14.FGJ-394

493 25 7
                                    




Aleksi pov

"Kato ny Allu, se on vaan Porko" Kuulen Ollin huutavan minulle eteisestä. Huokaisen helpotuksesta ja kävelen eteiseen. Tervehdin Porkoa ja odotan että tuo lähtee pois huoneesta. "Niih Olli mun piti kysyy sulta yhtä juttuu ennen ku nukahit.." Aloitan varovasti. "Juu kysy pois vaa" Olli vastaa tuolla ihanan rennolla äänellään, as always. "Noh mul ei oikeestaan oo enöön kämppää niin saanko pummata täällä hetken" Kysyn vähän epäröiden. Olli katsoo minua hetken ja sanoo sitten iloisesti " Joo tottakai sä voit asua mun kaa täällä, ja jos sua ei haittaa nii voitais nukkuu sit samassa sängyssä, kun toi sohva on aika epämukava". "Juu tottakai"

Olli pov

-Ilta (klo 00.17)-

Aleksi oli lähtenyt kauppaan ja Porko kotiin. Istuin yksin kettiön pöydän ääressä, ja itkin. En edes ole yllättynyt, vaan pettynyt. Tuntuu etten osaa mitään tai etten arvosta sitä kaikkea huomiota mitä minulle annetaan. Tekisi mieli olla koko ajan jonkun syleilyssä, jonkun eli Aleksin. Aleksi, hänen kauniit silmänsä, taivaallinen ääni, ihanat ajatuksen, kaunis hyvy, ehkä jopa maailman kaunein, ihanat hiukset. Haluaisin elää Aleksin kanssa, ja muistuttaa häntä kuinka ihana tuo on joka pävä, mutta en tiedä onko hän, noh homo. Tunnen poltteen nenän päässäni, kyyneleet vierähtävät poskelleni ja käsi vie terän aiutomaattisesti toisen käden luo. Mietin hetken kunnes Kuule Aleksin äänen "OLLI, APUA". Häh, tuohan kuului ulkoa, käännän katseeni nopeasti ranteestani ikkunaan ja nään Aleksi, jota kylläkin raahataan autoon, MITÄ HELVETTIÄ.

Lähden juoksemaan oven luokse, nappaan naulakosta vahingossa kaksi toppatakkia, heitän toppakengät jalkaan ja lähden juoksemaan rappusia alas. Soitan samalla Porkolle, että tulisi käymään kämpälläni jätkien kanssa, nyt. Saavun ulko-ovelle ja nään kuinka paketti auto on starttaamassa. Avaan äkkiä sen oven ja hyppään sisään. "mhghsgalnufgya" Kuulen Aleksin mutisevan.

Konttaan Aleksin luokse ja halaan häntä, sitten otan teipin pois tuon huulilta, ja vapautan hänen sitten kokonaa siteistä. Aleksi alkaa tulemaan lähemmäs, ilmeisesti hän halusi halata, minä lähdin mukaan haliin, mutta ajatuksissani oonistunkin osumaan huulillani Aleksin huuliin. Suljin silmäni ja nautin tästä hetkestä joka loppuisi ihan kohta.


Aleksi pov

Suuni peitetään teipillä, kädet sidotaan selän taakseni ja jalat yhteen, vittu. Silmiäni alkoi polttaa ja minua alkoi pelottamaan, luulin todella että Olli olisi kuullut huutoni. Tämä oli menoa nyt, ei kukaan mua pelastanut, viimekerrallakin pääsin itse pois. Ei kukaan mua haluais, miks haluais.

Olin kyllä yrittänyt huutaa Ollia mutta ei hän varmaan kuullu, tai sitten ei vaan halunnut tulla auttamaan. Aaaarggh mitä mä nyt teen. Yritän rimpuilla teipeistä irti, mutta tuloksetta, kuulen miten auto käynnistyy joten luovutan ja menetän toivoni.

Auto lähtee liikkeelle, mutta sivu ovi aukeaa ja sisään tulee Olli. Katson Ollia hämmentyneellä ja pelokkaalla katseella. Hän sulkee oven ja tulee luokseni, yllätykseni tuo halaa minua. Sen jälkeen hän alkaa vapauttamaan mua. On helpottunut, mutta samaan aikaan jotenkin turvaton olo, joten päätän nojaantua Ollia kohden heti kun olen päässyt vapaaksi. Samalla kun nojaudun Ollia kohden, käännän katseeni tuon silmiin ja hetken mielijohteesta päätän suudella Ollia. Jos tästä alkaisi minun viimeiset 24h täällä pallon päällä, niin haluan ainakin että Olli tietäisi minun tunteista.

Erkaannun suudelmasta ja katsahdan Ollia joka selvästi peittelee hymyä. Alan itsekkin hymyilemään, kunnes muistan tilanteen, tämä saa hymyni laskemaan nopeammin kuin Elsa minun ere-. Anteeksi, ei noin saa sanoa tai ajatella. "Mitä tehään" Kuulen Ollin kysyvän. "Toivotaan ettei kuolla" Sanon hieman tylysti, mutta tosi sattuu eikös se niin mee. " Aaa niin juu" Olli vastaa, hänestä huomasi miten pelko alkoi kihelmöidä tuon kehossa. "Anteeks en tarkottanut pelotella.." Aloitan. "Ei se haittaa, se oli vaan totuus" Olli vastaa, pidätellen itkua tosin. Nousen istumaan kunnolla ja vedän Ollin halaukseen. Hän kietoo kätensä ympärilleni, pakko myöntää tuli itsellekkin vähän turvallisempi olo. Nyt sitä sitten vain nautitaan matkasta.


i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now