Olli pov
Katson Aleksia kun tuo irrottaa kanyylin minusta. Hievahdan vähän kivusta, mutta Aleksilla on käteni niin tiukasti otteessaan ettei tuo liikkunut. Kun Aleksi on irrottanut meidät sairaalan koneista nousee hän ylös ja alkaa penkomaan sairaala huoneemme laatikoita. "Aleksi mitä sä nyt hiffasit " Kysyn tuolta mustahiuksiselta djltä joka menkoo laatikoita hullun lailla. Huoneeseen ei tule yhtään valoa eikä Aleksi ole pistänyt kattovaloa päälle. "En ehi selittämään nyt" Aleksi vastaa samaan aikaan kun ilmeisesti löytää etsimänsä sillä hän sujauttaa jotain taskuunsa, hän tekee sen kumminkin yllättävän varoen. Nousen itsekkin seisomaan ja kävelen Aleksin taakse joka pukee takkiaan juuri päälle, Aleksi nostaa minunkin takkini ja laittaa sen päälleni niinkuin olisin viisi vuotias. Aleksi polvistuu pistämään omat kenkänsä jalkaan ja sen jälkeen hän tarraa minua jalasta kiinni ja alkaa pukea minullekkin kenkiä jalkaa. Aleksi nousee seisomaan ja ottaa minua kädestä kiinni. Avaan suuni kysyäkseni Aleksilta että mihin olemme menossa, mutta Aleksi painaa huulensa minun vastaaville, kun hän erkaantuu suudelmasta hän siirtää sormensa suunsa eteen ja siitä sitten minun suuni eteen. Hymyilen hellästi ja lähden sitten seuraamaan Aleksia. Sairaalan käytävät ovat pimeät, sillä valot eivät ole päällä, eikä käytävässä ole ikkunoita. Olemme TYKS:issä 6 kerroksessa. Aleksi kävelee varpaillaan oven eteen jonka yläpuolella lukee EXIT. Aleksi työntää oven autki ja veitäisee minut hänen munanaan, vatsan pohjassani muljahtaa ikävästi sillä minua jännitti todella paljon tälläiset tilanteen. Pysähdymme Aleksin kanssa oven eteen, jonka avaamiseen tarvitsisi lukon. Aleksi kyykistyy lukon eteen ja alkaa tiirikoimaan sitä. Kyykistyn Aleksin taakse ja kiedon käteni tuon ympärille ja painan pääni tuon olkapäälle. Tunnen kuinka käteni tärisevät pelosta ja katseeni alkaa sumentua hieman. Aleksi huomaa pelkoni ja kääntyy kasvotusten minuun.
Niko pov
Kello oli jälleen kerran yli puolen yön ja minä, Tommi, Joel ja Joonas olemme seikkailemassa Turun yössä. Totta puhuen yritämme löytää takaisin hotellille, ei meistä ketään muista enään mihin mennä. Hotellimme on Kupittaan rautatieaseman vieressä, olemme nyt TYKS:in kohdalla. Nappaan Joonaksen kädestä kiinni ja painaudun tuon kylkeen, Joonas kiertää kätensä ympärilleni ja minä painan pääni tuon olkapäälle.
Aleksi pov.
Tunnen Ollin käsien kiertyvän ympärilleni ja tuon pään painuvan olkapäälleni. Hymyilen nopeasti ennen kuin kohdistan keskittymiseni lukkoon. Pian Ollin kädet alkavat tärisemään ja tuon tasapaino alkaa heikentymään. Käännyn niin että nään Ollin kasvot, siirrän käteni silittämään Ollin poskea samalla kun koitan rauhoitella tuota mahdollisimman nopeasti. Alan yhtäkkiä kuulemaan keskustelun ääniä rappukaytävästä vähän meitä ylempää, käännän keskittymiseni taas lukkoon eikä aikaakaan kun saan sen jo auki. Nousen seisomaan, otan Ollia kädestä kiinni ja astun oven ulkopuolelle. Laitan oven mahdollisimman hiljaa kiinni, kun saan oven kiinni lähden juoksemaan parkkihallissa Olli perässäni. Etsin Nikon autoa, Joonas oli ajanut sen tänne siltä varalta että he olisivat krapulassa kun me pääsemme pois. Katseeni tavoittaa vihdoin Nikon auton ja lähden juoksemaan sitä kohden. Kuulen kuitenkin kuinka ovi aukeaa ja joku lähtee juoksemaan peräämme. Käännän katseeni ja nään Ollin vähän takanani, hidastan niin että Olli ehti juosta kohdalleni, tarraan tuota kädestä kiinni josta hän vingahtaa ja vedän tuota perässäni. Vilkaisen uudestaan taaksemme ja vittu, nään Veetin. Kaivan Nikon auton avaimia taskustani samalla kun pysähdyn punaisen auton viereen. Avaan auton oven kuskin puolelta, istun sisään ja käynnistän auton, odotan että Olli pääsee sisälle pelkääjän paikalle ennen kuin lähden liikkeelle. Ajan parkkihallin ovien eteen ja lasken minun puoleisen ikkunan. Luen kyltin jossa lukee "Syötä parkki maksun kuitin viivakoodi avataksesi ovet". Fuck, ei meillä ole mitään tuommoista. Kuulen kuinka auton yksi ikkunoista menee rikki. Säpsähdän ja käännän katseeni Ollin suuntaan. Nään kuinka Veeti osoittaa Ollia aseella rikotusta ikkunasta. Tunnen kuinka sydämmeni hyppää kurkkuun, hengitykseni tiheentyy ja silmäni kostuu. En voi edes kuvitella niitä tunteita mitä Olli käy läpi tällä hetkellä. Katson Ollia silmiin samalla kun tuo heilauttaa Veetin käden pois otsastaan. Minä painan kaasua, jolloin ajamme suoraan turva porttien läpi, mutta mikäs siinä. Olli siirtää kätensä reidelleni samalla kun minä keskityn ajamiseen.
Kuulen kuinka TYKS:sin hälytykset menevät päälle. Ohjaan auton hotellin pihaan jossa tiedän jätkien olevan. Ennen kuin nousen autosta ylös katson ympärilleni, sitten katseeni nauliintuu Olliin. Siirrän käteni tuon poskelle ja alan silittämään tuon viileää mutta punaista poskea.
Nousen ylös autosta ja odotan Ollia ennen kuin lukitsen auton ovet. Kävelemme Ollin kanssa hotelliin sisään ja siellä meitä odottaakin jo jätkän. Joel juoksee meitä kohden ja nappaa Ollin syliinsä. Olli rutistaa Joelia samaan aikaan kun Niko tulee ja halaa minua. "Mennää me otettiin teille ihan oma huone" Kuulen Nikon sanovan. Lähdemme Ollin kanssa seuraamaan muita jätkiä hottelli huoneisiin jotka sijaitsevat 6 kerroksessa. Kun pääsemme ulos hissistä kävelen Ollin viereen, tuo katsastaa minua ja hymyilee minulle särkyneen hymyn. En tahtoisi mitään muuta kuin korjata tuon Ollin hymyn, ommella vaikka omin käsin taas ehjäksi, ja sitten pitää huolta ettei ketään enään pääsisi rikkomaan sitä. Astumme Ollin kanssa huoneeseemme, laitan valot hetkeksi päälle jotta näämme minne menemme Ollin kanssa. Olli alkaa riisumaan vaatteitaan joten minä teen saman. Kun olli kääntyy selin minuun nään tuon selkään tehdyt arvet "Aleksin huora" luen puoli ääneen. Hyi vittu. Käännyn selkäpäin Ollia kohden sillä minua alkoi harmittamaan Ollin puolesta. "Ainiih unohin jo ton tatuoinnin" Kuulen Ollin sanovan minulle. Käännyn katsomaan häntä, hänellä on pelkät mustat bokserit päällä. Katson häntä hetken kummissaan mutta tajuan sitten mistä tuo kikkarapää basisti puhuu. Koitan itse kääntyö katsomaan tatuointiani, mutta turhaan. Kuulen Ollin naurahtavan samalla kun tuo kääntyy sänkyjä kohti. Otan omatkin housuni pois, sammutan valot ja juoksen sänkyyn, sillä täällähän voi olla vaikka joitain hirviöitä. Kun pääsen sänkyyn koitan etsiä omaa peittoani, "Tääl on vaan yks peitto" Kuulen Ollin sanovan. Hymähdän ja painaudun sitten Olliin kiinni. Peiton alla on vielä melko viileä mutta Olli, Olli on kuuma. Olli siirtää kätensä hiuksiini. Painan pääni jälleen kerran tuon rintakehän päälle ja alan kuuntelemaan tuon sydämmen ääntä, ei kestä kauaakaan kun huomaan, että minun ja Ollin sydämmen tykkivät aivan samaan tahtiin.
——————————
Sanoja: 1025
En itekkään aatellu saavani tätä valmiiks tänään, mutta here we are koska mull aoli aika hyvä päivä.
Miten teillä menää ja jälkeen kerran mitä mieltä olitte tästä luvusta?
Mun on pakko sanoo et se antaa aivan helvetisti motivaatiota aina kirjottaa kun "kommentoitte" ja "tykkäätte" näistä luvuista, kiitos siitä<33 koitan tehä huomenna taas monta lukuu, ja oletan et nyt täs joulu lomalla tulee aika tiukkaan tahtiin näitä<3Hyvää yötä, ja menkäähän nukkumaan siitä<33
Ps. Hyvää huometa, päivää tai iltaa millon ikinä luetkaan tätä<33
YOU ARE READING
i love you || Olli x Aleksi ~ Oleksi
RomanceOllin ja Aleksin rakkaus tarinasta kertova kirja. Muistakaa ottaa huumorilla!! Kirja sisältää ⚠️(PALJON) seksuaalisia kohtauksia ⚠️kiroilua ⚠️itsetuohoisuutta ⚠️muiden satuttamista En haluu trikkeröidä ketään/ tuoda pahaa mieltä, eli jos et tykkää...