1. "Mul on tyttöystävä...."

1.2K 34 6
                                    

Olli pov

Istuin suihkun lattialla itkien, kello oli ainakin 1.00 yöllä. Ei se mua kiinnostanut, elämä on jo ihan tarpeeks perseestä muutenkin.
Viillän käteeni haavan partaterällä, viillän vielä toisen ja kolmannen. Tunnen kuinka haavat kirvelee kun niihin osuu vettä.

—Aamulla—

Herään herätykseen joka on soinut jo pitkään. Nousen sängystä ylös ja kävelen vessaan. Nään vessan lattialla parta terän jolla viilsin haavat eilen, nyt ei ollut aikaa. Harjasin hampaani ja kävin kusella. Menin takaisin makuuhuoneeseeni ja otin jotkut random mustat farkut ja bc hupparin. Olen käyttänyt huppareita tosi pitkään, johtuu näistä haavoista. Viiltelystä on tullut mulle addiktio vähän niinkuin Joelille bisse, tai Porkolle Niko. Otin avaimet keittiön pöydältä ja lähdin autolle, mun piti käydä kaupan kautta sillä kotona ei ollut mitään syötävää. Ostin red bullin ja kolmioleivän.

—Studiolla—

Kävelen sisälle studioon, riisun kenkäni ja menen istumaan sohvalle. "Kato Olli" Kuulen kuinka Joel huutaa mulle samalla kun kävelen sohvalle. "arvaas mitä" Niko kysyy multa."no" vastaan samalla kun avaan red bullini. "mitä jos meijän bändiin tulis uus jäsen" Kuulen kuinka Porko kysyy. "häh ketä" mä sanon samalla kun haukkaan kolmioleipääni. "se Alex Mattson" Joel sanoo vierestäni " tai siis oikealta nimeltään Aleksi Kaunisvesi" Tommi korjaa." ai se kenen kaa tehtiin timebomb" mä kysyn. "juu" Tommi vastaa. "jaa no kai se on Ok" mä vastaan. "hyvä koska se on tuol vessassa" Joonas sanoo ja hymyilee mulle. "mitäh hitoo äijät" mä sanon samalla kun purskautan red bullia suustani. Joonas tiesi vallan hyvin että olin ollut ihastunut siihen jätkään joskus. "nonii nyt se tulee" Niko sanoo. Nousen ylös kättelemään tuota. "Ol-Olli Matela" änkytän. "Aleksi Kaunisvesi" hän vastaa rennosti.

Aleksi pov

Kuulen kuinka puhelimeni soi. Katson ketä soittaa, Elsa. Nyt ei ollut juuri aikaa, piti keskittyä työn tekoon. Käännän katseeni takaisin Olliin joka on jäänyt tuijottamaan minua. Hymyilen hänelle ja menen istumaan omaan tuoliini. "eiköhän me juhlisteta sitä että Aleksi on nyt osa bändiä" Joel sanoo kaikille. Tottakai kaikki vastaavat myöntyvästi, eli illalla mennään baariin.

—Baarissa—

Niko ja Porko on alkanut nuolemaan taas, Tommi juttelee jollekkin muijalle ja Joel oli löytänyt pano seuraa ja lähtenyt. Mutta Olli istui yhdellä baarin tuoleista ja tuijotteli bisse pulloaan. Kävelin hänen luokseen ja sanoin "mitä sä täällä yksin". Hän kääntää katseensa minuun ja hymähtää söpösti. "tuu mennään ettii sulle muija" mä sanoin ja taputin häntä olkapäälle. Hän naurahtaa ja sanoo "mä oon homo". "Aa sori en tienny" mä vastaan ja käännän katseeni bisseen. "no eipä mittää" hän vastaa. Mä hymähdän vähän. "noh lähdetäänkö ettimään sulle muija" kuulen kuinka Olli sanoo." mul on tyttöystävä"  mä vastaan pikaisesti. "jaa jaa" kuulen kuinka tuo vastaa. Olis tehnyt mieli kertoa totuus Elsasta ja miten tuon isä kiristi minua olemaan Elsan kanssa. En ollut ihan varma omasta seksuaalisuudesta, olen aina ajatellut olevani hetero mutta jokin tuon ruskea tukkaisen basistin näkemisessä sai minut
kyseenalaistamaan sitä.

————————-————————-———————
Ok eli tässä ois eka luku, tää on tosiaan aika paljon deepimpi kun toi aikaisempi. Mutta toivottavasti tykkäätte. Ja tässä kirjassa on myös muiden bändin jäsenten välistä säätöä.

Ja tässä alussa Ollin ja Aleksin välillä on kaikkee mut kyl se siitä sit muuttuu😉

Toivottavasti tykkäätte🖤

Sanoja 506!

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now