Olli pov
"Aleksiiiiiiii jos aijot tulla tänne niin tuu nyt mä oon kohta valmis" Huudan mustahiuksista jota olen odottanut suihkuun jo toista kymmentä minuuttia. Nään kuinka Aleksi kipittää vessaan pelkkä pyyhe päällään. Hymähdän hieman tuolle näylle. "Mikä kesti" Kysyn tuolta samalla kun hän heittää pyyhkeensä naulakkoon ja astuu suihkukoppiin.
Suhkukoppi on hyvin ahdas, mutta mikäpäs siinä kun on suihkussa oman poikaystävänsä kanssa. "Nokun tein sulle yhtä yllätystä" Aleksi vastaa samalla kun astuu aivan minuun kiinni, tuo kietoo kätensä ympärilleni, tunnen kuinka Aleksin kylmä keho ja hennosti kylmyydestä tärisevät kädet koskevat kehoani. Kiedon minun jo lämpimät käteni tuon ympärille ja kysyn "oliks sä parvekkeella vai miks sä oot noin jäässä?". "Noh se selviää sulle ihan kohta" Aleksi vastaa. "Vois sua, toivottavasti et oo käyttäny hieveesti aikaa". "Ja vitut, tottakai mä suhun käytän aikaa". "Sää oot ihana" Vastaan Aleksille ennen kuin erkanen halistamme. Aleksi katsoo minua juuri sellaisella, mitä vittua sä just teit, ilmeellä. Hymähdän hieman ennen kuin otan omenalta tuoksuvan shamppoo pullon käteeni.
Aleksi pov
Katson kun Olli ottaa omena shamppoon käteen. Käännyn kohti vessan ovea mutta Olli ehtii truutata shamppoota hiuksiini. Käännyn kasvotustel Ollin kanssa ja näytän tuolle kieltä. Olli pitää kätensä hiuksissani ja alkaa pesemään hiuksiani. Vihaan tätä, ehkä vähän vähemmän Ollin kanssa, silti, V I H A A N.
Olli alkaa nauramaan minulle, koitan näyttää vihaiselta ja ärsyyntyneeltä, mutta loppujen lopuksi minäkin repeän hymyyn. Ollin nauru ja onnellisuus on jotenkin tarttuva. Olli taitaa huomata hymyni, sillä pian tuo sanookin "siinä se mun hymy suun hymy on". Olli siirtää saippuaiset kätensä poskilleni ja vetää minut suudelmaan suihkun alle. Hän jatkaa suudelmaa samalla kun alkaa pesemään hiuksiani. Kiedon käteni tuon kaulan ympärille samalla kun erkaannun suudelmasta. Olli oli saanut pestyä hiukseni joten sammutan suihkun, mutta jään silti seisomaan Ollin eteen, tuon kädet lantiollani ja minun kädet kiedottuna tuon kaulan ympärille.Näitä hetkiä osaa arvostaa vasta kun sellaisen menettää, ja kun sen saa uudelleen takaisin, oikean henkilön kanssa. Välillä sitä joutuu käymään paskan läpi monta kertaa että sitten pääsee sinne paremmalle puolelle. Minun tarinassani tämä parempi puoli ei ollut mikään tietty paikka, ei mikään tietty huone, tai kauniisti kuvailtu lause, minulle tuo parempi puoli oli henkilö, Olli.
Joku päivä minä vielä tunnustan rakkauteni Ollille, jollain muulla tavalla kuin sanomalla ne kolme sanaa. Toivottavasti Olli ei ollut mikään sitoutumis kammoinen, totta ei olla ikinä puhuttu näistä asioista Ollin kanssa. En minäkään ole aikaisempien seurustelu kumppaneiden kanssa edes ajatellut naimisiin menoa.
Olli pov
Aleksi oli uponnut omiin ajatuksiinsa, minua se ei oikeastaan haitannut, oli välillä vain katsoa tuota suoraan silmiin ja ajatella kuinka onnekas olen että juuri tuo mustahiuksiseksi tekeytyvä dj on sattunut tällä miljoonien ihmisten maapallolla minun elämääni. Vaikka olen sanonut Aleksille montakertaa että rakastan häntä, jotenkin tuntuu että rakastan häntä enemmän kuin voin ikinä sanoa.
Koitan heiluttaa kättäni Aleksin silmien edessä, mutta en saa mitään irti. Minulle alkaa tulla jo selkään vähän kylmä joten päätän nostaa Aleksin syliin ja kävellä ulos suihkusta. Kiedon Aleksin pyyhkeeseen samalla kun hän palaa tähän maailmaan. "Heiiii cmoon" Aleksi sanoo samalla kun nostan tuon uudelleen syliini sen jälkeen kun olen saanut oman pyyhkeeni päälle. Lähden kävelemään keittiötä kohden samalla kun Aleksi hyppää pois sylistäni ja sanoo " Hei et sä voi tonne mennä mulla on se yllätys"
———————
Sanoja: 550
Joo sori tiiän lyhyt luku mut halusin nyt julkasta jotain ees😫😫Mitäs mieltä olitte tämmösestä luvusta xdd?? Haha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomantizmOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...