30 września 19:20
- Ugh. Dlaczego faceci to takie chuje. - Ali z irytowaniem odłożyła telefon na blat po czym usiadła na podłodze obok sofy, na której siedziałam.
- Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. - wymruczałam nie odrywając rąk i oczu od gitary. Grałam randomowe chwyty, próbując stworzyć z nich jakąś melodie.
Oparła głowę o sofę i się zaczęła na mnie gapić.
- No co? - zapytałam.
- Coś ci nie wychodzi.
- Spierdalaj. - zaczęła się śmiać. - Mam jeszcze 2 miesiące, a dopiero nagrałam 10 piosenek.
- 10 ci nie starczy?
- Niby wystarczy, ale boje się, że ludzie zaczną mnie krytykować, że się nie wysiliłam, potem mi zrobią overparty...
- Jejku stara, zluzuj. Przestań tak się zamartwiać. - podciągnęła się i usiadła obok mnie. - Zmarszczki ci się robią od tego stresu. - Zabrała mi gitarę z ramion i odłożyła na podłogę.
- Tobie też kilka się pojawia. - przekręciłam lekko głowę przyglądając się jej twarzy.
- Co?! Gdzie?! - na widok jej paniki wybuchłam śmiechem - Pies cie jebał. - wystawiła mi środkowy palec.
Usłyszałam dźwięk przychodzącego smsa więc sięgnęłam po telefon sprawdzić kto to.
sms
Calum Hood
wysłano załącznikKliknęłam w powiadomienie, wysłał zdjęcie swojej szyi na której był wisiorek z kryształem, który mu dałam.
- Kto to? - spojrzałam na moja siostrę i zastanawiałam się czy jej powiedzieć o Calumie, czy zostawić to na potem.
- Alert. Ma być gorąco w tym tygodniu.
- Uśmiechnęłaś się na wiadomość od alerta? - uniosła jedną brew.
Kurwa. - Dobra, pamiętasz Caluma?
- Hooda, no a co? To on? - skinęłam głową. - Pierdolisz. Nie wierze, przecież ty nigdy nie łapiesz crusha.
- To nie jest crush.
- Nie, wcale. - na jej twarz cisnął się wredny uśmieszek.
- Tylko nie rozpowiadaj nikomu jeszcze. Nie chce, żeby ktoś spoza bezpiecznej strefy się dowiedział.
- A kto jest poza bezpieczną strefą? - zmarszczyła brwi.
- Mama, media, Ellen. Głównie Ellen.
- Dobra czaje. - zaczęła dłubać w paznokciach. - Fioletowe czy czerwone?
- Co? - spojrzałam na nią pytająco.
- Kolor bukietu ślubnego. Może różowy?
- Spierdolona jesteś. - zaczęła się śmiać.
CZYTASZ
best friend • calum hood
FanficGdy dwójka znajomych, którzy prawie nigdy nawet nie rozmawiali nagle się widują codziennie. Przekleństwa seks itd tu są. napisałam to ff kilka lat temu i teraz to poprawiłam i myśle ze jest g krótkie i spicy.