6.Joonaksen syli

733 34 13
                                    

//Nykyhetki//

Aleksi pov

Voi saatanan vittu kyrpä perse. Mä panin Ollia, tai no pikemminkin Olli pani mua, ja Elsa oli vissiin huumannut meidät, ilta ei kyllä tainnut mennä ihan hänen suunnitelman mukaan. Vilkaisen nopeasti Ollia joka näyttää hyvin turhautuneelta. "Treenit on peruttu, mut jätkät pyys meijät baariin, mennäänkö" Olli kysyy multa yhtäkkiä. "vois" mä vastaan ja käännän auton baarin suuntaan.

—Baarissa—

Olin juuri saanut viestin Elsan isältä, etten saisi tulla lähellekkään Elsaa. Ihan hyvä näin, jotenkin tän suhteen piti loppua. Mutta taisin olla ehkä vähän kiinnostunut Ollista, olin ehkä ollut jo pidemmän aikaa, mutta nyt annoin tuon tunteen ottaa vallan.

Olli pov

En usko että Aleksi on vieläkään tajunnut, että me pantiin eilen. Se on vaan niin rakastunut, ajattelen päässäni. Poskelleni vierähtää kyynel, jonka seurauksena Joonas halaa mua. Kaikki mitä mä halusin tällä hetkellä oli vain suudella Aleksia, mutta nyt saisin tyytyä Porkoon. Nousen seisomaan ja sanon "Joonas". Johon saan vastaukseksi "Olli " sitten istunkin jo tuon päälle hajareisin ja alan suutelemaan häntä.
Suudelman keskellä nään sivusilmällä miten Aleksi kävelee Joelin luo ja aikansa juteltuaan hän istuu tuon päälle hajareisin ja alkaa tekemään Joelille fritsua. Lopetan suudelman, nousen ylös Joonaksen sylistä ja juoksen Joelin ja Aleksin ohi ulos baarista. Kyyneleet valuvat poskieni kautta ilmaan samalla kun juoksen kotiin päin.

Aleksi pov

Okei mä olen ihastunut Olliin.
Nään miten Olli nousee seisomaan, mä niin toivoisin että se tulis mun luo mutta ei. Nyt se istui Joonaksen syliin ja -. Voi vittu se suutelee sen kanssa, muhun iskee kateus ja kostonhimo joten kävelen Joelin luokse "moi Joel voidaanko suudella hetki" kysyn."no ainahan mulle semmonen kelpaa" tuo vastaa selvästi humaltuneena. Istun hänen päälleen hajareisin ja kävin tuon kaulan kimppuun. Yhtäkkiä nään miten Olli juoksee ohitsemme ja sitten ulos baarista. Ihan sama juoksee kumminkin jonkun toisen jätkän luokse.

— Seuraava aamu —


Olli pov

Heräsin tunteeseen kun ranteitani kirveltää, olin taas eilen löytänyt tieni partaterän luokse. Avaan silmiäni hieman ja nään että makaan omassa kodissani. Availen hetken silmiäni ja alan katselemaan ympärilleni. Pian näänkin jo Aleksin. "Mitä vittua sä täällä teet" mä kysyn tuolta ääntäni korottaen. "No en mäkään täällä haluais olla mutta kun Joelilla ja Joonaksella on se joku siivous paska tänään ja Tommi ja Niko lähti käymään Oulussa." Tuo vastaa pistävästi.

"Mitä helvettiä sä oot tehnyt ittelles" Aleksi kysyy sen jälkeen kun on saanut haavat paikattua. No vittu mieti, ajattelen mutta päätän silti vastata "on mennyt vähän huonosti, etkö muka muista". Olin mun mielestä avautunut tästä asiasta Aleksille jo. "No vittu aha, mä koitan hyvää hyvyyttäni täällä auttaa sua ja sä vaan vittuilet mul" Aleksi vastaa selvästi ärtyneenä. Nään miten hän lähtee eteistä kohti ja alkaa pistämään kenkiä jalkaan. Mä lähden kävelemään perään ja joudun ottamaan pari juoksu askelta että ehdin tarrata tuon kädestä kiinni ennen kuin tuo ehtii karata. Vedän hänet sisälle, suljen oven ja sanon "no anteeks, mut elämä on menny vaan päin vittua taas vaihteeks". "No ei munkaan elämä oo mitään parasta, sori" tuo sanoo. Nään kuinka hänen poskilleen valahtaa kyyneliä joten päätän antaa tuolle halin. Olisin voinut jäädä siihen ikuisuudeksi.

————————————————————————

   Sanoja:501

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora