36. Ollin halissa on turvallista olla

270 23 4
                                    




"Asemalta kaikuivat kuulutukset kutsuna jotta pakoon ei pääse nouset kyytiin kerran oot kyydissä aina

Asemalta kaikuivat

Asemalta kaikuivat

Asemalta kaikuivat

oot kyydissä aina aina"


Radio laulaa, mutta me kaikki olemme hiljaa, Joel oli kuollut.

"Voiks sä lukee sen viestin uudestaan?" Joonas kysyy itkusta väsyneenä, hän makaa kainalossani. Suukotan hänen otsaa ja siirrän käteni taskuuni. Alan kaivamaan puhelintani jossa tiedän olevan 1% akkua.

"Jooh.. Joel on kuollut vitun kusipäät ette ikinä tuu pääsemään euroopan kiertieelle, haistakaa paska ja kuolkaa tekin" Vastaan, katson kuvaa jossa todiellakin näkyy Joelin ruumis.

Katson hänen jokaista yksityskohtaansa, käyn hänet läpi, en seksuaalisesti, vaikka eihän se valhe ollut että Joel on hyvän näköinen. Koitan etsiä mahdollisia elon merkkejä tuon kehosta, turhaan. Silmäni ovat itkusta turvonneet eivätkä ne meinanneet pysy auki.

Hänen kauniit kasvonsa joita kuvassa ei näkynyt, pyörivät päässänä. En ollut tehnyt tarpeeksi tuon eteen. Joonaskin kääntää katseensa kuvaa kohden. Hän katsoo minua ja sitten Ollia. Olli lähti kävelemään Aleksi sylissään meidän luoksemme, hän laski nukkuvan Aleksin varovasti sängylle ja tuli sitten itse katsomaan kuvaa. Hänen katseensa kääntyy nopeasti Joonakseen, tuon huulille nousee hymy, vitun sairas.

"Mitä vittua te hymyilette" Kysyn Joonakselta ja Ollilta. Ihan idiootit hymyilevät kun paraskaveri kuolee.

"Eikun toope, Joelilla ei a, oo tollasta tatuointia b, sillä ei oo tatuointia tossa kohtaa" Olli hymähtää tyytyväisenä.

Nousen nopeasti ylös ja Joonas pyörähtääsylistäni sohvalle. Ei vittu tää on mahtavaa. Tunnen onnen vierivän kehooni, siirrän käteni pääni päälle, koska tämä tunteiden seka sorto on saanut pääni sekaisin.

"Mä soitan Tommille" Olli sanoo samalla kun kaivaa puhelintansa taskustaan, nyökkään ja alan pukemaan kenkiä jalkaani.

Juoksemme suorastaan ulos talosta autolle, joudumme odottamaan Ollia hetken sillä hän oli halunnut ottaa mukaan Tommille ja Joelille vaatteita. Tommi ei ollut vastannut puhelimeen mutta häneltä oli tullut viesti Ollille, KMV-776. Olimme tietenkin heti tajunneet että se on rekkari autoon.

"Vittu Olli missä sä oot" Kuulen Aleksin huokaavan ratin takaa.

Hymähdän hieman kun katson Ollin juoksevan ulko-ovesta autoa kohti. Hän nimittäin meinaa kaatua matkalla ja pudottaa vaatepussinsa kahdesti, voi reppanaa. Istun itse takapenkillä kuskin, eli Aleksin takana ja Joonas istuu vieressäni, niin että Ollille jää pelkääjän paikka vapaaksi.

"Aja tohon kulman taakse" Olli sanoo kun istuu autoon, hän alkaa säätämään turvavyötään samalla kun Aleksi ajaa kulman taakse.

"Niin mitä" Aleksi kysyy hieman hermostuneeseen äänen sävyyn.

"Katoppa Allurakas mitä tuolla on" Olli sanoo ja osoittaa mökin pihaan kaartavaa mustaa farmari autoa. Joonas ja minä käännämme automaattisesti katseemme myös Ollin osoittamaan suuntaan.

"Omg Olli, musta auto, vauu" Joonas sanoo ja taputtaa Ollia olkapäälle.

"Eiku vittu kattokaa mitä se tekee" Olli sanoo samalla kun ravistaa Joonaksen käden pois.

Katsoimme kaikki autoa joka pysähtyi aivan mökin oven eteen. Autosta nousee henkilö joka jättää kaksi keltaista pakettia oven eteen. Henkilö nousee takaisin autoon ja alkaa kääntämään autoa.

"OLLIH OTA KUVA" Aleksi huutaa. Kun Olli ei tajua mitä Aleksi tarkoittaa, Aleksi vain nappaa Ollin puhelimen ja ottaa kuvan autosta.

"Mennään kattoo mitä se toi" Sanon samalla kun astun ulos autosta.

Juoksen oven eteen ja nään ne kaksi keltaista pussia. Nostan toisen käteeni ja käännän sen. Toisella puolella nään repsottavan OYS:ssin tarran. Nostan pakettia ilmaan niin, että paikalle juoksevat Olli, Aleksi ja Joonas näkevät sen.

"Eikö noi oo meijän lääkkeet" Aleksi kysyy ihmeissään.

"Eip... tätä mä vähän pelkäsinkin.. juttelin  eilen illalla mun kaverin kanssa joka on töissä OYS:sissa et saisko niitä lääkkeitä vaihettuu ja tuli siinä sit ilmi et hell no ne tekee mitään kotiin lähetyksii, ja muutenkaan ei meijän hoito historiassa, kummankaan, näkyny et oltais ees saatu mitään lääkkeitä" Olli selittää.

"Oh fuck... eli joku on huumannu teijät" Kysyn. Olli nyökkää vastaukseksi.

"Mistä sä sait nähtyy mun hoitohistorian" Aleksi kysyy.

"No siis.... Saatoin sanoo et ollaan naimisissa... ja sit ehkä selitin niille tarinan miten olin kosinu sua... jotta ne varmasti uskois" Olli selittää katse maassa ja posket erittäin punaisina. Aleksi hymähtää ja menee halaamaan Ollia.

"Mennään" Sanon ja tarraan Joonaksen kädestä kiinni.

"Ja nää lähtee muuten mukaan, viedään ne tutkintaan" Joonas sanoo ja nappaa keltaiset pussit.

Aleksi pov

Niko ja Joonas kävelivät käsikädessä autoa kohti meidän edellä. Nappaan Ollin kädestä kiinni ja vetäisen hänet takaisn luokseni. Olli hymähtää ja painaa rauhallisen suudelman huulilleni, valehtelisin jos sanoisin etten tykännyt, mutta oli minulla oikeastikkin asiaa.

"Mikä se rekkari oli minkä Tommi lähetti sulle?" Kysyn Ollilta samalla kun vakavoitan kasvoni.

"KMV-776, kuis" Olli kysyy jo itsekkin huolissaan.

"Katos vittu tätä" Sanon tuolle ja näytän kuvan autosta joka oli hetki sitten tuonut nuo keltaiset pussit. Olli nappaa puhelimen käteensä ja katsoo kuvaa kauhuissaan.

"Onks s-se" Kysyn Ollilta, ja ei, en tarkoita rekkaria, sen tiesin olevan sama, tarkoitin ihmistä auton vieressä.

"Ei vittu, kyl se on" Olli sanoo. Hän sammuttaa puhelimen ja vetäisee minut tiukkaan haliin. Tuntuu siltä ettei happi kulje. Itkettää mut samaan aikaan ahdistaa niin paljon ettei kyyneliä tuu. Ollin halissa on turvallista olla, luojan kiitos minulla on Olli.

Olli nostaa minut syliini ja lähtee kävelemään autolle jonka Niko on ajanut lähemmäs.

—————————
Sanoja: 841
Anteeks ku ei oo tullu taaskaan, toivottavasti ette järkyttyny tosta alusta.

Ois kiva kuulla miten teil on menny päivä ja mitä mieltä ootte tästä luvusta ja koko kirjasta ylipäätään:)!

BAD IDEA TULEE PERJANTAINA JEESSS!!🥀🥀🥀

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora