38. No fucking way

298 21 10
                                    


Aleksi pov

Painaudun Ollia vasten, rutistan käsiäni tuon lämmintä kehoa vasten. Painan pääni tuon olkapäälle ja suljen silmäni. Makasimme meidän, tai siis Ollin sängyllä. Olli siirtää kätensä selälleni ja alkaa silittää. Huoneessaon jo pimeää, sillä kello taitaa olla lähempänä kahtatoisa yöllä. Olli siirtää toisen kätensä myös kenolleni, nyt kuitenkin paitani sisälle ja painaa sen kiinni minuun. Värähdän hieman Ollin kylmää kättä, mutta annan sen kumminkin olla siinä mihin Olli sen laittoi.

Viimeiset pari viikkoa olivat aika rankat eikä oikeastaan olla tehty sen Tommi ja Joel keissin jälkeen mitään erityisempää. Meidän piti olla jenkeissä kiertueella nyt, mutta sinne ei nyt pääse, joku sota vissiin.

 Tommi ja Joel olivat päässeet turvallisesti toiseen sairaalaan ja heitä oli hoidettu hyvin. Alias oli ollut töissä OYS:ssillä ja sen takia Joel oltiin yritetty tappaa. En tiedä miten se oli mennyt siellä päässä läpi, tai siis meillä oli ollut syyttet nostettuna heitä (Veetiä ja Aliasta) vastaan. Siitä kolmannesta me emme nostaneet syytteitä sillä kävi ilmi, että hän oli tappanut itsensä sen jälkeen kun oli käynyt tunnustamassa poliisille tekonsa. Tai sitten joku oli tappanut hänet, ei tiedä, enkä halua sekaantua siihen sen enempää.


Olli pov


Makasimme Aleksin kanssa sängyllä, hän minun päälläni. Minun kääteni ovat kiedottuna tuon ympärelle, tai siis toinen käsi on. Toinen käsistäni on löytänyt tiensä Aleksin paljaalle iholle, tuonpaidan alle. 

Tommi ja Joel pääsevät onneksi pian pois sairaalasta, eikä heidän hoidossaan ole ollut mitään sen kummempaa. Kaikki on siis mennyt hyvin. Joelin keho oli reagoinut hyvin, tai siis se ei ollut reagoinut erityisen huonostikkaan siihen myrkkyyn mitä hänelle pistettiin. Hän oli toipunut erittäin hyvin ja kaikki ulkoisetkin vammat olivat jo melko parantuneet. Joelin toinen kylki luu oli ottanut hieman osumaa, mutta  murtumia ei ollut kummallekkaan jätkistä tullut. 

Tommi oli osannut ohjata auton hyvin, vaikkakin ojaan, muutta mitä muutakaan siinä teet kun vastaan tuleva auto tulee melkein nokkaan kiinni niin että vauhtia on yli 200km/h. Ja se auto oli tosiaan ollut Veetin omistuksessa ainakin hetken. Eli minö ja minun rakas allupallumme olimme olleet oikeassa, Veeti oli sen autolun ja lääkkeiden takana. Alias oli varastanut joitain erektio lääkkeitä ja siihen päälle vielä jotain muita lääkkeitä ja varastanut myös OYS:ssin virallisia tarroja. Onneksi Aleksi alkoi epäröimään kaikkea tätä paskaa. 

Emme ole saaneet Aleksin kanssa mitään uusia tai korvaavia lääkkeitä, eikä se minua haittaa, Aleksin kanssa seurustelu on paras lääke ikinä. Olemme viettäneet hullun lailla aikaa yhdessä, mutta Aleksin kanssa ei voi koskaan viettää liikaa. Vaikka aina välillä itkimmekin yhdessä ahdistuksesta ja muusta paskasta, olemme nyt valmiit jätämään sen kaiken pois, nyt.  Aleksi on ihana, hän on kaikki kaikessa minulle, no fucking way mä oisin selvinny tästä paskasta ilman Allua. 

Aleksi liikahtaa sylissäni hieman ja osuu kriittiseen kohtaan. Puristan Aleksin kylkeä hieman ja huokaisin. Aleksi siirtää kätensä pois ympäriltäni ja siirtää kätensä sänkyö vasten pääni molemmin puolin. Aleksi on vähän niinkuin konttaus asennossa päälläni.Siirrän käteni tuon lantiolle ja painan lantiomme vastkkain.


"Ahmg" Aleksin suusta karkaa samalla kun tuo puristaa silmiään yhteen. Siirrän toisen käteni tuon paidan resorille ja alan riisumaan sitä huulta purren.



--------------------------------

Sanoja: 513

Alan tekee vähän lyhyempii nii ehtisin julkasta useemmin, muttaaa mitä teil kuuluu ja mitä mieltä olitte luvuista? :)

Ens luvun aiheen voittekin jo varmaan arvata.

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now