30. Oltsukka ja Altsukka

319 26 31
                                    

Olli pov

O: Noh täs ois Olli
T: MITÄ VITTUA JÄTKÄ ON ELOSSA
O: Tommi onks kaikki hyvin kuulostaa silt et alat itkee kohta
T: No niin vittu alan, luulin et jätkä on kuollu, miten Aleksi, mis ootte, kui soitan mun pikkuserkun Sennin puhelimest
O:Rauhotu jätkä ollaan Ainolan puistossa, saa tulla hakee
T: O-Okei mä tuun, onks Senni Väinön, Veetin ja Aadan kaa
O:Juu on
T:Sano niil et otetaan ne mukaan samalla saa tulla meille yöks
O:Mä sanon ja muuten Allulla on kaikki hyvin kanssa
T:Huh, mä soitan muille jätkille, en sano niille et sut on löydetty, näätpähän reaktiot
O:Juu, nähää
T:Nähää, menee 10min moro
O:Horo

Lopetan puhelun ja lähden kävelemään teinejä ja Aleksia kohden. "Tompsukka ja kumppanit tulee hakemaan 10minan päästä, lähtekää teinit mukaan" Huudahdan samalla kun pysähdyn Aleksin viereen. "Okke" Senni sanoo. "Totah Senni, voiks tulla juttelee tonnemmalle?" Kysyn Senniltä. Senni nyökkää ja lähtee sitten kävelemään kanssani kauemmas muista.

"Mikä päivä tänään on, mitä kello on ja mitä mun ja Aleksin katoomisesta on sanottu" Aloitan kysymykseni. "Noh mustäs sitä alottais.... Nyt on 13.2.2022, kello on, venaas, kello on 1.47 ja sit siitä katoomisesta...."
"Niin?" "Noh siis perjaatteessa liikkeelle lähti huhu siitä että sä ja Aleksi oisitte menny naimisiin mistä Joel ja Joonas ois saanu ihan kauuheet kilarit, sit te oisitte Allun kaa muuttanu espanjaan ja sit myöhemmin siellä niin tullu järkiinne ja muuttanu takas tänne Ouluun, mut sit junamatkalla teijät oli murhattu. Ja toi oli tiivistettynä, tähä liittyy paljon kaiken laisii eri juttui ja tälleen ja sit kans teist tehtiin hyvin aidon näköinen kylläkin pikrretty pornonovelli" "Ei vittuh" "Sanoppa muuta, sanoppa muuta"

Nään kuinka Tommi kaartaa pihaan, ensiksi autosta juoksee kasa ihmisiä, oikeastaan kolme, halaamaan Senniä ja onnittelemaan tuota siitä, kuinka oli päässyt madetojanmusiikki lukioon ja sitten sitä kautta muuttanut Ouluun, tietenkin tämä oli tapahtunut jo pari vuotta sitten, mutta korona... niin emme olleet nähneet. Tietenkin onnittelimme viesteillä ja video puheluissa, mutta f2f ei olla nähty, muutakuin minä ja Aleksi silloin 8.8.

Pian minäkin kävelen valotolpan alle haliin. Joonas kääntää katseensa minuun. "OLLIH!" Tuo huudahtaa ja pysähtyy paikoilleen, tuon suu on auki ja hänen silmistään valuu kyyneliä, avaan käteni jolloin tuo ryntää halaamaan minua. Hän nostaa minua sylissään ja rutistaa kuin tyynyä. Minäkin rutistan ja itken tuota vasten. Joonas erkaantuu halista ja siirtää kätensä poskilleni. Tuo alkaa suukottaa koko kasvojani ja pian myös huuliani, eipä se mua haittaa. Kun hän on hetken rauhoittunut hän siirtää kätensä poskilleni ja kuiskaa "m-mäh luu-uulin e-et o-oot ku-kuo-kuo-kuolluth". Vedän tuon tiukkaan haliin ja alan silittää tuon ala selkää.

Kun sain Joonaksen rauhoitettua on valtoimenaan itkevän Joelin vuoro. Silittelen tuon itseäni pitemmän miehen selkää, samalla kun tuo rutistaa minua niin kuin tämä olisi viimeinen hali minkä minulta saa. Nyt myös Aleksi oli tullut tänne ja muut olivat hänen kimpussaan. Katson Aleksia joka muodostaa suullaan sanan "vaihdetaan". Suukotan noleasti Joelin hiuksia samalla kun työnnän tuota hieman kauemmas, kohti Aleksia. Aleksi tekee samoin Nikolle mutta tökkäisee Nikon minuun päin.

Pian halauksessani ei ollut enään pitkä poika vaan lyhyt, tuo lyhyt oli haudannut kasvonsa rintakehääni ja itki nyt sitten rinta karvani märiksi. En ollut tainnut itse vielä tajuta tätä kaikkea, mutta kun sen tajuan, tiedän että ahdistun hyvin nopeaa, nautin nyt siitä ajasta kun aivoni eivät vielä ole ehtineet käydä tätä kaikkea läpi. Silitän Nikon hiuksia ja painan pieniä pusuja sinne tänne. Toisella kädellä silitän tuon selkää.

Istuimme kaikki autossa minä Aleksin vieressä, tietenkin. Kyllä tykkään Aleksista, edelleen, en vain tiedä onko hän valmis seurustelemaan. Toisaalata hänen kätensä lepää reidelläni ja silittää sitä hellästi, en vittu tiiä.

Aleksi pov

Istun Autossa, taih noh mini busissa, Ollin vieressä. Silitän tuon sisä reittä, sillä tiedän sen rauhoittavan. Nojaan päätäni hieman Ollin olkapäätä vastan, sillä minua ihme ja kumma väsytti, hyvinkin paljon. Olli siirtää kätensä ympärilleni, niin että olen tuon kainalossa.

Olen nukkunut hetken, sillä tiedostin kuinka jätkät olivat käyneet kaupassa, mutten silti ollut liikkunut, eikä Ollikaan. Nyt pysähdyimme jälleen kerran, taisimme vihdoin päästä mökkimme pihaan, kyllä Blind Channelilla on oma mökki, taih itse asiassa ei, se on Sennin ja Tommin vanhempien omistama, mutta vietimme siellä paljon aikaa. Tiedän kellon olevan ainakin kolme, enkä jaksa liikkua joten teen sen saman tempun kuin aina lapsena, feikki nukuin jotta mut kannettais sänkyyn.

Tunnen kuinka Olli yrittää ravistella minua hereille, puren huulta jotten hymyilisi, se ilmeisesti toimii, sillä pian tunnen Ollin vahvat kädet allani. Olli nostaa minut syliinsä ja lähtee kantamaan minua mökkiä päin. Kun pääsemme sisälle mökkiin kuulen keskustelu, mutta "nukun" silti.

"Missä me kaikki nukutaan?" "En kuule Tommi tiiä, tääl on vaan parisänkyjä" "Mä varaan Joelin" "JA MÄ NIKON" "Okei noh me voidaan Veetin kaa nukkuu samassa" "Okei elikkäs Niko ja Joonas, Joel ja Tommi, Väinö ja Veeti, jos Mä ja Aada nukutaan samassa, niin nukutko sä Olli Aleksin kanssa, kerta tääl on vaan 5 makkarii ja Allu onkin jo sopivasti sun sylissä" "Juu mä ja Aleksi voidaan nukkuu samassa" "Okei, noh siel on vaatteita, menkää te vaan nukkumaan me hoidetaan kassien purkaminen" "Joo ja Olli hei mä ja Joonas nukutaan sit teijän viereses huonees, ni ei mitää kovii panoi" "shhhhh Aleksi saattaa kuulla" "Eli sä siis tykkäät siitä vieläkin"
"noh.... turpakii" "Noniin Niko, anna niitten olla, eihän me ketään ees tiietä onko Aleksilla tunteita Ollia kohtaan"

"Tuskin on" Olli kuiskaa ja lähtee kävelemään rappusia ylös, voi kumpa Senni ja Tommi voisivat pettää lupauksensa ja kertoa Ollille, että kyllä tykkään tuosta. Olen itse niin pelkuri etten uskalla sellaista tehdä, taih ehkä mun ei tartteekkaan. Koska jos Olli kertoo ekana, sitten uskallan. Mä vaan koitan näyttää sen sille jotenkin.

Olli laskee minut sängylle, "Sori Alekis mut nää sairaala kuteet on oikeesti tosi epämukavat yöllä" Olli sanoo ennen kuin alkaa riisua vaatteitani. Koitan pysyä mahdollisimman rentona, vaikka kylmät väreet virtaavat ympäri kehoani ja huulilleni meinaa koko ajan karata hymy ja hento puna. Olli pukee minulle bokserit päälle ja vetää minut sitten peiton alle.

Pian hänkin tulee pieton alle. Vedän itseni aivan kiinni häneen. Tuo tuoksuu hieltä, mutta en silti osaa ajatella sitä pahana hajuna, se oli jotenkin uniikki, hän tuoksuu myös vapaudelta, turvalta, rakkaudelta ja kodilta. Olli kääntää kylkeään niin että olemme nyt lusikassa. Tuo siirtää kätensä ympärilleni, vedän sen aivan rintakeääni kiinni ja painan pienen pusun siihen ennen kuin kuiskaan
"Hyvää yötä Oltsukka". "Hyvää yötä Altsukka" Olli sanoo, pystyin tuntemaan hymyn tuon huulilla. Hän painaa nuo samaiset hymy huulensa nopeasti niskaani ja painaa sitten päänsä kiinni minuun. Luukun vielä vähän kiinnemäksi Olliin. Tuo hymähtää ja tiukentaa otettaan minusta hellästi, saisimpa nukkua joka yö näin...<3

———————
Sanoja: 1100
Nonniiii, mä jotenkin tykkäsin tästä luvusta, mitä mieltä te olitte?🧐🤔😂

Miten teil menee?
Mul menee ihan hyvin!😂❤️
Toivottavasti hyvin!

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now