VII

77 2 0
                                    

21 września        20: 03

- Agnes, spokój!! - próbowałam uspokoić moje psy, które na widok mnie zakładającej buty oszalały. 

Sięgnęłam po telefon, który zawibrował na podłodze.

sms
Calum Hood
Już jestem

Nie odpisując mu, zabrałam klucze, zamknęłam drzwi i podbiegłam do furtki, za którą stał czarny mercedes. Zatrzasnęłam metalowe drzwiczki i wsiadłam do samochodu.

- Hej - uśmiechnął się do mnie przekręcając kluczyki w stacyjce - głodna?

- No w miarę - zapięłam pasy i odwróciłam się do niego.

- Niedaleko jest taka chińska restauracja, robią zajebiste jedzenie. Może być?

- No możemy tam pojechać. Będziesz czuł się wśród swoich, nie?

- Spierdalaj - zaśmiałam się - rasistka.

- Oj przepraszam. Nie jestem rasistką.

- Mhm.

- Dobra, zmieniając temat - klasnęłam rękami o kolana - Ash rano do mnie dzwonił.

- Po co?

- Właśnie po nic. To znaczy, zadzwonił tak porozmawiać po prostu, co nie. - popatrzył na mnie pytającym wzrokiem - Ale chodzi o to, że miał taki głos złamany. Taki bez energii. Taki nie ashtonowy.

Zaśmiał się - No i co, mam teraz zawrócić do niego i go rozchmurzyć?

- No nie, teraz jedziemy jeść. Ale, kurwa nie nadążasz. Chodzi o to, że po pierwsze, on dzwoni do mnie tylko kiedy coś się dzieje albo coś chce. Po drugie, co mogło go tak przytłoczyć?

- Myślisz, że zerwał z Bryana?

- No i teraz do czegoś zmierzamy, Calum. - zabrzmiałam jak przedszkolanka.

- Jakby, nie rozmawiałem z nim od poniedziałku w sumie.

- A to nie jest przypadkiem tak, że się przyjaźnicie od kilku lat? - pokręcił głową.

- No tak, ale przecież nie gadamy codziennie. Daj żeś spokój Mendes. Poza tym, ty też jesteś jego psiapsi.

- Yy, no chyba nie.

- Jak to nie. Zawsze jak się widzicie to nawijacie tak, że przestać nie możecie.

- Plotkujemy - naprostowałam.

- Aa, to tak się rzeczy mają. Dobra. - prychnęłam.

- Wracając. Trzeba poinformować Kay.

Westchnął - Nawet nie jesteś do końca pewna, czy zerwali.

- Jestem. Po prostu to wiem.

- Ok wróżko. - zgasił samochód - A teraz wysiadaj. Czas coś wszamać.

best friend • calum hoodOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz