*14*

1.9K 116 64
                                    

Yine ben ve bu sefer de mavişli bir bölüm 😍

Keyifli okumalar dilerim. Satır arası yorumları unutmayalım 😋

*

"Masal, bugün nöbetini devretmişsin."

Masal, koltuğunda uzanıyordu hastanedeki en yakın arkadaşı Derya odasına girdiğinde. Derya ilk çalışma masasına baktı ama onu orada bulamayınca Masal, "Buradayım" dedi koltuktan elini sallayarak.

"Ne o kendini kötü mü hissediyorsun?"

Derya, ikisi içinde birer kahve getirmişti. Elindekileri Masal'ın çalışma masasına bırakıp yanına gitti.

"Ateşin mi var seni?"

Yüzü soğuktu Masal'ın Derya garipseyerek kaşlarını çattı.

"Konuşsana be kadın neyin var?"

"Galiba sevgilim var artık" dedi Masal gülerek. Derya'nın suratını buruşturmasına dayanamayıp ardından kahkaha attı.

"Nasıl yani sevgilim var? Kim?"

Derya, Masal'ın ayaklarını kenara itip yanına koltuğa oturdu. Ağzı açık bir şekilde kaşlarını havada oynatan ve sinsice ona sırıtan arkadaşını izliyordu.

"Tahmin et?"

"Ne bileyim kızım ben müneccim miyim? Peşinde tonla adam dolanıyor zaten."

"Hmm."

Masal'ın suratındaki sırıtış daha da büyüdü. Masmavi gözlerini kıstı ve birden kollarını havaya kaldırarak söylediği şarkıyla Derya'nın yerinde sıçramasını sağladı.

"Mavişim mavilendim kapına kilitlendim. Pas tutmuştu yüreğim seninle yenilendim. Hani geçen bana onun için yapılan bir editi göstermiştin ya!"

Durup Derya'nın iyice açılan ağzını fark edince daha bir kahkaha atarak bu sefer gülme krizinin ardından öksürüğe tutuldu.

"Şaka yapıyorsun? Meryem? Uzun olan?"

Derya konuşurken eliyle boy ölçüsünü de göstermeye çalıştı. Yüz ifadesi öylesine komikti ki Masal, kahkahaya boğulduğu için neredeyse kanepeden yere yuvarlanacaktı. Gülüşlerinin arasından kesik kesik tek bir soru sorabildi sadece.

"Milli takımda bilmediğim kısa Meryem de mi var?"

"Hayır, yok da ne bileyim birden söyleyince şaşırdım işte."

Derya da tıpkı Masal gibi gülmeye başladı.

"Demek dün onunla yemeğe çıktın ha?"

Masal, başını sallayarak onayladı. Nihayet gülmeyi bırakıp koltukta doğrulabilmişti. Derya, meraklı gözlerle onu izliyordu.

"Ee nasıl geçti? Anlatmayacak mısın?"

Anlatacaktı. Aslında onun için o kadar güzeldi ki herkese anlatmak istiyordu. Koltukta iyice doğrularak yüzüne gelen birkaç saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı Masal ve o geceyi hayal etti.

"Yarın benimle Zehra'nın doğum gününe gelmek ister misin? Grubumuzun kızları seni aşırı seviyor. Tuğba da arası senle ısınamadı diye huzursuz."

Masal, dudaklarının arasından çıkardığı çatalı tabağına geri bırakarak şarabına uzandı. Ağzındaki lokmayı ne kadar etkileyici bir şekilde çiğnediğinin farkında değildi. Masal, pür dikkat onu izliyordu.

"Ne oldu?" dedi dudağının kenarındaki gamzesini ortaya çıkaracak bir şekilde gülümseyerek. Başını birazcık yan yatırmış mavi gözlerini kısmıştı. Masal'ın tepkilerini ölçerken ara sıra soğukkanlılığını kaybediyor, çocuksu tebessümünün arkasına sığınıyordu.

Love Success Power / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin