35. "....MITÄ JOS JOEL KUOLEE"

299 25 5
                                    


Olli pov

"MITÄH" Huudahdan suihkun lattialla ja nousen hieman. Aleksi nostaa päänsä rintakehältäni ja katsoo Nikoon ja Joonakseen

Katson Joonaksen kyynelistä märkiä kasvoja. Aleksi nousee päälläni istumaan ja siitä sitten seisomaan. Alaston Joonas tarjoaa minulle kättänsä johon tartun. Joonaksen keho alkaa täristä itkun voimasta. Kiedon käteni tuon ympärille ja painan pusun tuon hiusten sekaan.

"Shhhhh" Koitan rauhoitella Joonasta.

Kun Joonas on saanut itsensä kasaan, irrotan käteni tuon ympäriltä ja siirrän ne hänen olkapäilleen. Katson Joonasta suoraan hänen sinisiin silmiin, tuo platinan blondi kitaristi yrittää pitää huulillaan hymyä. Painan pusun tuon otsaan ja käännyn sitten katsomaan Nikoa ja Aleksia.

He molemmat näyttivät siltä että olisivat valmiita tappamaan meidät. Okei ehkä olosuhteisiin nähden oli hieman outoa että suukottelin Joonasta, olemmehan me sentää alasti. Mutta not the first time or the last.

"No puetaan ja lähetään sitten" Sanon päättäväisesti ja tarraan Aleksin kädestä kiinni.

"Joo ettei lähetä ihan alasti sentään" Niko naurahtaa, kuitenkin pitäen vakavan ilmeen yllä.

Käännän katseeni taakse ja näen vakavan Nikon ja hennosti punaisen Aleksin. Hymähdän näylle, ennen kuin alan kaivamaan vaate laatikon laatikoita.

 Kun olin saanut vaatteet päälle lähdin kävelemään alakertaan. puiset portaat tuntuivat loputtomilta allani. Käännyn katsomaan taakseni ja nään Joonaksen joka vetää t-paitansa ylleen ja katsoo sitten minua. Huomaan kyyneliä tuon blondin silmäkkulmissa. Pysähdyn portaiden alapäähän ja levitän käteni, niin että Joonas ei pääsisi pois portaikosta ilman halia. Hän tarvitsi halia ja niin myös minäkin. Joonas katsoo minua ja vääntää kasvoilleen pienen hymyn, hän nopeuttaa tahtiaan ja suorastaan hyppää syliini. Rutistan Joonasta sylissäni ja painan kasvoni tuon olkapäälle.

 Pystyn näkemään silmilläni sen tilanteen kun auto on osunut Tommiin ja Joeliin. Tommi joka luultavasti on ajanut autoa, on tehnyt kaiken voitavansa ettei Joeliin sattuisi, mutta eihän siinä hyvinkään voi käydä. 

 Silmiini vaihtuu kuva, kun Tommi ja Joel makaavat ruumishuoneen kylmä kaapeissa, kuolleina. Henkeni tiheentyy enkä enään saa tuota kuvaa kahdesta parhaasta kaveristani kuolleena pois. Rutistan Joonasta ja painan päätäni tuon olkapäähän, tuntuu siltä että jalat lähtevät alta. Nojaudun Joonakseen sillä tuntuu että taju lähtee.

"Ollih?" Joonas kysyy huolestuneena.

En pysty vastaamaan, yritän kyllä, mutta ääntä ei tule. Pääni alkaa pyöriä ja otteeni Joonaksen ympärillä heikentyy.

"ALEKSI, NIKO TULKAA AUTTAMAAN" Joonas huutaa itkuisena. Kuulen askelia portaissa ja sitten taju lähtee.


Niko pov

Istumme Aleksin kanssa hänen ja Ollin sängyllä, vaatteet päällä, väsyneinä ja  molemman itkusta kankeina.

"Miten sulla ja Joonaksella menee?" Aleksi kysyy.

"Ihan hyvin, sen on vaan tosi vaikeeta luottaa kehenkään, mut kyl mä ymmärrän sen menneisyys on niin kauhee, tai siis oonhan mäkin semmost kokeno, helvetti koko bändi on kokenu semmosta. En vaan viitti puhuu siitä Joonakselle ettei sil tuu olo et mä jotenkin vähättelen sen omgelmia" Vastaan samalla kun kaadun sängylle.

"Oh.. en tienny tota, oon pahoillani mut kyl Joonas suhun luottaa muts tuntuu et se ei vaan oo ite viel hyväksyny sitä tai siis ei oo hyväksyny sitä et se luottaa johonkin kun ei haluu et sitä sattuu" Aleksi sanoo samalla kun laskee päänsä riedelleni. Alan silittämään tuon hiuksia.

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora