Aleksi povPainoin käsiäni sänkyä vasten, niin että Ollin pää jai käsieni väliin. Olin kontillani Ollin pääällä. Olli siirtää kätensä hiljaasti lantiolleni ja painaa alas, en voinut pysyä hiljaa. Katson Ollia, joka siirtää toisen kätensä niskani taakse ja vetää minut suudelmaan. Siirrän käteni Ollin selän alle ja alan nousemaan hitaasti ylös. Olli seuraa minua ja kun pääsemme ylös olemme niin että istun Ollin sylissä, hajareisin. Erkaannun suudelmasta jolloin Olli avaa silmänsä ja katsoo minua anelevasti. Alan liikuttamaan lantiotani ja Olli siirtää kätensä perseelleni ja puristaa siitä. Lopenatn lantioni liikkeen ja siirrän huuleni Ollin vastaaville. Käteni löytävät tiensä Ollin paidan resorille, jota alan hiplaamaan. Olli siirtää kätensä minun painatni alle ja liikuttaa molempia käsiään hitaasti ylös niin, että ne tavoittavat nännini. Ollin kylmät kädet kosketuksissa minun nänneihin saa kehoni tärisemään.
Riisun Ollin paidan ja hän minun. Painaudun ihan kiinni Olliin ja siirrän huuleni hänen kaulalle. Ollin käsi siirtyy hitaasti hiuksiini ja alkaa tukistaa hieman. Ollin toinen käsi siirtyy perseelleni, puristaa hieman ja sieltä haaroihini. Olli puristaa kohoumaani housujen joka saa minut pysäyttämään huulieni liikkeen. Ollin käsi alkaa liikkua hiljalleen ja pian se on jo avaamassa housun narujen solmua. Kun Olli saa housuni auki siirryn hitaasti polvilleni hänen eteen. Alan hiljallen laskemaan tuon housuja. Käännän katseeni Olliin ja näen hänen epätoivisen katseen, joten lasken housuja vielä hitaammin. Olli ottaa kädestäni kiinni ja ottaa omat housunsa pois, sen jälkeen hän siirtää minut sängylle makaamaan, niin että painaa kättäni sänkyä vasten.
Olli vetäisee housuni pois ja siirtää vapaana olevan kätensä sisäreidelleni. Suljen silämi ja taivutan niskaani hieman notkolle. Voin tuntea Ollin katseen kouhoumassani. Puristan toisellä kädellä lakanaa ja toisella tukistan Ollia hiuksista kun tuo alkaa pikku hiljaa liikuttamaan kättään ylöspäin. Olli liikuttaa kätensä kohoumani yli, muttei pysähdy siihen vaan jatkaa tietään ylemmäs. Ollin käsi pysähtyy vihdoin kaulalleni, jota tuo alkaa pienesti painamaan. Olli siirtää huulensa aivan korvaani kiinni ja kuiskaa:
"Rakas, meil ei oo liukkarii" Koitan käyttäytyä coolisti ja esittää ettei tuo äskeinen lause olisi tuonut mitään mieleen.
"Aaah no ei kai sit tänään" Sanon hieman tärisevällä äänellä. Olli on meidän seksielämässämme dom, ei sillä tykkään siitä, oikeastaan tykkään siitä ihan super paljon, mutta tykkään myös kokeilla erilaisia asioita. Eikä sitä tiedä vaikka Ollikin innostuisi, eikä meidän seksimme nyt koskaan ole ollut niin dominoivaa, mutta eihän tämä nyt mitään tylsääkään ole.
Olli siirtää huulensa aivan korvani vierelle ja kuiskaa :
"Kai sä tiiät mikä vois auttaa" Sanottuaan tuon lauseen hän alkaa pikku hiljaa siirtämään sormiaan suutani kohden. Hänen sormensa tavoittavat suuni, jolloin avaan sen. Okei fuck it, en osaa olla dominoiva, ainakaan tänään.
"Mhm" Huokaisen, Ollin sormet yhä suussani. Olli siirtää sormensa pois suustani ja menee sängyn reunalle istumaan. Polvistun tämän eteen ja nuolen tuon kohoumaa pari kertaa ennen, kuin otan sen kokonaan suuhun. Ollin pää taivuttuu taakse ja hänen toinen kätensä puristaa lakanaa ja toinen siirtyy hiljalleen hiuksiini. Jatkan suihin ottoa hetken enne, kuin Olli ottaa poskistani kiinni ja kumartuu suutelemaan minua.
Alan nousemaan ja pian tunnen Ollin kädet lantiollani. Hän vetäisee minut itseensä kiinni ja suutelee pari kertaa rintaani. Istun Ollin syliin ja katson alaspäin tavoittaen Ollin kasvot. Hän laskee minut hiljalleen kohoumansa päälle. Vingahdan hieman kun Olli on kokonaan sisälläni. Tuon komean, upean ja helvetin seksikkään basistin huulet ovat kaulallani täydessä touhussa ja tuon molemmat kädet olivat eksyneet perseelleni. Alan liikkumaan hiljalleen. Ollin käden lantiollani auttavat minua liikkumaan ylös alas.
"Vaihetaan" Sanon hengästyneenä Ollille, en ole pitkään aikaan jaksanu harrastaa mitään tämmöisiä asentoja, pitää varmaan toistaa tätä liikettä tulevaisuudessa useammin.
"Okeih" Olli sanoo ja nousee seisomaan niin, että hän on yhä minun sisälläni ja minä olen hänen sylissä. Olli laskee minut varovasti sängylle ja alkaa sitten liikkumaan. Siirrän käteni huulilleni etten pitäisi niin kovaa ääntä Olli kuitenkin huomaa sen ja nappaa kädestäni kiinni, hän painaa käteni sänkyä vasten ja siirtää huulemme hyvin lähekkäin.
"M-mä t-uun koh-" Aloitan.
"Tuu vaan" Olli vastaa ja siirtää vapaana olevan kätensä miehuudellenei ja alkaa liikkumaan sisälläni nopeampaa, ei mene kauaa kun Ollin huuletkin ovat löytäneet tiensä kaulalleni.
"VITHU OLL-" Huudan samalla kun saavutan tuon ihanan tunteen. Olli luukkuu hetken sisälläni ennen kuin hänenkin kehonsa rentoutuu. Olli työntyy ulos minusta ja suoraan sanoen lässähtää päälleni. Pussaan Ollin hikistä otsaan. Voi mun pikku dom.
---------------------------
Sanoja: 687
Joo tota mää en taidakkaa sanoo yhtää mitää..:)
YOU ARE READING
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomanceOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...