İyi akşamlar 😜
Söz verdiğim gibi gece yarısı bölümü bitirdim ve atıyorum
😄 alkışımı alayım lütfen :)Bugün harika bir maç izledik harika. Hande'm en skorer oyuncu oldu. Cansu ilk defa adam gibi bir pasörlük yapıp smaçörleri oynattı yoksa Ebrar'ı izlemekten fenalık geçirecektim az daha😄 Kuzuma yapılan iğrenç saldırılardan sonra takımın onu desteklemesi ve habire ona çalışmaları güzeldi fakat sürekli onu aktif bir şekilde kullanarak smaçörleri pasifleştirdiler. Hande ve Meliha'nın enerjileri, aktiflikleri iyice düşüşe geçiyordu ki bu maç nihayet pasör toparlandı hem de takımı toparladı. Melly de umarım iyileşir tez bir zamanda ya ayağını burkmuş kuzum kıyamam. Meryem de korona ve Polonya maçı kapıda 😭
Neyse umarım o maçı da kazasız belasız galibiyetle atlatırız ve size sözüm olsun maçı kazanırsak üç bölüm peş peşe atıcam 😈Şuraya iki tane tatlılık abidesi bırakıyorum 🥰😍
Satır arası yorunları unutmayalım😊
Keyifli okumalarrrrrrrHande heyecan içindeydi, yerinde duramıyordu. Sahil kenarında kumların üzerine dizilmiş taşların üzerinde bir sağa bir sola gidip geliyordu. Haftalar öncesinden takip ettiği hava durumu bugün en yüksek dereceyi gösterirken gökyüzü birden bire griye dönmüş rüzgar esmeye başlamıştı.
"Hande, biraz sakin olmayı mı denesen?"
Derya, uzun boylu kızın önüne geçip kollarından tuttu. Tuğba ve o, Gizem'le de Kübra erkenden gelmişlerdi. Son kontroller yapılırken Hande'nin yanında olmak amacıyla her biri elinden geleni yapıyor, eksiklikleri tamamlamaya çalışıyordu ama Hande'nin stresi o kadar büyüktü ki bu durum onları da etkiliyordu.
"Ya yağmur başlarsa? Zehra yağmurdan hiç hoşlanmaz ki! Korkar o gök gürültüsünden ve havaya bakarsak birazdan ortalık gürleyecekmiş gibi görünüyor."
"Hiçbirimizin telefonunda hava durumunda yağmur göstermiyor. Bulutlar dağılır Hande, biraz sakin olmayı dene Allah aşkına."
Tuğba da Gizem'in peşinden Hande'nin yanına giderek elindeki açılmamış şu şişesini ona doğru uzattı.
"Al da iç şunu"
Hande, elinden şişeyi alıp kapağını açtığında Tuğba yüzünü sağında duran genç kadına döndü. Derya, üzerine sarı uzun saçlarını ve masmavi gözlerini daha da ön plana çıkaran capcanlı sarı renkli bir elbise giymişti. Topuklu ayakkabılarıyla boyu her zamankinden daha uzun görünüyordu ama yine de onun yanında kısa kalıyordu. Tuğba, bu görüntünün karşısında gülümsedi. Derya ise o esnada üzerindeki dikkatli bakışlarını hissedip ona döndü. Ne var dercesine kaşlarını havaya kaldırıp gözlerini devirirken Tuğba'nın yüzündeki gülümseme iyice büyüdü ve eğilip genç kadının kulağına fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Success Power / GxG
RomanceHikaye lise ve okul yıllarından beri arkadaş olan ve milli olimpiyatlara hazırlanan voleybol takımı kızlarının iş, aşk ve aile hayatlarını konu alır. Önemli Uyarı☝️ Homofobikler için uygun içerik değildir! Filenin Sultanlarına yazılmış ilk kitaptır...