Joonas povErkaannun nopeasti suudelmasta Nikon kanssa ja tunnen punan leviävän poskilleni. Niko kääntyy itsekkin katsomaan ketkä olivat tulleet huoneeseen. Niko kääntää katseensa minuun ja alkaa hymyillä, tottakai hymyilen tuolle takaisin. "Noh eiköhän me lähetä nyt ettimään niitä" Tommi sanoo ja saa minun tippumaan onnellisuuden maastani todellisuuteen. "Fuck... mennään" Vastaan ja nousen.
Aleksi pov
Koitan rauhoitella itseäni, pyyhin kyyneliä poskilta ja hengittelen syvään. Katson taivaalle ja nään tähtiä, Olli älä nyt sano että sä oot lähtenyt tuonne. Kyyneleet vierähtävät uudelleen poskilleni, ei vittu nyt taas. Siirryn nojaamaan vajan seinää vasten, on niin pimeää etten edes erota vaatteideni väriä.
Nään hahmon joka juoksee minua kohden sieltä päin mistä olin äsken juossut. Hahmolla oli repaleiset vaatteet ja juokseminen oli epätasaista. Hengitykseni nopeentuun ja alan hätääntyä. Hahmo juoksee minua kohden ja kaatuu lähes päälleni. Käännän tuon ja valmistaudun lyömään, mutta onnekseni nään Ollin. Kaappaan tuon syleilyyni ja tunnen onnen kyyneleiden valuvan poskilleni. Olli siirtää kätensä minun ympärilleni ja rutistaa minua. "Mä luulin et sä kuolit" Soperran Ollin korvaan. "Jos totta puhutaan niin niin mäkin" Olli vastaa. Naurahdan vähän ja vedän Ollin takaisin syvälle syleilyyni.
Olli pov
Juoksen Aleksia kohti, tai ainakin toivon että kyseessä on Aleksi. Minulle ei onneksi ollut sattunut mitään vaan olin päässyt aika nopeasti pakoon, mutta olin kaatunut juoksu matkallani joten olen hieman haavoittunut. Paitani repsotti ja olin nyrjäyttänyt nilkkani. Olen jo lähellä Aleksia mutta tunnen piinaavan kivun polvessani jonka syystä kaadun. Aleksi kääntää minut kovin ottein jonka takia voihkaisen hieman kivusta. Kun Aleksi näkee kasvoni vetää hän minut syleilyynsä. Kun olen tottunut kipuun siirrän itsekkin käteni tuon nuoremman ympärille ja rutistan. Aleksin silmistä valuu kyyneliä suoraan olkapäälleni, olin itse vielä aivan shokissa enkä oikein ole vielä käsitellyt asiaa kunnolla, kaikki tuntuu vain niin uskomattomalta.
Kun Aleksi on rauhoittunut vähän alan nousemaan ja tarjoan kättäni Aleksille. Tuo katsoo minua ihmeissään ja kun hän tarttuu kädestäni alkaa tuo sanomaan jotain mutta minun oli pakko saada keskeytettyä tuo. En keksinyt mitää muuta tapaa hiljentää tuota minua hieman lyhyempää musta hiuksista djtä kuin suudella tuota. Aleksi yllättyy suudelmasta niin paljon että horjahtaa seinää vasten ja vetäisee minuakin sinne päin niin että kriittiset alueemme koskevat. Naurahdan hieman ennen kuin kuiskaan ihan Aleksin korvaan "ei puhuta mitään ettei noi kuule mut lähetään nyt vittuun täältä". Aleksi nyökkää ja tarraa kädestäni kiinni ennen kuin lähtee kävelemään pois päin Veetin ja kumppaneiden mökistä.
"Muistatko kun koitettiin viikko sitten karata ja kun saatiin soitettua bändin duuni numeroon nii mennään sinne" Sanon Aleksille. Hän nyökkää ja puristaa kättäni hieman. Hymähdän.
Päästiin vihdoin siihen paikkaan johon oltiin viimeksi juostu ja josta jäätiin kiinni. Istahdin maahan sillä minua alkoi heikottamaan, en tiedä johtuiko se siitä etten ole antanut itselleni aikaa miettiä tätä kaikkea vai se ettei oltu Aleksin kanssa syöty kunnolla moneen päivään. Aleksi huomaan heikon vointini ja kyykistyy viereeni. "Onko kaikki hyvin?" Aleksi kysyy. "Hmm" vastaan. "Sä näytät vähän kalpeelta, oksettaako" " Ei okseta" "Ootko varma" "Aleksi kiltti rauhotu mul on vähän huono olo mut en mä tähän kuole" "mut entä jos ne löytää meidät ethän sä ees jaksa kävellä" "no sit sä joudut kantamaan mut" Naurahdan vastaukseksi Aleksille. Aleksi siirtää kätensä hiuksiini, hymyilen tuolle.
"Olli vittu nyt tuolta tulee auto" Aleksi sanoo hätääntyneenä. Nään miten auto alkaa hidastamaan meidän kohalla ja pysähtyy viereemme ennen kuin kaikki pimeni minun osaltani.
Niko pov
Istumme kaikki autossa, Tommi ratissa, Joel tuijottamassa ikkunoista ulos, Joonas katsomassa puhelimelta sijaitia minne oltiin menossa ja toisella kädellä puristaen reittäni ja minä katsoin ulos etsien katseellani Ollia Aleksia tai edes jompaa kumpaa. "Joonas...Joonas.... JOONAS" Sanon rauhallisesti muttta kun en saa reaktiota huudan. "MITÄ" Joonas huudahtaa säikähtäneenä ja kääntää katseensa minuun. Naurahdan hieman ja osoitan tuon kättä reidelläni. "Aah joo sori" Joonas sanoo. "Ei se mitään" vastaan.
"HEI TOS ON KAKS TYYPPIÄ TOMMI PYSÄHDY TOMMI PYSÄHDY" Kuulen Joelin huutavan. Käännän pääni nopeasti katsomaan sinne minne Joel osoittaa ja toden tosiaan tuttujahan siellä oli. Avaan turva vyöni ja juoksen auton takaata itkevän Aleksin ja tajuttoman Ollin joka oli Aleksin sylissä luokse.
Kun Aleksi näkee meidät hän meilkein pyörtyy. Nostan Ollin syliini ja Joonas puoliksi nostaa Aleksin autoon. Istuimme autossa Tommi ratissa, Joel pelkääjän paikalla, minä tommin takana, Joonas vieressäni, Olli minun ja Joonaksen sylissä ja Aleksi Joelin takana.Joonas silittelee Aleksin hiuksia joka itkee samalla Joonaksen olkapäätä vasten. "Aleksi kyllä kaikki vielä järjestyy" Koitan lohduttaa tuota minua pari vuotta nuorempaa. Aleksi nostaa kasvonsa ja vilauttaa minulle lämpimän hymyn. Sen jälkeen tuo veitäisee Ollin hellästi istumaan hänen syliinsä prinsessa tyylillä, hän nyyhkäisee ja siirtää kätensä silittämään Ollin hiuksia, "Voi kumpa sää Olli selviäisit" kuulen kuinka Aleksi kuiskaa Ollin korvaan.
"Siis onko noilla jotain juttua, eikö ne viimeks vihannut toisiaan" Kuulen kuinka Joonas supattaa korvaani. "Oiskohan tässä semmonen enemies to lover juttu menossa" Sanon. Joonas hymyilee ja sanoo sitten Aleksille "Koitappa pussata sitä jos se heräis" hän tarkoitti sitä vitsillä, hänen äänestään huomasi mutta Aleksi katsoi häntä kysyvällä ilmeellä. "Meinaatko" Aleksi kysyy Joonakselta. "Noh kaikkea voi kokeilla" Joonas vastaa. Noh nyt ainakin nähdään mitä käy. Aleksi siirtää Ollia sylissään ja sitten silittää hetken tuon poskea ennen kuin painaa suudelman tuon huulille. "Olli cmoon" kuulen kuinka Joonas kuiskaa. Joel kääntää katseensa nopeasti ja kääntyy sitten nopeasti takaisin pois päin tapahtuneesta. "Mikäköhän tolla on" Joonas kuiskaa jälleen kerran minulle. Käännän katseeni tuohon ja kuiskaan mahdollisimman hiljaa "Veikkaan että se on kateellinen Aleksille, se ja Ollihan vietti aikapaljon aikaa yhdessä mutta nyt Olli on ollut aika Aleksin perään tai sitten Olli on ollut liian kiireinen riidellessään Aleksin kanssa. Eikä Joel nyt oo ikinä ollu hirveen suvaitseva meidän suhteisiin haittaa kuulemma työn tekoa ja ennen kun ehdit kysyä miksi meidän seurustelu ei ollut hänelle niin iso pala saattaa olla se että olen jutellut hänelle siitä kuinka paljon tykkään susta". Joonas katsoo minua hymyillen hämmentyneenä ja kysyy sitten " Seurustellaanko me". "Jos sä haluut" vastaan. Joonas alkaa hymyilemään ja painaa suudelman huulilleni, ketään ei tainnut huomata sillä Aleksi silitteli Ollin hiuksia, Joel keskittyi mököttämään ja Tommi oli keskittynyt siihen että löytää hyvän sairaalan.——————————-
Sanoja: 1020
Kommentoikaa näihin muuten pliis et mitä mieltä ootte tai miten teil menee, xdd
Selvisivät, mutta seikkailut eivät loppuneet tähän.
Voi muuten olla että kirjottelen aika paljon ( saattaa olla et tänään tulee vielä ) ollaan siis vieraiden luona eikä mul oo oikeen tekemistä, hahah
KAMU SEDANG MEMBACA
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomansaOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...