19. Kanyyli

440 28 6
                                    

Joonas pov

Suutelen Nikon kaulaa jätten siihen pieniä liiloja merkkejä samaan aikaan kun Nikon kädet puristavat paljasta persettäni. Nojaan päätäni vähän taaemmas niin että suihkun viileä vesi osuisi naamalleni ja myös niin että Nikon ja minun kriittiset alueet koskisivat. Niko voihkaisee samalla kun siirrän kasvoni lähemmäs tuon omia. Suutelen Nikoa intohimoisesti ennen kuin tuo kääntääkin minut jo seinää vasten. Niko katsoo alaspäin ja huomaa selvästikkin kohoumani sillä tuo vie kätensä sen päälle ja puristaa hellästi, puren alahuultani jotten pitäisi niin kovaa ääntä. Niko lähtee polvistumaan hiljaa alaspäin samalla kun painelee kevyitä pusuja rinnalleni mennen koko ajan alaspäin. Kun Niko on polvillaan hän ottaa miehuudestani kiinni ja vetää pari vetoa ennen kuin ottaa kohoumani kokonaan jo suuhun. Siirrän käteni tukistamaan Nikoa hellästi hiuksista ja alan liikuttamaan kättäni tuon pään tahtiin.
"Ni-niko oon lä-lähel" Voihkin Nikolle samaan aikaan kun taivutan päätäni taaemmas ja lantioni irtoaa seinästä. Niko vie kätensä hitaasti lantiolleni ja painaa sen seinään juuri samaan aikaan kun laukean tuon suuhun. Niko nousee virnistäen ylös samalla kun nielee kaiken nesteeni. Katseeni kääntyy Nikon haaro väliin jossa nään tuon kohouman. " meil ei oo kortsuu eikä liukkarii" Sanon Nikolle. "Noh sun on ehkä pakko saada mut märäks" Niko vastaa. Ymmärrän Nikon vihjeen ja polvistun tuon eteen. Annan pari pusua tuon miehiuden päälle ennen kuin otan sen jo kokonaan suuhun, Niko siirtää kätensä hiuksiini ja työntää pääni parikertaa niin että tuo on kokonaan suussani. Nousen ylös ja suutelen Nikoa nopeasti. "Ota nää sun suuhun" Niko sanoo pitäen kahta sormea suuni edessä. Avaan suuni ja nuolen Nikon sormia pari kertaa. Kun olen valmis Niko ottaa toisesta jalastani kiinni ja nostaa sen omalle lantiolleen hän työntää minut seinää vasten ja pian tunnenkin jo hänen kaksi sormea sisälläni. Voikaisen voimakkaasti tuon nimeä joka saa Nikon liikuttamaan sormiaan. Niko otta sormensa pois sisältäni joka saa minut voihkaisemaan hieman. Niko siirtää kätensä lantiolleni ja työntyy sitten hitaasti sisään. Niko antaa minun hetken totutella kokoonsa ja kun nyökkään alkaa tuo liikkumaan ensin hitaasti. Painan pääni Nikon olkapäätä vasten samalla kun tuo nostaa minut kokonaan syliinsä. "Nikohh no-nopeemminhm" Huokaisen suoraan Nikon korvaan. Niko alkaa voihkimaan melkeimpä samaan tahtiin kun liikkuu sisälläni joka kiihottaa minua vielä enemmän. "Venaa muru viel hetki" Niko kuiskaa minulle. Puren hellästi Nikon olkapäätä samalla kun Niko jatkaa sisälläni liikkumista. "Tuu vaa" Niko kusikaa korvaani joka saa minut tulemaan melkeimpä heti. "Fuck" Niko huokaisee samaan aikaan kun laukeaa sisälleni. Hän siirtää kasvonsa minun kasvojeni alle ja suutelee minua nopeasti ennen kuin työntyy ulos minusta. Otan Nikosta tukea samalla kun hän laskee minut suihkun lattialle, menen istumaan hetkeksi sillä Nikon kanssa saa aina aika reipasta kyytiä.

Katson Nikoa kun tuo pesee hiuksiaa. Hän kääntää katseensa minuun ja hymyilee. Hänen hymyynsä voisi upota vaikka vuosiksi. Niko tulee istumaan syliini hajareisin ja siirtää shampoiset kätensä omista hiuksista minun hiuksiini ja alkaa hieroa päänahkaani. Purskahdan nauruun samalla kun Niko jatkaa hiuksieni pesemistä.

Joel pov

Katson kun Joonas ja Niko tulevat ulos hyotellihuoneen suihkusta. "Joo sori Joel meillä vähän kesti" Kuulen Nikon sanovan. Nyökkään vain, kun Joonas näkee minut istumassa sängyllä hän levahtaa tuli punaiseksi. "Aahhhh Niko kovempaa" Koitan matkia Joonasta. Joonaksen punainen naama punertuu vain entistä enemmän ja hän päättääkin haudata sen Nikon olkapäähän. "Älä Joel nyt kiusaa toista" kuulen Nikon sanovan muka tuomitsevasti. "Noh joo sori Joonas, saisit kyllä välillä antaa mullekkin kyytä tollatavalla nii sit mä voisin huutaa aaaahhhh jonskuuuuu kovempaaa" Kiusaan hattarapäätä vielä kerran. "Nyt Joel" Tommi sanoo vieressäni. Nauran hetken omalle jutulleni johon Joonas yhtyy ennen kuin kaivan puhelimeni esiin. "Niimpä Joel täytyy mennä kiltisti nukkumaan" Kuulen Joonaksen irvailevan minulle.

Aleksi pov

-Time skip aamuun-

"Huomenta... nyt ois aamu lääkkeiden aika.. ja mä en voi mitenkään hyväksyä tuota että nukutte samassa sängyssä" Kuulen uneni läpi. " Aa jooh sori en huomannutkaan" Olli vastaa. Hymähdän Ollin rintakehää vasten ennen kuin aloitan availemaan jo omia silmiänikin. "Noh hyvä heräsithän sinäkin... sanon nyt vielä sinullekkin..." sairaan hoitaja aloittaa. " Joo ei saada nukkua samassa sängyssä" Keskeytän. "Noh hyvä että molemmat nyt tiedätte sen vaikka ei me oikeastaan voida teitä kieltääkään" Kuulen kuinka sairaan hoitaja kertoo meille. Käännän hymyilevät kasvoni Olliin joka hymyilee myös.

-Time skip 2h-

"Olli... mä tykkään susta mut enn välttämättä vielä oo valmis sitoutumaan mihinkään" Sanon Ollille ihan puskista. "Häh... tai siis kuulin mitä sanoit" Olli vastaa. "Niin että -" ehdin aloittaa. "Mä oon samaa mieltä... tai siis mä tykkään susta mut en oo valmis sitoutumaan vielä hetkeen" Tuo vastaa.

Havahdun omasta maailmastani siihen kun Olli puristaa hellästi kättäni. "Aleksi, me päästään tänään illalla pois niin mennään Porkoille yöksi" Tuo sanoo kun huomaa minun havahtuneen samaan maailmaan. Nyökkään ja vilautan pienen hymyn Ollille.

"Haluaisiks sä kattoa jottai vaii" Olli kysyy minulta. " Noh joo voishan sitä" Vastaan tuolle samalla kun lähden kävelemään hänen sänkyä kohden. Istahdan varovasti Ollin sängylle ja odotan että tuo siirtyy paremmin istumaan. Käperryn varovasti Ollin kainaloon ja painan pääni tuon rintakehälle. Alan kuuntelemaan tuon rauhallista sydämmen tykytystä. Olli taisi nukahtaa sillä hän veti minut syvemmälle haliin ja painoi kasvonsa hiuksieni sekaan. Aloin itse katsomaan Muumeja jotka tulivat sopivasti telkkarista.

Ollin rintakehä alkaa nousemaan nopeammin ja tunnen niskassani kuinka tuon hengitys tiheentyy. "Olli.... Olli heeeii" Koitan ravistella Ollia hereille. Olli alkaa liikkumaan nopeasti sängyssä ja huutaa "EI EI LOPETAAA". Otan Ollia molemmista käsistä kiinni ja alan ravistelemaan tuota hereille. "Ei ei aleksia ei aleksia" Tuo kuiskaa samalla kun alkaa itkemään. Painan oman otsani Ollin otsaa vasten samalla kun tuo herää. Olli katsoo minua hetken silmät kiiluen ja vetäisee minut sitten halaukseen. "Mikä on" Kuiskaa Ollin korvaan. "Sain vitun moisen flash backin siihen iltaan kun ne löysi meijät ja sano mulle että tappaa sut jos mä en tee sitä" Olli vastaan kun on rauhoittunut hieman. "Tee mitä" Kysyn. "En mä saa kertoo" Olli vastaa vilkuillen ympärilleen. "Olli kiltti kuuntele mua voit kertoa mulle ihan mitä vaan" Sanon Ollille mahdollisimman rauhallisella äänellä. "Joo mä tiiän mut ne saattaa olla täällä" Olli vastaa. En vastaa mitään vaan alan itsekkin vilkuilemaan ympärilleni. "Ne sano et tappaa sut jos en salakuljeta huumeita sinne meijän euroopan rundille ja myy niitä" Olli kuiskaa aivan saatanan hiljaa korvaani. Katson Ollia kauhistuneena. "Ei helvetti me ollaan ihan vitun moisessa kusessa.... Lähetään täältä" Sanon Ollille sillä olin juuri tajunnut yhden kuvottavan asian. Olli katsoo minua hämmästyneenä samalla kun minä aloitan ottamaan omaa kanyyliani irti. Kun olen saanut tuon neulan irti omasta kehostani alan ottamaan Ollin vastaavaa pois.

——————————
Sanoja: 1054
Seikkailut jatkuu, kiitos kun jaksatte "tykätä" lukee ja kommentoida näihin<333

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora