Olli pov
Olen polvillani Aleksi haarojen välissä, katseeni liikkuu ympäri Aleksin kaunista ylävartaloa ja pysähtyy viimein tuon huuliin. Siirrän käteni Aleksin vatsalta tuon boksereiden resorille, hän puree huulta. Alan liikuttamaan sormiani resoria pitkin, Aleksia selvästikkin ärsytti tälläinen käytös, sillä pian tuo tarttuu ranteeseeni ja kääntää minut alleen.
"Oh god-h" Sanon samalla kun Aleksi painaa kättäni sänkyä vasten ja alkaa ottamaan omia housujaan pois.
Tuo irroittaa otteensa ranteestani ja siirtää kätensä hipelöimään kohoumaani boksereiden päältä. Katson Aleksin alastonta, täydellistä, kehoa samalla kun tuo puristaa hieman kohoumaani. Käteni siirtyvät puristamaan lakanoita, niskani menee notkolle ja suuni aukeaa.
Aleksi alkaa riisumaan boksereitani, kuitenkin liian hiljaa, joten nousen istumaan sängylle ja vedän tuon ärsyttävän vaatekappaleen yltäni pois.
"Hei, miks sä saat kiusata mua mut mä en saa kiusata sua" Aleksi kysyy, samalla kun siirtää kätensä hiplaamaan kaulaani.
"Koska sä oot mun, ja mitä sä yrität jotenkin esittää isompaa?" Vastaan Aleksille kysymyksellä, samaan aikaan siirtäen käteni tuon lantiolle.
"Mhg-" Aleksin suusta karkaa. Hän yrittää hienosti peitellä nautintoa minkä hän tästä saa, mutta kyllä minä hänen läpi nään.
Aleksi katsoo minua, hieman alaspäin, koska tuo seisoo lattialla ja minä istun sängyn reunalla. Hänen kätensä on kiedottu niskani taakse ja minun kädet lepäävän tuon lanteilla. Katson Aleksia ylöspäin, ja huomaan kuinka tuo puree huulta.
"Enkös mä esittänyt sulle kysymyksen" Kysyn Aleksilta, samalla kun vedän tuota lantiosta hieman itseeni päin, niin että tuon kohouma on rintani kanssa kosketuksissa.
"Ah-mhg.... joo kysyit, mut mh- oot nii alhaalla" Aleksi yrittää sopertaa, samalla kun painan häntä lantiosta koko ajan enemmän kiinni itseeni.
Nousen seisomaan Aleskin eteen, niin että olin itse vähän pidempi kuin tuo, tunnen kuinka noustessani Aleksin ja minun kriittiset alueet koskevat. Aleksi katsoo minua anellen samalla kun siirrän toisen käteni tuon hiuksiin ja toisen tuon perseelle.
"Ah- Olli-mhg" Aleksi voihkaisee.
"Mitä sanoin?" Kysyn Aleksilta puristaen tuon persettä, niin että hänen kohoumansa oli kiinni minun vastaavassa.
Aleksi valahtaa punaiseksi samalla kun kääntää katseen alas.
"Niin taisin sanoa Olli" Hän vastaa minulle vielä katse meidän —.
"Mmhh" Mutisen vastaukseksi.
Siirrän käteni tuon perseeltä hänen leualleen ja nostan tuon katseen ylös. Vedän Aleksin suudelmaan samalla kun alan liikuttamaan kättäni hitaasti alaspäin tuon rintakehää pitkin. Aleksi siirtää toisen kätensä niskani takaa minun hiuksiin tukistaen hieman. Puren hellästi Aleksin huulta, jolloin tuo avaa suutaan ja saan ujutettua kieleni sisään.
Käteni löytää vihdoin tien Aleksin haaroihin joissa alan vetämään hentoja vetoja. En jatka tätä toimintaa kauaa vaan kaadan Aleksin makaamaan sängylle, käännyn itse yöpöydän puoleen ja alan kaivamaan ylintä laatikkoa. Muistaakseni täällä pitäisi olla liukkaria ja kortsuja.
Löydän etsimäni ja käännyn Aleksin puoleen joka on noussut istumaan. Aleksin katse on nauliintunut haaroväliini samalla kun asetan kortsua paikoilleen. Hymähdän hieman ja alan levittämään liukkaria kohoumalleni. Katson Aleksia suoraan silmiin samalla kun puuhun liukkarissa olevan käteni rintakehääni. Aleksi katsoo minua huulta purren.
YOU ARE READING
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomanceOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...