Aleksi pov
Nostan katseeni maassa olevasta Veetistä ja huomaan Joonaksen. Joonas kääntää katseensa Olliin ka kaappaa tuon syleilyynsä. Muutkin jättkät ovat ehtineet paikalle. Joel ja Tommi ottavat Veetistä kiinni ja lähtevät taluttamaan häntä ulos.
Alan paukuttamaan pienen kaapin ovea, sillä en saanut sitä enään itse auki. Niko kuulee yritykseni ja kääntää katseensa Joonakseen ja Olliin. "Al-a-alek-aleksi" Olli sanoo itkuisena, Niko ilmeisesti tajuaa Ollin vihjeen ja alkaa avaamaan kaapin ovea.
Niko pov
Nään kuinka Aleksi tipahtaa kaapista syliini, hän hengittää raskaasti, mutta nousee silti ja sanoo " Onks sulla Olli kaikki hyvin". Olli ei vastaa mitään jaan hellittää otettaan Joonaksesta, nousee ja kävelee Aleksia kohti käden auki. Aleksi painaa päänsä Ollin harteelle ja tiukentaa otettaan entisestään.
"Porko, tässähän tulee ihan kateeks, saaks sulta halin" Sanon Joonakselle vitsillä. Hän nousee seisomaan ja ottaa askeleen minuun päin, ja vetää minut syleilyynsä.
Hetki kuluu ennen kuin kehtaan kysyä "Olli, onks sulla kaikki hyvin". "Juu, taih no ei, mut eiköhän tästä selvitä" Tuo vastaa. Huh, minulla on niin monta kysymystä "Mitä Veeti on tehnyt, ooks velkaa sille, onks se raiskannut sut, aikooko se tappaa sut tai jonkun muun-" Kysymysten vyöryni jää kuitenkin kesken sillä Aleksi sanoo "Hei Niko, mä tiiän et on paljon kysymyksiä ja tällee, mut eiköhän anneta Ollin lepää eka kunnolla". "Aah juu sori, mua vaan ärsyttää etten oo huomannu et jokin on vialla." Mä sanon. "Tottakai teillä pn kysymyksiä, mut annetaan Ollin kertoo niihin vastaukset sit kun hän on siihen itse valmis" Aleksi vastaa viisaan kuuloisena. " Joo tottakai, oon vaan huolissani." Vastaan. Olli nostaa katseensa minuun, ja pian hän tuleekin jo minua kohti ja halaa minua.
Olli pov
Istuimme studion sohvalla ja minä selitin miksi ja miten Veeti on pahoinpidellyt minua. Aleksi istuu minun vasemmalla puolella ja Tommi oikealla. Aleksin käsi silittää hellästi alaselkääni, joka on itse asiassa hyvinkin rauhoittavaa. "Ja noh niin, ei mulla sitten ollut oikeastaan vaihtoehtoa, oli pakko alkaa Veetin kanssa tai äiti ois kuollu, tai pahempaa te" Saan lauseeni loppuun, jonka jälkeen kaikki jätkät halailevat minua ja kertovat kuinka tärkeä ja rakas olen heille. Aleksi käytös on kuitenkin ollut silmään pistävä, taih tiedän että kaikki ovat minusta huolissaan mutta Aleksi on jotenkin erityisesti, hyvällä tavalla tietenkin.
"Ollin ei varmaan kannattaisi olla tätä yötä yksin, tai ei ikinä tiiä mitä voi tapahtua" Kuulen Tommin sanovan vieressäni. Ennen kuin ehdin sanoa mitään kuulen Aleksin äänen sanovan " Mä voin mennä Ollille, mul ei oo mitään ja rillakin on mun vanhemmilla". "Okei, mulle sopii onks sulle Olli ok jos Aleksi tulee sun luo hetkeks aikaa" Kuulen Tommin kysyvän vierestsäni. "Joo, tottakai on, kiva etten joudu olee yksin" Vastaan ja käännän katseeni Aleksiin. Hän hymyilee minulle jälleen kerrat tuolla uskomattoman suloisella hymyllään ennenkuin sanoo "Noh eiköhän me lähetä, kello on jo joku kymmenen, ilalla". Naurahdan hieman ja nyökkään. Nousen ylös sohvalta ja sanon hyvät yöt jätkille, Aleksi tekee saman ja sitten me lähdemmekin jo eteiseen pistämään kenkiä jalkaan.
"Olli hei, haluisitko kertoo mulle vähän tarkemin siitä miks viiltelet, tai ainakin oot viillelly" Kuulen Aleksin kysyvän samalla kun astumme ulos viileään talvi ilmaan.
"Noh, kaikki oikeestaan liittyy Veetiin, Tai se alko kun olin nelosella ja tutustuin siihen, Veeti on siis mua 6 vuotta vanhempi. Ja sillon se pakotti mua tekemään kaikkee typerää, kuten olla sen mukana kun se varasti autoja, ja sitten kun me perustettiin Blind Channeliin niin se alko kiristää multa seksiä, toi ei seksiä vaan ennemminkin sitä että mä otin siltä suihin ja tein jotain hand job:eja. J sit aloin viettämään enemmän je enemmän aikaa Helsingissä jätkien kaa ja loppujen lopuks se vaan lopetti mulle puhumisen." Selitän Aleksille. "Wou, sä oot joutunut kestää ihan helvetisti" Tuo vastaa. "Kiitos mä tiiän, ja vieä pahinta tässä on se, että mun kädet jäätyy eikä mulla oo hanskoja" Vataan tuolle vitsillä. " Mh anna käsi." Aleksi tuhahtaa. annan käteni Aleksille ja hän tarraa siitä onnellisen kiinni. Naurahdan ja käännän katseeni Aleksiin joka hymyilee. Katson häntä hetken ja totean "Sulla on kauniit silmät, mutta mun koti on tässä". Aleksi katsoo minua hämmentyneenä joho minä vain nauran.
"Niin että mä asun tässä" Selvennän Aleksille. "Aaah joo." Aleksi vastaa naurahtaen. Irroitan käteni Aleksin otteesta ja avaan avaimella kerrostalon uklo-oven. Ja astun sisälle kerrostalooni. "Se on kuudes kerros kannattaa varmaan tulla mun kaa hissillä" Sanon Aleksille joka oli lähtenyt kapuamaan portaita ylös.
-----------------------------
Sanoja: 714
Sori et tää nyt on tämmönen, mut ens luvussa tapahtuu taas!!
Tan tan taaaaaaaaa.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
Любовные романыOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...