş gibi bir kare yakalamışlar😆

Klasik sloganımız neydi, satır arası yorumları unutmamamız :)

Keyifli okumalar kuzucuklarım :*

Eda, buz pistine girdiğinde ilk gözüne çarpan kişi Naz oldu. Pistin kenarında durmuş partnerleriyle dans eden öğrencilerini izliyordu. Eda’nın da bakışları Naz’dan piste kaydı ve partneriyle uyumlu bir şekilde dans eden yeğenini fark etti. Deniz’in sırtı ona dönük olduğundan geldiğini göremiyordu. Tekrardan öğretmene döndü Eda ve yavaşça yanına doğru yürüdü. Mutlu bir yüz ifadesi vardı genç kızın çünkü üçlü sıçrayışı gerçekleştiren öğrencilerinin hiçbiri küçük yaşlarına rağmen bunu düşmeden yapabiliyorlardı. Bu bir başarıydı. Hem onun hem de öğrencilerinin.

“Merhaba.”

Naz, hoca arkasında birinin sesini duymayı beklemiyordu. Omuzu üzerinden dönüp sağına baktığında Eda’nın bileklerini settin üstüne bırakıp onu izlediğini fark etti. Bunu beklemiyordu. Bu yüzden de ani gelen şaşkınlığının ardından nihayet gülümseyerek utangaç bir şekilde bakışlarını voleybolcunun gözlerinden kaçırdı.

“Merhaba.”

Eda, genç kızın ne kadar utandığını görebiliyordu. Onu bu kadar yakından izlerken daha dikkatli inceleme fırsatını da elde etmiş oluyordu. Bakışları ağır ağır gözlerinden kızaran yanaklarına kaydı ve sonrasında muhtemelen utandığında ortaya çıkan bir tik olduğunu düşündüğü alt dudağını ısırışı dikkatini çekti ve en nihayetinde de boğazında düzenle atan nabzında durdu. Oradan tekrar ağır ağır gözlerine kaydı bakışları. Bu sefer Naz da dikkatli bir şekilde onu izliyordu. Masmavi gözlerinde garip bir ciddiyet ve aynı zamanda da büyük bir merak vardı. Eda, dayanamayıp gülümsedi ve sağ yanağında oluşan çukur öğretmenin bakışlarını gözlerinden oraya kaydırmasını sağladı. Eda, başını sallayarak gülümsemeye devam etti. Deniz’in sözlerini düşünüyordu o anda. Naz öğretmenim senin büyük hayranın demişti arabadayken. Yol boyunca acaba doğru mu diye düşünmüştü Eda ama şu an karşısındaki manzara küçücük çocuğun bile ondan daha iyi gözlemci olduğunu gösteriyordu.

“Teyze!”

Deniz’in neşeli sesi her iki kadının da dikkatini kendine çekti. Eda, başını çevirip yeğenini selamlarken, Naz öğretmen de dikkatli bakışlarıyla diğer bütün pistteki öğrencilerini kontrol ediyordu. Eda, tekrar dönüp ona baktı ve ilk defa hayatında bir adımı atmadan önce on kere düşünmeyi bir kenara bırakıp her şeyi anına göre yaşamayı seçti. Yüzünü öğretmene doğru yaklaştırırken pistten gelen gürültüyü bahane ederek söylemek istediklerini doğrudan kulağına fısıldadı.

“Olimpiyatlara katılmam kesinleşti.”

Naz, öğretmen nefesi tenine temas ettiği an ilk olarak irkildi. Eda, hala ona yakın durduğu için bunu hissedebiliyordu. Fakat sonrasında genç kız hiç düşünmeden yüzünü ona döndü ve Eda hala geriye çekilmediği için ani dönüşünden dolayı dudağı dudağına temas etti. 

“Buna sevindim.”

Bunu söyledikten sonra uzaklaştı hoca ve bu sefer şaşıran kişi Eda olmuştu. Öğretmene bakarken onun hala kıpkırmızı kesildiğini görebiliyordu. Utanıyordu yaptığı davranıştan ama bunu yine de gizlemeye çalışıyordu.

Eda’nın bakışları yavaşça genç kızın gözlerine kaydı ve orada kararlı bir istek gördü, pişmanlık değil. O an anladı aslında. Naz öğretmen ona bilerek temas etmişti. Bu düşünce zihninde yer edince Eda’nın dudağının sağ köşesi yavaş yavaş yukarı kıvrıldı. Naz, öğretmenin bakışları tekrar gözlerinden yanağına kaydı ve Eda ilk defa birinin gülümseyişine bu kadar dikkat ettiğini düşündü. Bu onun için oldukça özel bir andı. Her zaman sporcu kimliğiyle ön planda olmaya alışmıştı. Hayatına giren kadınlar ya tanınmak için, ya da ünü, parası için onunla birlikte olmuşlardı. En son yaşadığı tatsız olayın ardından bir daha kimseyle bir ilişki düşünmeyeceğini kararlaştırsa da şu an önünde duran güzel ve masum genç kız bu kararını ona tekrar sorgulatacağa benziyordu...

Love Success Power / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin