EPISODE 26

5.4K 431 262
                                    

Hellüüüü

Size upuzun hatta çok çok uzun bir bölümle geldimm

SINIR:
150 OY, 120 YORUM.

Bu arada medyadaki şarkıdan hep bi davet vibe alırdım, onu da dinleyinn

öpüyorumm 👄

"Seni gerçekten çok özledim. Sınıfa yeni bir kız geldi geçenlerde. O kadar güzel ki...anlatamam."

Heyecanla yerimde dikleştim ve elimdeki telefonu daha sıkı tuttum.

"Âşık mı oldun yani? Ay, iyi de ben hep bu günü beklerdim. Niye illa benim olmadığım zamana denk geldi?" Deyip üzgünce iç çektim.

Şans yoktu ki...

"Kızım, hemen kendi kendine gelin güvey olma. Kız daha yeni geldi. Benimle de pek ilgileniyormuş gibi değil açıkçası...daha çok Berk'e yakın. Aman, zaten benimle ilgilenen sadece sen vardın. Başka da kimse yoktu."

Derin bir nefes aldım. Bu çocuğun da özgüvensizliği olmasaydı!

"Saçmala istersen, Onur. Hem sen yeni gelen kızı boş versene. Bana Hira'yı anlat. Senden gözlerini bile ayırmıyordu. Ne oldu o iş? Hâlâ bakıyor mu öyle?"

"Bakıyor tabii kızım, bakmaz mı? Utanmasa içime düşecek resmen." Güldüm.

"Şans versene o zaman kıza. Yıllardır âşık sana o. Benden de onayını aldın valla, gözüm hep tutmuştu Hira'yı."

"E çüş artık, Verda. Oldu olacak gideyim de 'ben aşık olacak birini arıyordum da' mı deyeyim?"

Tebessümle cevap verdim.

"Ne var ya? Ben en yakın arkadaşımın mürvetini görmeden ölmek istemiyorum."

"Kızım daha çok var o işe." Sesini sertleştirip devam etti. "Ayrıca bir daha ölümden mölümden bahsetme valla da İstanbul'a ışınlanırım ha!"

"Ay kulağım gitti be. Tamam tamam."

"Annem çağırıyor Verdoş. Hadi bay bay."

"Bay bay bebişim. Kendine iyi bak."

Onur'la vedalaştıktan sonra mutlulukla oturduğum koltukta dikleştim ve yan tarafımda oturan Aras'a baktım.

Kaşlarını çatmış, keskin gözleri ile beni hedef almıştı.

"Maşallah ya, üç saattir bitmedi gıybetiniz. Gına geldi yemin ederim."

Ofladım. "Aras ya! Uzun zamandır konuşma fırsatımız olmamıştı. Ne yapalım yani? Biz normalde her gün, her saniye sohbet ederdik. Eksikliğimizi birkaç saat bile dolduramaz yani!" Kollarımı göğsümün altında birleştirip Aras'a ters ters baktım ama o da bana ters ters bakıyordu.

"Kızım bakma bana şöyle."

"Uraz gibi seni de mi etkiliyorum yoksa?" Gülümseyerek sorduğum soruyu yine Aras'ın çatık kaşları bozmuştu. Yok! Resmen suratsız.

BANA BİR MASAL ANLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin