editoitu 24.6.22
<3
- VAROITUS! Sisältää seksuaalista materiaalia sekä seksuaalista ahdistelua, joten jos koet nämä triggeröiviksi, älä lue.
Henri
Mä istun Jasperin vieressä bussissa, odottaen malttamattomasti pysäkkiä. Jasper katselee mua vino hymy huulillaan pitäen kättään mun reidellä ja musta tuntuu että mä räjähdän. Mun hengitys on aavistuksen kiihtynyt, hetki sitten me kuitenkin pussailtiin lokakuun koleassa ilmassa, ja se vei mun viimeisetkin järjenrippeet. Me käytiin vaan hakemassa nopeasti mun takki melkein unohdettuamme se sisälle taloon, ja se vei liian kauan etsiä se niiden kymmenien takkien seasta. Niinpä mä naputan kärsimättömästi toista jalkaani, sitä, mitä ei kihelmöi vimmatusti Jasperin kosketuksen takia. Bussi notkahtaa hieman pysähtyessään ja Jasper nousee yhtä nopeasti kuin mäkin ja me hypätään ulos bussista lähtien kävelemään kohti taloa nopein askelin, vilkuillen toisiamme aavistuksen jännittyneinä, kuitenkin hymyillen. Jasper avaa niiden talon oven ja mä heitän kenkäni niille tarkoitettuun telineeseen sekä takin naulakkoon ja otan pari askelta eteenpäin katsellen taas ympärilleni tutussa paikassa. Jasper ilmestyy mun taakseni ja kietaisee kätensä mun ympärille kuin vieden kaikki pahat möröt pois. Hengitys kiihtyy ja syke nousee sen suudellessa mun niskaa. Mä huokaisen hiljaa ja käännyn ympäri vieden käteni sen kaulalle.
"Onko teillä ketään kotona?" mä kysyn huultani purren ja mun posket meinaa aavistuksen punehtua. Jasper virnistää mun olemukselle ja vetäisee mut sitten lantiosta itseään vasten saaden koko kropan kohahtamaan.
"Ei, Jansku on kaverillaan ja äiti mummilla", Jasper vastaa hieman käheällä äänellä. Se näyttää ja kuulostaa ihan hiton seksikkäältä. Jätkän mustat hiukset, septum ja täydelliset kasvonpiirteet yhdistettynä sen kroppaan on vain jotain todella kuumaa.
Mä hymyilen ja kurottaudun vihdoin taas sen huulille. Jasper vastaa siihen heti todella, siis todella, halukkaasti ja yhtäkkiä musta tuntuu kuin mä olisin tulessa. Jasperin huulet, kieli ja hampaat tekee tutkimusmatkaa mun kaulalla saaden herkimmät kohdat kihelmöimään hullun lailla. Mä ummistan silmiäni ja huokailen Jasperia vasten. Sen palatessa mun huulille mä vien käteni sen hupparin alle kuljettaen niitä ylhäältä alas sen kylkiä tuntien Jasperin ihon sileän pinnan. Se näykkää mua korvasta ja mä vetäisen hupparin pois Jasperin päältä. Mä otan aikaa hetkeksi silmäilläkseni sen kroppaa, ja kuljetan sormiani sen solisluilta aina navan seudulle asti. Jasper hengittää kiivaasti ja vetää mut sitten taas uuteen suudelmaan tällä kertaa kielen kera, saaden mut miltei voihkaisemaan.
Jasper vetää mut mukanaan yläkertaan enkä mä voi olla silmäilemättä matkalla sen paljasta ylävartaloa. Se näyttää liian hyvältä, enkä mä tajua miten se on voinut kiinnostua musta. Ketju sen kaulalla saa koko jätkän näyttämään joltain teinisarjan pahikselta, vain tatuoinnit puuttuu. Jasper huomaa mun tuijotuksen ja vinkkaa silmäänsä kevyesti, tönäisten sitten mut hellästi sen huoneen sängylle, sulkien oven takanaan. Sitten se tulee mun viereen vieden kätensä mun kyljille ja poistaen munkin yltäni hupparin joka verhosi vain sekunti sitten mun yläkroppaani. Me kaadutaan sängylle ja mä kierähdän Jasperin päälle tuntien sen farkkujen alta kohouman joka saa mut ihan sekaisin himosta. Samalla kun mä suutelen Jasperia, mä vien toisen käteni kohouman päälle ja hieraisen kevyesti. Vaikka mä en edes tiedä mitä mä teen, mä kuulen Jasperin huulilta pääsevän vaimean voihkauksen joka saa mutkin todella kiihtyneeksi. Mä jatkan liikettä saaden mustahiuksisen murahtamaan ja sitten kieräyttämään mut niin että se on vuorostaan mun yläpuolellani. Mä annan Jasperin avata mun farkkujen napin, vetoketjun ja avustan sitä vetämään ne pois mun päältäni. Vaikka mä olen ennenkin ollut Jasperin vieressä näin, melkein alasti, mua jännittää silti. Jasper katsoo mua lempeä, mutta silti kiihkeä katse silmissään ja alkaa sitten painella suudelmia mun kaulalta alaspäin, aina navalle asti. Koko liike saa mut vielä kovemmaksi, hengittämään kuin mä juoksisin maratoonia ja melkein anelemaan Jasperia koskemaan mua. Mä huokaisen hiljaa kun Jasper palaa mun huulilleni purren mun alahuulta kevyesti.
YOU ARE READING
Enkelisuudelma
RomanceHenri on 16-vuotias nuori joka yrittää käsitellä seksuaalisuuttaan samalla tasapainotellen kavereiden ja ysiluokan kireyden välillä. Kotonakin on etäinen tunnelma ja koko Henrin lapsuuden häntä on verrattu kahta vuotta vanhempaan isoveljeen, Hanneks...