Evet merhabalar :)
Verdiğim o sözü tutmaya geldim ve bu ilk bölüm :)
Geriye kaldı iki bölüm...
Bol bol satır arası yorum yapmayı unutmayalım :*
Keyifli okumalar :)
Yahu bu resme çok güldüm hahahah sizinle de paylaşmak istedim. Muazzam bir çalışma olmuş 😄
Zühre hanımla Hasan bey arkadan da İbrahim beyle karısı Safiye hanım geliyorlardı. Cansu el işaretiyle Hande'yi hazır olması için uyardı. Meliha Zehra'yı buluşmak için mekanın başka bir yerine, restoran olan bölümüne götürüyordu. Sözde Hande Tuğba'nın sorunlarıyla ilgilenirken doğum gününü unutmuştu, Ahmet'in ne bahanesi vardı onu kimse bilmiyordu. Zehra Meliha'yla birlikte arabada giderken hiç kimsenin onun doğum gününü hatırlamaması yalanına inanıp ağlamıştı. En azından arabadayken Meliha'nın gizlice Cansu'yu arayıp ona dinlettiği konuşmalarda bunları duyabilmişti Cansu. Şimdi de tüm bunları Hande ile paylaşacağı için çok hevesliydi.
"Ha bu uşakta burda."
Safiye yenge arkadan boylanıp Ahmet'i görür görmez gülümsedi.
"Aferum demek sevduğunin doğum cununi unutmamuşsin."
Hasan bey gözlerini devirerek ona doğru bakan Ahmet'i görmezden gelip Hande'ye döndü ve kızının en yakın arkadaşını görür görmez gülümsedi.
"Asul benum kizum burda. Ge bakayum buraya" dedi adam kollarını açıp Hande'yi kucağına alarak.
"Aslan parçasi. Senu izlerken acayip keyuf alayrum be kizum. Tabi hepunuzi darulmaca gücenmece yok ama ha benum bu uşağun ayru bir tatluluğu var da."
Zühre hanım da kocasından farksız değildi. O da Hande'nin iki yanağından öpüp yanaklarından makas aldığında takımdaki bütün kızlar birbirlerine bakarak hepsi aynı anda dudaklarının arasında dışarıya havayı püskürtecek bir şekilde güldüler. Hande de durumun ironisine karşı içten bir kahkaha patlatmamak için zor duruyordu yerinde.
"Özür dileriz biz Hande'nin yüzü böyle utancından kızardığında onu bir çizgi karakterine benzetiyoruz da. Ondan bu şekilde bir tepki verdik."
Açıklama Simge'den geldi. Şeyma'nın kolunun altına sığınmış tatlı bir şekilde Zehra'nın ailesine gülümsüyordu. Safiye hanımla göz göze geldiklerinde bakışlarını kadından kaçırıp yanında duran Tuğba'yla Derya'nın ve tabi bir de Şeyma'nın duyabileceği bir şekilde dişlerinin arasından tısladı.
"Kenafir gözlü karı bu kadın hiç hoşlanmadım ondan."
"Bende" dedi Derya ve onun hemen arkasından Tuğba da kendi yorumunu ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Success Power / GxG
RomanceHikaye lise ve okul yıllarından beri arkadaş olan ve milli olimpiyatlara hazırlanan voleybol takımı kızlarının iş, aşk ve aile hayatlarını konu alır. Önemli Uyarı☝️ Homofobikler için uygun içerik değildir! Filenin Sultanlarına yazılmış ilk kitaptır...