25. Aleksi yllätys

368 28 6
                                    

Olli pov

Aleksi on sitonut silmieni ympärille huivin. Olimme pistäneet vaatteet jo päälle ja nyt tuo nuorempi taluttaa minua keittiöön. Puristan Aleksin kättä jännityksestä. "Ei mitää hätää tää on hyvä yllätys" Aleksi sanoo. "Ei- ei ku mua vaa jännittää, sillee hyvällä tavalla" Sanon.

Aleksi pysäyttää minut ja alkaa riisumaan sidettä silmiltäni. Puristan Aleksin paidan reunaa jännityksestä. Kun avaan silmäni nään keittiön tasolla ihanan valmiiksi tehdyn aamupalan. Katsahdan Aleksia koka katsoo jalkoihinsa häpeissään ja sanoo "Mä tiedän ettei tää oo mikään iso, en vaa osaa tehä mutään hyvää, mut haluun et tiiät et rakastan sua".

Katson Aleksia silmät pyöreinä, mitä tuo oikein ajatteli, tottakai minä rakastan tätä. Nostan Aleksia hieman syliini samalla kun alan pyörimään. Pian kuulen sen onnellisen ja turvallisen kikatuksen joka saa omankin hymyn leviämään kasvoille. Lasken Aleksin maahan pitäen tuon silti halauksessa. "Mitä sää tollo rakas selität, tottakai mä rakastan tätä, ja sua. Miks en rakastais, tai siis tää on ihanaa, mun mielestä se on just parasta kun osotetaan pienillä teoilla isoja tunteita".

Aleksi nostaa katseensa minuun, huomaan hennon punan tuon poskilla. Naurahdan hieman ja siirrän käteni tuon poskelle ja alan silittämään häntä hellästi poskelta. Tuon punaiset posket saavat vain entisestä enemmän pikmenttiä. "Kiitos" Tuo vihdoin vastaa. "Miten helvetissä olit muuten kylmä kun tulit suihkuun?" Kysyn tuolta mielenkiinnosta. Aleksin katse valahtaa takaisin hänen jalkoihinsa, tuon käsi alkaa nyprätä paidan reunaa ja jalat hieman täristä. " Oliks sä polttamassa" Kysyn. Kun en saa vastausta kysyn uudestaan "Aleksi, olitko sinä polttamassa röökiä". "Lu-lupaa ettet sit suutu" Tuo vastaa ääni täristen.

Oma ilmeenikin valahtaa maahan kun huomaan tuon nuoremman itkevän. Siirrän käteni tuon leualle ja nostan tuon muutaman kyyneleen koristaman katseen minuun. "En tietenkään suutu rakas, haluun vaan tietää et miks, tai siis etkö sanonu et poltat kun sua stressaa" Kysyn samalla kun alan pyyhkimään kyyneliä tuon poskilta pois. "Nokun mua alko ahistaa se että jos et tykkää tästä" Tuo vastaa, ei helvetti, koen itseni aivan paskaksi poikaystäväksi kun tuo pelkää miten reagoin tuon tekemään yllätykseen minulle.

"Okei, muista ettei sun tarvii pelätä tommosta, mä rakastan sua ja kaikkea mitä teet mun eteen" Vastaan tuolle joka on saanut itkunsa rauhoitettua. Painan huuleni suudelmaan Aleksin kanssa, erkaannun siitä kumminkin sanoakseni "Sovitaan että ens kerralla kun ahistaa niin tuu puhumaan mulle, mä koitan auttaa parhaani mukaan". Aleksi katsoo minua suoraan silmiin ja alkaa pian hymyilemään.

Aleksi pov

Seison Ollin syleilyssä samalla kun katson tuonkauniita silmiä. Käännyn kumminkin mitään sanomatta pöytään päin, "Tuu ny syömään" sanon samalla kun istun pöytään, olen tahallani jättänyt Ollille tietyn paikan mihin istua.


———————
Sanoja:448
Taas vitun lyhyt luku, soriiii.
Oon mun kaverilla uuden vuoden nii nää luvut on aika lyhyitä, koitan silti kirjottaa jottain;)
Muttaa mitä mieltä olitte tämmösestä tosi paskasta luvusta, xd:)

Ootte ihania<33

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now