11. Piilopaikka

504 26 5
                                    


Aleksi pov

Sydämmeni hyppäsi kurkkuun asti kun kuulin mitä Olli juuri vastasi. "Eli pakottaako joku sut tälläseen?" kysyin kuiskaten. Olli joka oli painanut päänsä rintaani mumisee jotain, en saa selvää joten päätän jättää asian siihen.  

Hetki kuluu, kunnes tunnen tuon lämpimän painon nousevan päältäni. Pian kohtaankin jo Ollin katseen, hänestä huomaa että hän on itkenyt hänen suunsa värähtelee vielä, mutta hän avaa sen silti. "En mä haluais seurustella Veetin kanssa, mutta on pakko, tai siis äiti on myyny myt sille, ja onhan tässä sit viel se toinen asia mut jos ei nyt mennä siihen.". "Olli.... miks sä et oo kertonu mitään, mä oisin voinu auttaa." Vataan. "Noh jos sulla ei oo yli sataa tonnii nii et voi oikeen olla avuks" Olli vastaa. "Noh kyl sun nyt täytyy saada jotain henkistäkin tukea." Vastaan. "Miks sä ees haluisit auttaa mua?" Olli kysyy ihmeissään. Ei Olli voi noin tyhmä olla, eikö hän muka tiedä että tykkään hänestä, tai jos hän koittaa vihjata minulle ettei halua minusta mitään muuta kuin kaverina, tai ehkä hän ei halua minusta sitäkään, vitun kiva yliajattelen taas.


Olli pov


"Miks sä ees haluisit auttaa mua?" Kysyn Aleksilta samalla kun pyyhin kyyneleitä poskiltani, hetki kuluu enkä saa vastausta. "Aleksi..." Kuiskaan kysyvästi, ja ei en saanut vastausta. Aleksin katse on lukittunut seinään, hänen kauniit siniset silmät kiiluvat, ihan kuin hän alkaisi itkeä kohta..

Kuulen kovan pamauksen ja tajuan että oveen koputetaan. Pamaukset jatkuvat vaan, ja pian näänkin jo miten ovi alkaa heilua, vaikka se oli lukossa. "Aleksi... jumalauta" Kuiskaan Aleksille kun tajuan ketä oven takana on. "Noh mitä" Aleksi kysyy ihmeissään. "Mee tonne piiloon" Vastaan hädissäni. Aleksi katsoo minua kysyvällä ilmeellä. "Aah nii jooo, sä et tiiäkkää mutta tuolla kaapissa on vielä semmonen ekstra ovi niin mee sinne, luota muhun et haluu olla täällä" Vastaan samalla kun alan tunkemaan Aleksia kaappiin. 

Vedän sala oven kiinni ja istun itse vessan pöntön päälle. "JUMALAUTA OLLI AVAA TÄÄ OVI MÄ TIEDÄN ETTÄ OOT SIELLÄ ALEKSIN VAI MIKÄ VITTU NYT OLIKAAN KANSSA!!!"  Kuulen Veetin huutavan. Sydän hakkaa, hengittäminen on vaikeaa ja haluaisn pois, kokonaan.  

Ovi aukeaa Veetin voimasta ja tottakai hän juoksee ensimmäisenä minun luokseni ja ottaa minua rinnuksista kiinni. Pian tunnen kuinka pääni painautuu vessan seinää vasten ja Veetin suusta lentävä sylki osuu punaisille poskilleni. Sanat mitä Veeti huutaa menee aivan ohi, en saa selvää siitä mitä tuo yrittää kertoa, mutta saan sen selville sillä pian hän heittääkin minut jo vessan lattialle ja alkaa tutkimaan kaappeja läpi.


Aleksi pov


Olen etsinyt vessan kaapin sala ovesta itselleni mukavan tila, kuulen kuinka Veeti huutaa Ollille. Hän huomauttaa Ollille muunmuassa kuinka hän omistaa Ollin, on hänen ansiotaan että Ollin äiti on elossa, kuinka Ollin kuuluisi olla kiitollinen ettei hän tappanut tuota silloin kun Olli oli tullut varastamaan kamaa häneltä ja Kuinka hänen mielestä oli epäreilua että Olli vain panee Aleksin, eli minun kanssa jossain vessassa. WAIT. ettei hän tappanut tuota silloin kun Olli oli tullut varastamaan kamaa häneltä.  Mitäh. Onko Olli käyttänyt kamaa.


En ehdi ajatella asiaa enempää, sillä kuulen kovan pamauksen ja nään miten kaapin ovi avataan, Veetin vihainen katse kiertää ympäri kaappia. Nään Veetin, mutta hän ei ilmeisesti nää minua. Hän jättää kaapin oven auki, ja lähtee kävelemään Ollia kohden. 

"Nouse" Tuo sanoo Ollille, kun Olli ei vastaa eikä tee mitään, Veeti ottaa häntä rinnuksista kiini ja nostaa tuon vessan pöntön päälle istumaan. "Kuule, jos MÄ sanon sulle jotain niin sä TOTTELET, OKEI" Veeti sanoo Ollille. Olli nyökkää, Veeti liikuttaa ollin hiuksia ja nään kuinka Ollilta vuotaa verta toisesta poskesta. "Älä itke, tää on nyt sun elämää, parempi tottua" Haluaisin kyllä liikkua, mutta en tiedä miten se helpottaisi jos nyty ryntäisin ulos kaapista ja alkaisin väittämään vastaan itseäni tuplasti isokokoisemalle miehelle. Päätän olla kaapissa, mutta tajuan että voin laittaa viestiä muille jätkille, Porko, hän nyt aina vastaan. "Vessa kopit ASAP" Kirjoitan ja lähetän viestin. Kuulen vetoketjut aukeavan ja käännän katseeni puhelimestani, Olliin ja Housuttomaan Veetiin. Veeti siirtää kätensä hysteerisesti itkevän Ollin hiuksiin ja vetää hänen päänsä lähemmäs omaa haaraväliään missä oli selvä kohouma.


Olli yrittää rimpuilla Veetin otteesta, mutta Veeti on liian vahva. Veeti vetää Ollin kasvoi kiinni hänen kohoumaan ja silloin-. "Veeti lope-" Alan sanomaan samalla kun rimpuilen pienessä kaapissa. Veeti kääntää katseensa kaappiin ja lähtee kävelemään tänne päin. Vittu tää ei ollu hyvä idea. "Lopeta" Kuulen kuinka joku huutaa. Avaan silmäni ja nään kuinka nyrkki iskeytyy Veetin naamaan.


------------------------------------------------

Sanoja: 733

Anteeks kun ei oo tullu mutta koitan nyt saada tehtyy aktiivisemmin. <3

Ja minkäköhän laisessa kusessa Olli ja Aleksi on seuraavaks? 

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiWhere stories live. Discover now