8. Vitun Veeti

569 27 6
                                    

Ajan ylitys 1kk

Aleksi pov

Olin kävelemässä jälleen studiolle, treenejä oli neljä kertaa viikossa, mutta hengasimme jätkien kanssa useamminkin. Tänään Ollikin tulisi treeneihin, hän oli ollut äitinsä luona viimeisen kuukauden, sillä hänen äitinsä oli kuulemma sairastunut.

Astun sisälle tuttuun taloon, ja siellä näänkin jo Ollin, Nikon, Joelin ja jonkun miehen. Joonas eikä Tommi päässeet tänään treeneihin. " Moi?" Sanon kysyvästi tuijottaen tuota minulle tuntematonta miestä. " Aa joo, Aleksi Veeti, Veeti Aleksi." Olli esittelee. Nyökkään päätä ja istun Nikon viereen. " ketä toi siis on?" Kuiskaan Nikolle. " se on meijän vanha kaveri, tai pikemminkin Ollin vanha kaveri" Niko sanoo kuuluvan ääneen. Olli kääntyy meihin päin ja sanoo " Niko cmoon, ne ajat meni jo". "Auts, kyllä ​​mä sua panisin vieleäkin" Veeti sanoo Ollille muka loukkaantuneena. " Kuka nyt ei mua panis, mähän oon ihana" Olli vastaa. "Noh sähän oot ihana"  Veeti vastaa ja nousee seisomaan Ollin viereen. Hän kumartuu lähemmäs Ollia ja - . " Lopettakaa!" Sanon tiukasti, yllätyn itsekin sillä en ollut ajatellut sanovani tuota ääneen. " Tai mitä?" Olli kysyy, ihan niinkuin hän olisi minulle vihainen. " Tai, tai-no vittu ihan sama" tiuskaisen ja lähden vessaan. "Jätkät lopettakaa, Aleksi ei vaan oo ite saanu hetkee nii siks se on aika kireellä" kuulen kuinka Veeti sanoo. Joo tosi vitun hauskaa. VITTU. Astun sisälle vessaan, lukitsen oven ja  nojaan lavuaaria vasten. Ei helvetti, miks mä ihastun aina varattuihin, kusipäihin ja niihin jotka ei pidä musta.

Kuulen kuinka vessan oveen koputetaan, " onks kaikki hyvin" kuulen kuinka tuttu ääni kysyy. " On ja mitä se vittu sua kiinnostaa" vastaan ​​Ollille. "Noh kyllä ​​mua kiinnostaa ku mun kaveri ryntää vessaan sen jälkeen ku on tiuskinu mulle" tuo vastaa. "Noh ehkä sua ei sit vaan pitäis kiinnostaa, eihän me kumminkaa niin hyvii kavereita koskaan olla oltu" "No aha, tosi kiva ku mä koitan pitää susta huolta mut vittu ei sitten" "No niin en haluu sun säälii, mee takas sen vitun Veetis luokse, pidä siitä huolta" "Miks sä käyttäydyn ku kusipää mua hoitoa" "Noh ehkä mä en vaa pidä susta " vastaan ​​kerran Ollille, ennen kuin avasin vesan oven ja lähdin ulko-oven luokse. "En mä tätä haluu tehä" Olli, mumisee minulle. En välitä siitä ihmeempää, vaan kävelen kylmästi ohi.

Juoksen Helsingin katuja pitkin kyyneleet poskillani, tiedän lapsellista. En tiedä miksi, mutta kun näin Ollin toisen kanssa, minä suutuin hänelle, mikä on outoa vielä kuukausi sitten olimme oikein hyvissä väleissä, ehkä vähän liiankin. Olen aina ollut tosi helposti ihastuva, Ollista en tiedä, mutta mä pistän aina kaiken peliin, vähän ehkä liiankin helposti. Mä oon heti ekan söpön hetken jälkeen tarjoamassa sydäntäni toiselle osapuolelle, ainahan se on loppunut niin, että he vain naarmuttivat sitä. Haluan silti uskoa että minullekkin on olemassa se sielunkumppani, mutta kyllä ​​täsää alkaa toivo vähän jo hiipua.

Saavun koti ovelleni, kaivan avaimet taskusta ja avaan oven. Astun sisään ja kävelen sohvalle. Vituttaa, en saa Ollia pois päästäni. Kyllä mä tykkään Ollista vielä, mutta kuukausin sitten hän oli estänyt minut kaikissa sosiaalisissa medioissa ja muutenkin katkaissut välit, ehkä hän ei vaan ollut SE minulle.

1kk sitten

Olli pov

Ei vittu, äiti on ihan vitun isoissa veloissa, se on käyttänyt huumeita, eikä mulla ollut mitään aavistusta, eikä meillä todellakaan oo varaa maksaa sen velkoja. Mun on pakko saada jostai rahaa, me ei tehdä bändin kanssa niin paljon rahaa että voisin maksaa äidin velat, niit on joku päälle sata donaa. Nehän tappaa mutsin, jos se ei siis maksa velkoja.

Kiroan päässäni samalla kun katson ulos junan ikkunasta, olin matkalla Ouluun tapaamaan narkkari äitiäni, taih no pelastamaan hänet. En halunnut olla tekemisissä kavereiden tai muiden sukulaisteni kanssa tällä hetkellä joten olen vain ignoorannut kaikki viestit. Korvissa soi Snake Tiedän Itse rakasta kuunnella omaa biisiä, mutta pakko myöntää että onhan se hyvä.

Nousen ulos junasta tutulle rautatieasemalle ja lähden kävelemään äidin kotia kohden. Puolivälissä kuulen kokoi soivan ja katson kettä minulle soittaa, Äiti. En vastaa vaan jatkan kävelemistä. Saatana mä teen kaikkeni äitini puolesta. Mä en rakastu helposti enkä osaa rakastaa, mutta sitten kun mä rakastan jotain niin mä uhraan vaikka henkeni niiden puolesta. Ainoat ihmiset keitä mä rakastan on äiti, bändin jätkät ja Al-. "Olli, mikäs se sulla kesti. Lähetä, mul on oikein mahtava duuni sinulle, että saat mutsis velat maksettua."


---------------------------------------------------

Sanoja: 722 :)

Mä koitan alkaa kirjottaa tätä sillee et tulis ainakin kaksi osaa nyt! Hehe, mul on vaan aika nopea ku pitäis luke kokeisii, ratsastaa hepoi, tehä töitä ja sit kirjottaa viel tätäki, muut enköhän mä selvii :) :). Joo en tiiä mikä vittu tossa oli, mut korjasin ton nytten. :o

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now