33."haha runollista, i like it"

407 24 27
                                    



Aleksi pov

"When you hold me in the street
And you kiss me on the dancefloor
I wish that it could be like that
Why can't it be like that?
Cause I'm yours..." Olli laulaa samalla kun ajaa meitä takaisin mökkiä päin, herään tuhon ihanaan ääneen.

"Cause I'm yourss" Jatkan laulua.

Olli kääntyy katsomaan minua hymy huulillaan, ai saatana mä rakastan tuota. Katson Ollia ja suorastaan uppoan tuon katseeseen. Olli kääntää kuitenkin katseensa takaisin tiehen ja jatkaa ajamiseen keskittymistä. Käännän oman katseenikin tiehen, ja jatkan laulun laulamista.

Olli siirtää kätensä reidelleni ja alkaa hipsuttamaan hellästi. Hänen pikku rillinsä koskettaa vahingossa minun miehisyyttäni, joka saa minussa aikaan tietynlaisen reaktion.

"Oho sori" Olli sanoo virne huulillaan, en ehdi vastata mitään ennen kuin Ollin käsi on jo kokonaan haarojeni välissä.

Omat käteni siirtyvät penkin molemmille puolille samalla kun käännän anelevan katseeni Olliin. Olli puristaa hieman kärkeä, josta oma pääni menee notkolle. Olli irroittaa kätensä kuitenkin pian, jättäen minulle tyhjän olon.

"Nyt meidän täytyy vaan päästä ylös mahollisimman salavihkaa" Olli sanoo samalla kun parkkeeraa auton.

"Miks ei tässä?" Kysyn anelevasti Ollilta.

"Koska mun pikku prinsessa ansaitsee vain parasta" Olli sanoo samalla kääntäen katseensa kohoumaani.

"Mut sun kaa kaikki on parasta etenkin seksi" Sanon Ollille tarraten tuon hiuksista kiinni.

"Ahm Aleksi vihtu yritäks kiihottaa mua" Olli sopertaa.

"En mä yritä, vaan mä kiihotan. Kai mä nyt tiiän mikä sua kiihottaa" Sanon Ollille vetäen tuon samalla suudelmaan.

Suudelma muuttuu pian kielariksi, josta Ollin huulet lähtivät pian kaulalleni. Kaadan penkin makuu asentoon ja vedän sitä taaemmas. Olli istuu syliini hajareisin ja vie toisen kätensä housuihini.

"Oohmgvittu" Voihkaisen samalla kun Olli menee polvilleen penkin jalka tilaan.

"Kulta pliis" Anelen Ollia.

Tuo nousee suutelemaan minua, hänen kätensä eksyvät paitani alle ja alkavat hiplaamaan nännejän. Minun oli pakko erkaantua suudelmast jotta saisin nojattua päätäni hieman taaksepäin.

Ollin toinen käsi avaa farkkujeni vyön ja sitten vetoketjun. Olli palaa polvilleen ja riisuu bokserejani niin, että kohoumani pongahtaa esille.

"Ahm" Voihkaisen samalla kun Olli ottaa vehkeeni suoraan suuhun.

Käteni liikkuvat nopeasti tuon hiuksiin ja tukistavat hieman. Ollin kädet puristavat reisiäni hieman.

"Vithu- sä-ä oo-t hy-hyvä" Voihkin, Ollin samaan aikaan jatkaen suihin ottoa.

Olli läppäisee minua reidelle joka saa minut liikahtamaan.

"AHMS" Huudahdan.

"Mä oon ihan lä-lähel" Kerron Ollille.

Olli nopeuttaa tahtiaan ja lyö minua uudelleen reidelle, kun hän lyö kolmannen kerran tunnen tuon lämpimän aallon ympäri kehoani. Tukistan Ollia hieman hiuksista, samalla kun vatsalihakseni jännittyvät ja sitten rentoutuvat nautinnosta.

-Mökillä-

Joonas pov

Katson kun Olli ja Aleksi astuvat mökin ovesta sisään, istun itse Nikon sylissä. Joel ja Tommi olivat lähteneet heittämään teinejä kotiin.
Olli katsoo Aleksia silmät kiiluen ennen kuin tiputtaa kauppa kassit ja lähtee juoksemaan yläkertaan. Aleksi jää katsomaan Ollin perään säikähtäneenä, pian Olli palaa ja tarraa Aleksia ranteesta kiinni ja lähtee vetämään tuota perässään. Nousen istumaan Nikon sylissä niin, että nään heidän peräänsä paremmin.

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now