27. Strângând dragostea în brațe

1.6K 208 122
                                    

Ducele o privea și nu putea să se oprească din zâmbit. Învârtea băutura în pahar și i se părea că sunetul pe care ea îl scotea râzând era de mii de ori mai frumos decât muzica și cu siguranță mai excitant decât cuvintele deocheate din cântec. În același timp, simțea privirea fraților săi arzându-l. Wine, care îi abordase lângă hangiu mai devreme și care merita o palmă zdravănă pentru că o cântărise pe Melody din cap până-n picioare, rânjea ca un prost, în timp ce pe chipul lui Colt apăruse un zâmbet discret. Înălță paharul cu vin spre el, comunicându-i din priviri că aveau să se revadă în această sală mai târziu, după ce Melody dispărea din peisaj, neștiutoare în ce privea planul acestor bărbați.

Se încruntă în clipa în care Wine țâșni de la masă și se apropie de a lor și simți nevoia să îl pocnească cu adevărat când îl auzi adresându-i-se lui Melody:

— Îmi oferiți acest dans, doamnă? Chipul femeii redeveni serios. O observă cum înghite în sec și cum îl privește cu coada ochiului. Tonul mieros al lui Wine insistă, alinând-o așa cum făcea cu o iapă speriată. Haide, doamnă! Asta dacă soțul dumitale este de acord, bineînțeles, și nu simte o gelozie cruntă față de un individ umil ca mie.

Lăsând băutura jos, Bryght îi strânse degetele într-ale sale și îi spuse:

— Du-te, Melody! Voi fi chiar aici.

O observă cum atinse inelul de la baza decolteului. Și acum se temea că avea să fugă, deși era atât de clar că altceva îl ținea pe duce aproape de ea? Când îl răpise, Melody Talbot furase de la el întreaga inimă, o încălzise și o păstrase la ea. Nu inelul sau curiozitatea îl făcuseră să rămână, ci sentimentele care explodau în el.

După o secundă, Melody îi zâmbi și acceptă invitația lui Wine, iar el se afundă în băutură, păstrându-și însă mințile lucid. După ce observă că ea nu îl mai căuta cu privirea, prinsă în conversația și în dansul cu Wine, îl simți pe Colt cum se apropie de el, se așază la masă și își drege glasul.

— Zâmbeai mai devreme?, întrebă fratele lui.

— Ce este, Colt?, îl întrebă ducele. Era nevoie ca Wine să o invite la dans pentru ca noi să vorbim acum? Nu putea aștepta?

— Voiam să îți spun că Thaddeus te așteaptă la locul înscris de tine pe plic la miezul nopții. M-am gândit să îl trimit pe el pentru că sora și-ar recunoaște imediat fratele. Pe noi doi însă nu cred că ne cunoaște.

— Așa este. Asta se va rezolva aici și acum, să știi. Melody își va primi dreptatea, pentru că voi afla ce s-a întâmplat în camera aceea în care trebuia să-și petreacă noaptea nunții cu Marcus. Își trecu degetul peste flacăra lumânării de pe masă. Apoi să știi că mă însor. Își fixă fratele cu privirea în timp ce spuse: Mă însor cu ea.

Colt dădu afirmativ din cap.

— Nici nu mă așteptam să nu o faci, frățioare. Este... frumoasă. Ai ales bine, să știi. Își drese apoi glasul. Înverșunarea aceasta a ta față de Harry Lunden are cumva de-a face și cu zgârietura aceea de pe chipul ei?

Rothgar aprobă tăcut.

— Atunci, să fii sigur că va putrezi în închisoare pentru ce i-a făcut fetei, continuă Colt. Și asta era o promisiune pe care ducele știa că fratele lui avea să o onoreze personal. Trăsăturile i se îmblânziră când privi spre Bryght și apoi spre cuplul care dansa. Wine știe că o placi. Încearcă să nu îl spinteci doar pentru că dansează cu ea. Nu ar lua niciodată nimic din ce este al tău.

— El știe că este a mea?, întrebă cu un calm răutăcios Bryght.

— Toată lumea de aici știe, zâmbi Colt.

NemilosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum