Aleksi pov
"Haluaisiko tulla mun luo yöks" kysyn Ollilta sillä hänellä ei ollut kaikki hyvin. Hän nostaa itkevät kasvonsa ja nyökkää pienesti päätään. Talutin tuota itkevää miestä kädestä pitäen autolle. Istumme autoon ja mä käynnistän sen.
"haluuks puhuu" mä kysyin kesken matkaa "en" tuo vastasi samalla kun käänsi katseensa pois päin minusta. "okei ei oo pakko" minä vastaan nopeasti."tai siis en haluu olla ilkee mut nyt menee vaan vähän huonommin ku yleensä" Hän kertoo, mikäköhän sillä on. En viitti kumminkaan alkaa kysymään mitään liian henkilö kohtaista sillä oltiinhan me vasta tunnettu joku pari kuukautta tai noh ollaanhan me toisemme tiedetty kun tehtiin timebomb mut nyt ollaan alettu tutustua vasta kunnolla. "okei no kai sä tiiän et voit kyllä aina kertoa mulle jos tuntuu siltä" mä vastaan tuolle. "joo kiiti Ale" Hän vastaa.
Päästiin vihdoin mun luo, avaan oven ja pian kuulenkin tuon tutun äänen huutavan.
"Moii" se oli Elsa ketäpä muukaan. "hei onko ok et Olli tulee nyt täks yöks meille kun se ei voi oikeen olla yksin" Mä huudan elsalle sillä jostain syystä hän ei tullut heti halaamaan mua. "joo no kai se on mun isä tulee huomenna aamusta kylään niin jos Ollia ei haittaa se" hän vastaa. Voi vittu mä en jaksais nähä sitä sen isää, sillä se tarkoittaisi minulle mustaa silmää. " joo no meil on treenit jo 9.00" sanon vilkaisten Ollia joka katsoo minua kysyvästi, ei oltu vielä päätetty treeni aikaa. Mutta Olli vissiin tajusi vihjeen sillä hän kaivoi puhelimensa ja pian kuulinkin jo kuinka omaani tuli viesti. Katson nopeasti että viesti oli tullut bändiryhmään Ollilta ja kuulenkin jo Elsan huudon "aaa no okei sitten millon oot kotona". "vasta joskus illalla ehkä kasin aikoihin" mä valehtelin en vaan oikeesti jaksanut Elsaa joten aijoin kysyä jätkiä baariin. "joo no mä meen nyt suihkuun" tuo huutaa mulle."joo me mennään varmaan nukkumaan pikku hiljaa" mä sanon. " ok Ollille vois petaa tohon ton sohvan niin ottaa vaikka se mun toinen tyyny" tuo alkaa opastaa minua niinkuin olisi äitini "juu eiköhän me osata" mä huikkaan tuolle ja katson Ollia jonka naamalla on pieni hymy." sä teet sen ihan väärin " sanon Ollille sillä hän ei ihan osaa laitta pussilakana peittoon. "noh tuleppa herra täydellinen näyttämään sitten miten se toimii " saan vastaukseksi joten juoksen tuon luokse ja kaadan hänet sohvalle. Otan itse peiton ja laitan siihen pussilakanan. Pian tunnenkin jo tyynyt naamallani, Olli selvästikin halusi aloittaa tyynysodan.
————————————————————————sanoja:380
YOU ARE READING
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomanceOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...