3. "Haista vittu"

797 33 9
                                    

—Aamulla—

Olli pov

Herään siihen miten keittiöstä kuuluu ääniä. Nousen ylös ja vedän housut jalkaan, kävelen keittiöön ja nään Aleksin? Mitä helvettiä se täällä teki. Katson ympärilleni ja nään Porkon sohvalla jonkun naisen kanssa. "Aa huomenta sä heräsit, me tultiin Elsan kaa tänne kun se halus tulla mukaan treeneihin ja meillä on putkiremppa nyt aamusta" Aleksi alkaa selittämään. "juu, mut miten pääsitte sisälle, ja mistä edes tiesitte minne tulla" mä kysyn ihmeissäni. Sillä en ollut antanut Aleksille käsittääkseni koti osoitettani. "Ööm mä kysyin porkolta että onko ok jos me tullaan, ja se sit opasti meijät tännä" Aleksi naurahtaa. Käännän katseeni Joonakseen, eikö hän tiennyt etten ollut vielä yli Aleksista.

Lähden kävelemään sohvaa kohden jossa Joonas istuu "Haista vittu"  mä sanon samalla kun hakkaan tuota tyynyllä. "Eikö se sovikaan että ollaan täällä" kuulen karhean nais äänen kysyvän vierestäni, säpsähdän vähän ja käännän katseeni tuohon kysyjään. "Me ei varmaan olla tavattu, Olli Matela" Sanon tuolle samalla kun ojennan käteni hänelle. "Elsa Vaahtera" tuo vastaa. "Niin ja siis on se ihan Ok että ootte täällä, aattelin vaa et onkohan se teille kivaa kattoo tota Porkon "hyvän näköstä" aamunaamaa" mä sanoin ja katsoin Porkoa vittuilevasti. "Ok ok mä ansaitsin nyt ton" hän sanoo.

Kuulen kuinka Elsa naurahtaa vähän vieressäni ja nousee suutelemaan Aleksia joka on tullut olohuoneen ovelle. Katson Joonasta, ja tunnen sen paskan fiiliksen koko kehossani. Haluan viillellä haluan satuttaa itseäni vielä enemmän, sillä se sattuukin jo nähdä nuo kaksi yhdessä. Katson Aleksia ja tunnen pienen kyyneleen vierähtivät poskelleni. Joonas ottaa kädestäni kiinni. Nyt tässä paskassa fiiliksissä oli mukana vielä kateus, joka pahensi tilannetta.
Joonas tiesi että viiltelen, Joonas tiesi että olen kusessa Aleksiin mutta silti hän antoi noiden tulla tänne.

Aleksi pov

Vitut mistään putkirempasta, ei meillä semmosta oikeesti ollu halusin vaan päästä näkemään Ollin. En tiedä miks mutta Olli on pyörinyt päässäni tosi paljon. Viimeksi kun näin sen se oli tosi nuorelta näyttävä mutta nyt nyt se on ihan vitun kuu-. Keskeytin omat ajatukseni olihan mulla sentään tyttöystävä. "noniin tässä ois nyt tätä ruokaa" mä sanoin kaikille samaan aikaan kun erkaantunut suudelmasta Elsan kanssa, mulla ei herännyt taaskaan minkään laisia tunteita tuosta suudelmasta, mutta Elsa hän oli varmaan ihan tulemisen partailla. "ruokaa" kuulen kuinka Olli kysyy samalla kun kävelee keittiöön. Hänellä ei ollut edelleenkään paitaa päällä, joten katseeni kiinnittyi hänen navasta lähtevään pieneen karva "viivaan" joka johti hänen mun-. Noniin Aleksi sulla on tyttöystävä et voi jäädä ajattelemaan tommosia.


—Studiolla—

Olli pov

Mä katon Alea samalla kun se nuolee tyttöystävänsä kanssa, mua alko oksettamaan. Miks mä en voinut olla tuo tyttö, tai siis miksi mä en voinut olla tuo jota Aleksi suutelee tällä hetkellä. "Olli sun vuoro" kuulen miten Joel huutaa. En vastaa mitään vaan lähden kävelemään basson luokse. Otan basson käteen ja alan soittelemaan, sain heti ekalla yrityksellä purkkiin mikä oli minulle harvinaista. Laitan basson pois, mulla oli mennyt vain noin 15minuutti. "Oho mitäs sulle on tapahtunu ku menin noin hyvin" Joonas kysi minulta. "Saako lähtee kotiin" kysyn en olis yhtään jaksanut olla studiolla. "no joo, saatiin äänitettyy kaikki tarpeellinen" Niko sanoo. "Me voitais mennä kotiin ja vähään" kuulen sivukorvalla kuinka Elsa sanoo Aleksille. "en mä oikeen tänään jaksais" Aleksi sanoo ja kääntää katseensa minuun päin. Katsomme hetken toisiamme kunnes katkaisen katsekontaktimme, sillä en tule ikinä pääsemään Aleksista yli jos tuijottelen häntä. Kävelen reippaasti ulos ovesta, kun pääsen pihalle puoli juoksen kotia kohti. Kuulen perästäni juoksu askelia ja huudon "Olli oota, onks kaikki hyvin?". Se oli Aleksi, tunnistan tuon äänen vaikka kilometrien päästä. Poskelleni vierähtää kyyneleet, sillä se tunne kun katseemme kohtasi Aleksin kanssa oli jotain niin mahtavaa ja ihanaa kuin olla ja voi. "hei mikä sul on" Aleksi kysyy samalla kun koskettaa olkapäätäni. Jatkan kävelyä jolloin Aleksi tarraa kädestäni kiinni ja vetää minut halaukseen. Painan pääni tuon olkapäähän ja purskahdan itkuun.

————————————————————————

Sanoja: 622

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now