34. "....sul on kaks sormee ja yks muna pystyssä"

457 29 25
                                    

Tommi pov

Ajoin mäkkärin autokaistaa kohden, samalla kun kuuntelin Joelin laulavan vieressäni.

"What's wrong do i wanna know, what's left if i let you goo" Joel lauleskelee

"Mitä aattelit ottaa" Kysyn tuolta minua vanhemmalta solistilta keskeyttäen hänen karaoke tuokion.

"En tiiä joku big mac ois kova" Tuo vastaa samalla kun alkaa rummuttamaan polviaan.

"Joo no mä voin maksaa täl kertaa" Kerron Joelille, jonka suulle leviää hymy.

"Kiitti Tommi" Tuo vastaa ja siirtää kätensä reidelleni. Hän silittää sitä hieman, mutta ottaa sen sitten pois kun saavumme luukulle.

Ajan auton luukulle ja tilaan. Ruokamme maksoi yhteensä 26.79€, eli ei paljoa. Maksoin ilomielin, sillä yleensä Joel on se joka maksaa.

Odotan että saamme ruuat ja lähden sitten ajamaan parkkipaikalle päin. Kun käännän auton rattia näen, kun meidän kylkeä kohti tulee auto.

"JOEL VARO" Huudan samalla kun siirrän käteni Joelin rinnan päälle suojaksi.

——

Niko pov

Suutelen Joonasta vielä kerran, ennen kuin astun ulos suihkusta Joonas perässäni. Nappaan oman ja Joonaksen pyyhkeen naulakosta, kiedon omani lantiolleni ja lähden kävelemään reippaasti ulos vessasta Joonaksen pyyhkeen kanssa.

"HEI!" Kuulen tuon huutavan takaani.

Nopeutan vauhtiani hieman ja käännyn katsomaan taakseni. Joonas juoksee perässäni, alasti, tottakai. Pysähdyn nauramaan Joonakselle hetkeksi, joka osoittautui virheeksi. Joonas saa minut kiinni ja kaataa minut sitten sängylle. Hän riuhtaisee pyyhkeen otteestani ja alkaa kuivaamaan itseään.

"Haista homo" Kuiskaan tuolle.

"Ok" Hän vastaa ja astuu lähemmäs minua.

Joonas laittaa kätensä kiinni sänkyyn molemmin puolin minua ja varaa painonsa niille. Hän siirtää kasvonsa kaulalleni ja nuuhkaisee. Naurahdan hieman ja kiedon käteni tuon ympärille. Vedän Joonaksen haliin ja pusutan tuon hiuksia. Joonas kikattaa hetken kuin pikku tyttö rintaani vasten, mutta rauhoittui nopeaan, kun lopetin hänen pusuttelun. Alan silittämään tuon selkää pitkin vedoin. Joonas korjaa hieman päänsä asentoa, jolloin tuon hiukset kutittavat minua hieman.

"Oot ihana" Kuiskaan Joonakselle. Saan vastaukseksi epämääräistä muminaa josta en itsekkään saa selvää.

Tiukennan otettani Joonasken ympärillä ja vedän peittoa hieman päällemme. Jatkan Joonaksen selän silittämistä, mutta en jaksa tehdä sitä kauaa, sillä silmä luomeni alkoivat painaa ja aloin vaipua uneen.

Aleksi pov

"Ahm-g" Huokailin samalla kun Olli paineli suudelmia kaulalleni.

Astuin askeleen taaemmas ja annoin lämpimän veden valua päälleni. Olli irroitti huulensa kaulaltani, mutta piti kädet lantiollani. Olli nosti päänsä niin, että meidän kasvojemme välissä oli suihkusta tuleva vesi. Olli työntää minua taaemmas niin, että tuo on itse suihkun alla ja minä olen seinää vasten.

Katson Ollin kauniita silmiä, siirrän käteni tuon poskelle ja alan silittämään sitä. Ollin suulle leviää hymy ja tuon poskille hento puna. Ollin kädet lepäävät yhä lantiollani. Olli vetäisee minut yhtäkkiä aivan itseensä kiinni ja kietoo kätensä ympärilleni.

" oot maailman parhain dj" Tuo aloittaa.

Naurahdan vain ja jatkan tuon posken silittämistä. Siirrän toisen käteni Ollin lantiolle ja toisen Ollin niskan taakse. Vedän Ollin hellään suudelmaan, vedän myös tuon lantion kiinni omaani.

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now