7."Allu"

638 30 8
                                    

Aleksi pov

En ole yleensä kusipää, mutta Ollin käytös ärsyttää. Tiedän että on lapsellista vastata siihen samalla mitalla, mutten vaan jaksa olla se valkoinen enkeli nyt. Olemme vain riidelleet Ollin kanssa koko päivän, muut jätkän lähtivät Ouluun joten ei ole ollut mitään tekemistä. En haluaisi riidellä Ollin kanssa sillä minulla on tunteita tuota kohtaan. Istun keittiön pöydän ääressä ja käännän katseeni Olliin joka istuu sohvalla. Nousen ylös tuolista, joka saa Ollin kääntämään katseensa minuun. Kävelen sohvan luokse ja istun Ollin viereen. annan tuolle bissen, olimme molemmat juoneet jo aika reippaasti. Tiedostamme kumminkin mitä tapahtui, mutta puhe oli vähän sekavaa."anteeks..." Kuiskaan Ollille ja käännän katseeni pois. Hän hymähtää vähän ennen kuin sanoo "saat". "Eikö siu-unkin pitäiss pyytää" sanon tuolle epäselvästi ja vähän kiukkuisesti. "mitäh meneeköh pikku alella tunteisiiin pieni vittuilu" hän vastaa, mutta hänen äänensävystään päätellen hän tarkoitti tuota vitsillä. "plus mistä mun pitäis pyytää anteeks" tuo jatkaa. "no esim näistäh" sanon samalla kun tarraan Ollin kädestä kiinni ja nostan tuon hihaa, jonka alta paljastuu sideharso. Olli riuhtaisee kätensä nopeasti pois. Siirrän käteni kumminkin tuon kyljelle ja alan kutittamaan häntä. Aikani kutiteltuani Ollia siirryn hänen päälleen ja lopetan. "Pyydä anteeks" Sanon tuolle joka vain pudistaa päätään. Jatkan kutittamista siihen asti että Olli vihdoin huokaisee, "Okei okei sori" . Nään Ollin suulla leveän hymyn joka saa minutkin hymyilemään. "Pääsisinkö sun alta pois?" Kuulen Ollin kysyvän. "Kattoo nyt" vastaan ja tunnen kuinka Olli alkaa liikuttamaan lantiotaan niin että tippuisin, mutta tunnenkin jo jotain ihan muuta.

Nousen Ollin päältä ja juoksen vessaan. Lukitsee oven ja avaan farkkujeni vetoketjun, ei vittu mullahan alko seisomaan. Ehkä en ookkaan niin sataprosenttisen hetero tai sit tää vaan johtu alkoholista. "onko kaikki hyvin?" Kuulen Ollin kysyvän oven takaa. "joo tuli vaan vähän huono olo" vastaan hätäisesti. "kuule Allu mä sanoisin et toi on jotain ihan muuta kuin huonoa oloa" hän huutaa, ei vittu Olli näki.

Me oltiin molemmat nousu humalassa, joten veikkaan että tuo oli saanut minut vähän "herkille". Kuulen kuinka Olli avaa vessan oven kesken mun toimien....

Hän selvästi säikähtää, mutta antaa mulle sitten bisse tölkin ja sanoo "mä voisin auttaa". "Mut mä oon hetero" vastaan avatessani bisse tölkkiä. Olemme sen verran humalassa jo että tätä emme voisi enään aamulla muistaa, joten päätin ottaa kaiken irti. "ja sitä suuremmalla syyllä se ei haittaa" tuo lisää. Hän juo bissensä ykkösellä alas, röyhtäisee ja mä sanon "noh okgei sitthen mutta tästä ei puhuta jätkille" . Tuo puhe ei ollut mitään maailman selvintä, mutta oli Ollikin sen verran humalassa ettei hän edes huomannut.
Nään miten Olli polvistun eteeni ja pian tunnenkin jo pienen pusun miehisyydelläni. Hetken päästä se olikin jo kokonaan Ollin kurkussa. Siirrän käteni tuon hiuksiin ja alan liikuttaa tuon päätä. Nojaudun itse seinää vasten samalla kun alan täristä hieman. Irroitan otteeni Ollin hiuksista jolloin hän saa täyden vallan
"Ollih mä oon lä-ähellä" varoitan Ollia ennen kuin laulaen tuon suuhun.

Olli pov

Katsoin Aleksia joka oli hetki sitten lopettanut minun kutittamisen, hän on ihan omissa maailmoissaan tällä hetkellä. "Allu" mä kajauttaa kovaan ääneen joka saa tuon mustahiuksinen ihmisen päälläni säpsähtämään. "Ai se oli vaan mieli kuva" kuulen kuinka tuo sanoo, samalla kun pyyhkii suupielestään kuolaa. "häh?" Mä sanon ihmeissäni. "Eikun ei mitään, mut mua väsyttää jo aika paljon niin jos mentäis nukkumaan?" Kuulen kysymyksen tuon suusta. Nyökkään päätäni ja pian makaammekin jo selin toisiimme minun parisängyssäni.

————————————————————————Sanoja: 550!

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now