Aleksi pov
Heräsin Ollin rauhalliseen tuhinaan. Nostan pääni pois Ollin rinnalta niin että nään tuon basistin uniset kasvot. Painan huuleni tuon huulille ja odotan kunnes Olli vastaa suudelmaan. Suudelman jälkeen Olli alkaa availemaan silmiään ja kun hän näkee minut leviää tuon huulille leveä hymy. Omakin suuni vääntyy hymyyn nähdessäni Ollin, vaikka elämässäni ei ollut hirveästi mitään hymyilemisen aiheita. Alan nousemaan hotelli huoneen parisängystä Olli perässäni. Laitan valot päälle ja alan etsimään omia vaatteitani. Kun löydän vaate kasani, nostan siitä housut ja alan pukemaan niitä päälle. "Hei Aleksi, ota säät tää mun huppari, nii mä otan sun" Kuulen Ollin sanovan minulle. Katson Ollia hetken ennen kuin heitä oman hupparini Ollille. Kun Olli kääntyy selin minuun jotta näkisi peiliin, katson Ollin selässä olevia arpia. Poskelleni valahtaa kyynel kun katson tuota arpea, Aleksin huora. Miten joku voi kirjoittaa tuollaista, minulle tuli paha mieli ajatellessani että Olli joutui ehkä kantamaan tuota koko elämänsä, tai ainakin hänelle jää hennot arvet. Tuo sattui varmaan aivan saatanasti, tuli huono omatunto että minun nimeni on satuttanut Ollia noin paljon, tiedän että yli ajattelen, mutta en osaa lopettaa.
Ajatukseni keskeytyvät kumminkin kun nään Ollin astelevan luokseni. Tuo asettaa pehmeän kätensä poskelleni ja pyyhkii kyyneleeni pois. Katson Ollia tuon vihreisiin silmiin. Toisestakin silmästä tulee kyynel, alan nostamaan kättäni jotta voisin pyyhkiä tuon suolatipan pois poskeltani, Olli ehtii kuitenkin ensin. Siirrän katseeni Ollin silmistä tuon huulille, en yleensä aloittanut suudelmia, sillä minua pelottaa jos olenkin lukenut tilanteen. Mutta Ollin kanssa oli turvallista eikä haitannut jos tekee virheitä, joten päätän painaa huuleni kevyeen suudelmaan Ollin huulia vasten. Olli vastaa suudelmaan. En voi estää ajatuksiani valumasta siihen kuinka suutelisin Ollia keskellä heinäpeltoa kesä yönä. En halua erkaantua tästä ajatuksesta joten siirrän käteni tuon minua hieman vanhemman basistin lantiolle ja työnnän tuota hellästi seinään. Olli puree minun alahuultani, jonka seurauksena päästän Ollin kielen seikkailemaan suuhuni. Ollin käsi siirtyy perseelleni ja puristaa hieman. Suustani karkaa huokaus, joka saa Ollin liikuttamaan huuliaan nopeampaa.
Ovi aukeaa. Astun nopeasti pari askelta taakseppain pois Ollista. Katson ovelle ja nään Nikon. Hän alkaa jutella Ollille, ennen kuin kääntää hymyilevät kasvonsa minuun kohden. "Aleksi, me voitais lähtee takas Helsinkiin" Tuo minua lyhyempi, ruskea hiuksinen laulaja sanoo minulle. Nyökkään Nikolle. Hän lähtee ulos huoneestamme jättäen meidät taas kahden. Astun lähemmäs Ollia ja siirrän suuni aivan tuon korvan viereen. "Arvaa mitä" Kuiskaan tuon korvaan jonka jälkeen näykkäisen tuota korvasta. "Noh" Olli vastaa. Ennen kuin ehdin sanoa asiaani nostaa Olli minut syliinsä ja painaa minut hellästi seinää vasten. Osun vahingossa valokatkaisimeen jolloin valot menivät pois päältä, se ei haitannut sillä oli parempi että Olli ei nähnyt hyvin punaisia kasvojani. Olli siirtää hänen nenänsä kiinni minun nenääni. Liikutan käteni Ollin poskille samalla kun sanon "mä oisin valmis". "Ai mihin?" Olli kysyy. "No tähän" Sanon ja suutelen Ollia intohimoisesti. Olli erkaantuu suudelmasta mutta pitää minut vielä sylissään. "Seksiin vai seurusteluun" Tuo minua kannatteleva basisti kysyy. Puraisen huultani ennen kuin sanon "Molempiin". Olli painaa huulensa kaulalleni. Vedän syvään henkeä ja huokaisen nautinnosta. "Olli meidän täytyy mennä nyt" Sanon Ollille. Vihaan nähdä Ollin kasvot kun pistän valot päälle, hänen silmä kulmassaan kiiluu kyynel. Tunnen kovan omantunnon piston rinnassani. Olli laskee minut varovasti pois sylistään. Kun tuo kävelee avaamaan ovea hyppään tuon selkään ja rutistan. Olli kääntyy katsomaan minua ja vilauttaa minulle hellän hymyn.
Olli pov
Avaan hotellihuoneen oven Aleksi selässäni. Käännän katsomaan hotellihuoneeseen vielä kerran varmistaakseni että huoneeseen ei jäänyt mitään, vaikka eihän meillä ollut siellä mitään. Aleksi pomppaa pois selästäni ja lähtee kävelemään Nikoa kohden. Suljen hotelli huoneen oven ja alan seuraamaan Aleksia.
Istumme kaikki autossa matkalla kaupasta takaisin hotellin pihaan, jossa lähtisimme helsinkiä kohden kahdella autolla. Minä, Joonas, Aleksi ja Niko takapenkeillä ja Tommi ja Joel edessä. Selitämme Nikolle ja Joonakselle mitä meille oli tapahtunut siellä helvetin reijässä. Tai siis kerromme kaiken muun paitsi miten olimme välillä suudelleet pinkänkin aikaa ja kuinka olimme siellä harrastaneet seksiä useaan otteeseen. Tietenkin meidät oli pakotettu siihen, mutta en voi kieltää ettenkö olisi nauttinut Aleksin painamisesta. Vaikka samaan aikaan ajatus siitä että Veeti ja hänen kusipää kaverit olivat myös nauttineet siitä, mutta saimme sillä ostettua Aleksin kanssa kaiken laista. Välillä se oli ruokaa ja välillä se oli se ettei meitä pakotettu nussimaan jonkun niiden kolmen rotan kanssa.
Pääsemme takaisin hotellin pihaan ja ajamme parkkihalliin. Niko oli käynyt vielä illalla siirtämässä autonsa sisälle sillä yöllä oli joku 20 astetta pakkasta. Nousen ulos Tommin autosta ja lähden kävelemään Nikon autoa kohden, olimme sopineet että Tommi ja Joel menisivät yhdellä autolla sillä he menivät samaan osoitteeseen ja minä, Allu, Joonas ja Niko menisimme yhdellä autolla sillä minä ja Aleksi menisimme nyt pariksi yöksi Joonaksen ja Nikon luokse. Kävelemme Nikon auton luokse ja istumme sisään. Niko ja Joonas eteen, niin että Niko ajaa. Minä ja Aleksi taakse niin että minä istun Nikon takana. Niko käynnistää auton mutta tajuan että yksi lapasistani oli tippunut. "Hei Niko venaas hetki" Sanon samalla kun avaan auton oven. Nousen ulos autosta ja katson samalla auton alle. Nään hanskani ja pommin, WAIT WHAT. Pommi jumalauta. Katson pommia hetken ja tulen siihen johto päätökseen että pommi oli vaaraton, repäisen pommin irti jolloin Niko nousee ulos autosta. "JÄTKÄ MITÄ VITTUA" Niko huutaa nähdessään kädessäni olevan pommin. "EN MÄ VITTU TIIÄ" Vastaan. Heitän pommin kauemmas samalla kun nappaan lapaseni ja nousen. "Hei olli tosta tippu tää" Niko sanoo, katsahdan Nikoa jolla on kädessään jotain, se näyttää aivan filmiltä. Nappaan tuon Nikon kädestä ennen kuin hän huomaa mitä siinä lukee. Luen itse tekstin ja järkytyn. Laitan kasetin nopeasti taskuuni ja istun takaisin sisälle autoon.
"Mikä teil oli kun huusitte" Aleksi kysyy kun Nikokin istuu autoon. Ennen kuin ehdin vastata mitään kuulen Nikon sanovan "Ei mitään katoin vaan eka et Ollilla ei ollu jalkaa josta Olli säikähti". Aleksi ja Joonas naurahtaa, Niko käynnistää auton ja lähtee ajamaan kohti Helsinkiä.
Tunnen kuinka Aleksi pistää kätensä reidelleni ja alkaa silittämään hellästi. Olimme noin puolivälissä matkaa. Hymyilen Aleksin suuntaan, hän katsoo minua kysyvästi jolloin päätän näyttää tuolle kasetin. "Auton alla oli tämmönen" Kuiskaan Aleksin korvaan samalla kun kaivan kasetin taskustani. Näytän kasetin Aleksille joka vetää syvään henkeä ahdistuneesti. "Ne siis kuvas meitä" Kuulen Aleksin kysyvän. Nyökkään ja jään tuijottamaan itsekkin kasettia jossa lukee "Olli ja Aleksi nussimassa keittiössä🍆💦♋️- Veeti"
—————————
Sanoja:1057
Mitä mielt ootte tästä luvusta?
Oh noh, mites teillä on menny tää päivä?
(Ja joo tiiän ettei tommosesta kokemuksesta pääse yli noi nopee mut Olli ja Aleksi oli huumattuna nii ne ei oikeen muista mitään muuta kun sennajan mitä ne oli yhessä siel kaapissa:)
VOUS LISEZ
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
Roman d'amourOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...