EPISODE 27 - PART 1

4.6K 419 212
                                    

Bir kez daha merhabaa

maşşşallah valla ihtiyacınız olan tek şey kaosmuş elxölssçlxösç

genelde 5 günde dolan sınır bu kez saatler sonra doldu.
o yüüüzdenn böyle devam deyip keyifli okumalar diliyorum ♥︎

bölüm şarkısı: beni bırakma.

LÜTFEN ARTIK BİLDİRİM GELSİN 🥺

SINIR:
160 OY 120 YORUM.

Yıllar önce.

"Yani şimdi şenin adın Uyaş mı?"

"Evet dedim ya." Küçük kız oflayarak baktı Uraz'ın yüzüne. Ama daha sonra yine gülümsedi.

"Peki şenin kaydeşin vay mı?"

Uraz kıza ters ters bakıp yeniden önüne döndü.

"Cevap veymeyecek mişin?" Dudaklarını büzüp üzgünce iç çekti. "Beni şevmedin mi yoksa?"

"Kes sesini tamam mı? Seninle konuşmak istemiyorum." Verda biraz düşünüp Uraz'a baktı.

"Şen naşıl böyle güsel konuşabiliyoysun?" Uraz gözlerini devirdi. Gerçekten bu kızdan bıkmıştı.

"Artık beş yaşındayım. O yüzden böyle konuşabiliyorum."

Verda bir süre ona bakıp ellerini çırparak güldü.

"Ben de döyt yaşındayım. O zaman şenin gibi konuşmama biy yıl mı kaldı?"

Uraz derin bir nefes alıp karşı tarafta diğer çocuklarla oynayan Pamir'e seslendi. "Pamir! Gel artık birazdan babam gelecek!" Pamir Uraz'a kısa bir an baksa da başını iki yana sallayıp yeniden oynamaya devam etti. Uraz ofladı. Burada boş boş oturmaktan sıkılmıştı. Eve gidip video oyunu oynayabilirdi ama aptal kardeşi yüzünden buraya gelmişlerdi.

"Kaydeşin mi?" Ha bir de şu küçük mızmız kız vardı. Buraya oturduğu andan beri başının etini yiyordu. Konuşuyordu ve hiç susmuyordu. Kuzeni Atalay'dan bile beterdi!

"Evet, kardeşim. Şimdi sus. Anne baban sana hiç yabancılarla konuşmaman gerektiğini söylemedi mi?" Bunu söylerken Uraz beş yaşında olduğunu unutmuş gibiydi.

Verda şirin bir kahkaha atıp ellerini yüzüne kapattı.

"Ama şen de çocukşun. Çocuklayla konuşuyum."

Uraz artık sinirlenmişti. Bir insan hiç mi susmazdı? Sabahtan beri konuşup duruyordu ve gördüğü kadarıyla kardeşi falan da yoktu. Diğerleri gibi kalkıp oynayabilirdi. Ama o burada oturmuş kendisiyle konuşmak için dakikalardır çabalıyordu.

Verda'ya dönüp sinirli sinirli konuşmaya başladı.

"Git başka yerde otur tamam mı?!" Diye bağırdı. "Seni dinlemek istemiyorum! Üstelik sen çirkinsin! Hiç kimse seninle konuşmak istemez! Çillerin de iğrenç! R'leri de söyleyemiyorsun! Aptalın tekisin."

BANA BİR MASAL ANLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin