Niko pov
"HEI hei nyt..... Olli... Olli kuuleksä" Kuulen Aleksin huutavan meille aluksi ennen kuin hän alkaa puhua Ollille. Tuo painaa omat huulensa Ollin vastaaville ja Olli vastaa siihen niinkin innokkaana että se näkyy ulko puolelle. Aleksin silmäkulmasta vieräshtää kyynel jonka Olli pyyhkii pois. "Me..... jätkät löys meijät..... me-tai siis sä pääset nyt hoitoon, me selvittiin" Aleksi sopertaa katkonaisesti Ollille. Olli korjaa istuma asentoaan paremmaksi ja siirtää sitten kätensä Aleksin poskelle, pyyhkii kyyneleet pois ja sanoo "mähän sanoin, me selvitään kaikesta". Pidätän hengitystä samaan aikaan kun nään miten Olli painaa kevyen suudelman Aleksin huulille. Hän selvästikkin oletti ettei ketään nää sillä ja minä taisinkin olla ainut, hymyilen Ollille ja nään kuinka tuo siirtää sormensa suun eteen merkiksi siitä etten kertoisi. Säilytän katse kontaktin Olliin samalla kun koputan Joonaksen olkapäähän ja kuiskaan tuon korvaan "Saanko suudella". Joonas nyökkää, suutelen Joonasta nopeasti jättäen tuon huulille hymyn. Katson Olliin jonka suu on valahtanut auki, naurahdan ja siirrän sormeni huulilleni. Olli hymähtää hennosti.
Olli pov
Sain juuri tietää että Niko ja Joonas seurustelivat tai sitten heillä oli salasuhde. Jätkät olivat onneksi löytäneet meidät, olisin varmaan kuollut muuten. Painan pääni Aleksin olkapäälle ja tuo siirtää kätensä silittämään hiuksiani. Hymähdän. Haluaisin kyllä seurustella Aleksin kanssa, mutta en tiedä onko hän valmis siihen vielä tai saatika olenko itse. Kaikki mitä on tapahtunut lähiaikoina on ollut jotenkin pelottavaa, mutta en kyllä aijo luovuttaa Aleksin suhteen. "Olli.... Mua heikottaa" kuulen Aleksin kuiskaavan korvaani. Nostan pääni nopeasti tuon kasvojen tasolle ja siirrän käteni hänen poskelle ja toistan useaan otteeseen "Aleksi sä et nyt saa nukahtaa" sillä näin miten Aleksin silmä alkoivat menemään kiinni. "TOMMI Tommi millon me ollaan perillä" huudan Tommille pitäen katseeni tiukasti Aleksissa. "Just käännyttiin pihaan" Tommi vastaa samalla kun parkkeeraa auton.
-Sairaalassa time skip 20h-
Olin vaatinut sairaan hoitajilta että minut ja Aleksi päästettäisiin siksi aikaa samaan huoneeseen kun olemme täällä TYKS:sissä. Makaan omalla sängylläni samalla kun katselen kattoa, minun ja Aleksin puhelimet olivat vielä Veetin hallussa, ehkä. Olimme suosiolla sopineet ettei edes yritetä saada niitä takaisin. Olin saanut kylkeen pari tikkiä ja laastareita sinne tänne. Aleksi oli viety tutkittavaksi ja hän oli saanut aika reilun annoksen rauhoittavia heti kun tultiin tänne, niiden vaikutus oli kumminkin jo loppunut. Kello oli lähempänä kahtatoista kun Aleksi tuotiin vihdoin takaisin huoneeseemme, hän oli aivan töttöröö. Naurahdin Aleksille heti kun sairaan hoitaja oli lähtenyt. "Mitäs sää naureskhelet" Aleksi kysyy hölmistyneenä räpytellen silmiään. "No taitaa meidän baby of the band olla aika tokkurassa" Vastaan. "En oo ei noi oo antanut mun nukkua kun oon vittu käyny tutkimuksissa tutkimusten perään saatana" Aleksi vastaa. "Aaa sua siis oikeesti vituttaa" Kysyn. "No veikkaa nää sängyt on muutenki aivan paskoja ei tässä saa ees nukuttua" Tuo vastaa. "Noh tuu tänne mun viekkuun" Sanon ja siirryn sänkyni reunalle taputin sängyn tyhjää puolta. Aleksi katsoo minua epäröiden mutta siirtyy sitten viereeni. Aleksi on aluksi tosi epäröiden kainalossani joten päätän suoraa nostaa tuon rintani päälle kunnolla. Siirrä käteni silittämään tuon mustia hiuksia. Huone oli aivan pilkkopimeä, mutta parempi näin eipä ainakaan valon haittaa oo. Silittelen Aleksin hiuksia vielä hetken ennen kuin kuulen tasaista tuhinaa rintanipäältä. Hetken päästä Aleksi siirtää kätensä ympärilleni ja osuu vahingossa tikkieni päälle. Havahdan pienesti kivusta johon Aleksi ilmeisesti herää. "Mitä mitä tapahtu satutinkl mä sua" tuo kysyy hädissään. "No vähän mut se oli vahinko" Vastaan rauhoitellen. Tuo nousee istumaan ihan sänkyni jalkopäähän. "Hei Aleksi se oli vaan vahinko" Sanon naurahtaen samalla kun ryömin lähemmäs tuota. Otan Aleksia jaloist kiinni ja vedän hänet istumaan hajareisin päälleni. Tuo minua vähän alle vuoden nuorempi mustatukkainen hattivatin poikanen ei uskaltanut edes liikkua sylissäni. "Kyllä sä voit liikkua, se oli vahinko" Sanon. Aleksi pudistaa päätään, vetää kädet lähelle omaa kehoaan ja sanoo "Eikun mä kumminkin satutan sua ja sä et satuttais mua ikinä en haluu tehä sitä uudestaan". " Aleksi rakas sä oot vaan herkillä nyt mikä on täysin ymmärrettävää. Ja ei en mä sua tahallaan satuttais mutta et säkään satuttais mua usko nyt jo" Sanon mahdollisimman rauhallisella äänellä. Aleksi katsoo minua kostuneilla silmillää. Otan tuon käsistä kiinni ja vedän ne ympärilleni, siirrän tuon lantion aivan kiinni omaani ja laitan käteni tuon takaraivon taakseja vedän tuon otsan aivan kiinni omaani. Tiedän ettei seurustella Aleksin kanssa tai mitään, tai ehkä me seurusteltiin mutta ei oltu pistetty sille vielä mitään leimaa. Aleksi uskaltautuu vihoin liikkumaan sylissäni taih hän uskalsi liikuttaa päätään niin että huulemme koskisivat melkein, Aleksi oli aina todella epävarma aloittamaan suudelmaa, vaikka hänestä huomasi kyllä että hän halusi sitä. Siirrän huuliani millisentin niin että ne koskivan Aleksin vastaavia. Aleksi alkaa liikuttamaan huuliaan yhä kovempaan tahtiin ja minä koitan pysyä mukana. Aleksin käden tiukentaa otettaan ympärilläni ja hänen lantionsa alkaa liikkumaan minun kriittistä kohtaa vasten. Erkanen suudelmasta sanoakseni "Nää on pirullisia nää lääkkeet kun nää panettaa mut erektioo ei kumminkaan voi tulla". Olimme tosiaan saaneet joitain mieliala lääkkeitä sillä kuulemma mielialamme oli hyvin herkkä tapahtuneen jälkeen. "Mhmh kyl mä sen tiedän mut ei se tarkota etteikö me jotain tästä saatais irti" Aleksi vastaa alahuulta purren. Lähden kaatumaan hitaasti selälleni vetäen Aleksin mukanani samaan aikaan kun tuo jatkaa suudelmaamme. Hän siirtää kätensä paitani alle kumminkin varoen tikkaustani. Siirrän oman käteni tukistamaan Aleksia hiuksista hellästi josta tiedän tuon nauttivan. Kuulemme kuitenkin askelia käytävältä joka saa Aleksin suorastaan lamaantumaan. Aleksi on siirtynyt makaamaan pää rintani päällä ja toinen jalka söpösti koukussa minun jalkojeni päällä. "Esitä nukkuvaa" Kuiskaan Aleksille joka nyökkää. Kun huoneemme ovi aukeaa painan itsekkin silmät kiinni ja esitän nukkuvaa. Minusta tuntuu että Aleksi taisi oikeastikkin nukahtaa, joten päätän itsekkin hypätä unijunan kyytiin.
—————————-
Sanoja:922
Mul on nyt joku kirjotus vimma toivotaa et tää kestää viel xdd mut oon jotenkin tosi tyytyväinen tähän lukuun.
YOU ARE READING
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomanceOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...