13. Salakuva

520 27 3
                                    


Aleksi pov

Astun sisälle Ollin asuntoon, täällä tuoksuu hyvälle, tuntuu kuin olisi kotona. Nään kuinka Olli alkaa ottamaan kenkiä pois jaloistaan joten teen saman. Lähden seuraamaan Ollia joka kääntyy hetken päästä ja sanoo "Mä oon menossa vessaan, kyl mä siel pärjään". "Aah joo tosiaan, sori" "Eikä tarttee pelätä, mun koti on ihan turvallinen paikka Aleksi" Olli toteaa vielä ennenkuin astuu vessaa ja sulkee oven edestäni. Naurahdan hieman ja lähden kävelemään sohvaa kohde. Istun sovhalle ja alan etsimään kaukosäädintä, kun olen löytänyt tuon ärsyttävän kapistuksn joka pukkaa aina hukkumaan, käynnistän tv:n ja alan selaamaan kanavia läpi.

Kuluu hetki ja pian kuulenkin jo vessan lukon aukeavan, nostan katseeni ja nään Ollin. Olli kävelee lähemmäs minua ja istuu lähes syliini. "Mitäs katot" Tuo kysyy. " Näit kanavii läpi, mut 4 tulee joku laulu ohjelma niin haluutko kattoo vaiks sitä" Vastaan. Olli nyökkää ja minä painan kaukosäätinen nappia, Olli painaa päänsä olkapäätäni vasten. Tunnen vatsassani perhosparven, jotka aloittavat tanssin. Siirrän kättäni ja menen makaamaan selälleni sohvalle, Olli katsoo minua kysyvästi joten näytän kädelläni pienen merkin, jonka jälkeen hän tajuaa tulla makaamaan söpösti päälleni. Asetan käteni Ollin kihariin hiuksiin, ja alan silittämään niitä. Tunnen rinnassani kuinka Olli tiukentaa otettaan minussa va alkaa hymyilemään.

"Olli onks sulla kaikki hyvin, niinkun oikeesti" "Ei, mut nyt ne on menos parempaan suuntaan" "Hyvä kuulla, oon vaan tosi huolissani, koska tiedän et tommosesta voi jäädä aika pahatkin traumat" "Joo, tiiän hehe, mut koitan nyt vaan keskittyä niihin hyviin asioihin ja hetkiin mun elämässä" "Niin kannattaaki, tai niin mä pääsin yli" "Häh, ooks kokenu tämmöstä samaa" "En.. tai siis joo, mut ei nyt jooko mennä siihen" "Juu, tai siis ei, mut kiitos kun oot tässä, ettei mun tarvii olla yksin" "Usko mua mä oon aina sun tukena, katos  miten se meni 'And if somebody hurts you, I wanna fight'noh jotenkin tollee" " 'But my hands been broken one too many times so I'll use my voice, I'll be so fucking rude words, they always win, but I know II'I lose ' Another love Tom Odell" "Wou Olli sähän oot ihan mestari näissä biisien nimissä" "Kiitos, on tullu totakin biisii kuunneltuu" " #brokenheartMatela" "Jumalauta jätkä, hahah" "No ei vaan, lupaat tulla juttelee mulle jos on vaikeeta" "mh" "Olli, mun pitäis kertoo sul yks ju-" Olin sanomassa kunnes huomaan minua vuoden vanhemman kikkara pään nukkumassa rintani määllä, en pysty estämään hymyäni, kun nään Ollin. Katselen ja silittelen Ollia vielä hetken ennen kuin minunkin silmäni alkavat tuntumaan jo painavilta. Vedän viltin Ollin ja minun peitokse, asetan varovaisen pusun Ollin hiuksiin ja painan omat silmäni kiinni.


Olli pov


Avaan silmäni ja huomaan että olen nukahtanut Aleksin rintakehän päälle. Nostan päätäni varovasti katsoakseni nukkuuko Aleksi, ja tottakai tuo nukkui. Alan nousemaan varovasti Aleksin päältä, niin ettei tu heräisi.

Kävelen keittiöön piemeässä, sillä aurinko ei ole vielä noussut, veikkaan että kello on 6 aamulla. Etsin seinä kelloani katseella, 4.38. Joo, vois mennä takas nukkumaan. Kävelen ikkunan viereen ja käännän katseeni ulos. Nään paketti auton kerrostaloni edessä parkissa, en tunnista paketti autoa kenenkään naapurini autoksi joten päätän ottaa rekkarin talteen. Kirjoitan rekkarin viestinä Aleksille ja lähden kävelemään takaisin olohuonetta kohti. Nään suloisesti nukkuvan Aleksin astuessani olohuoneeseen. Hyi hitto Aleksilla tulee olemaan kipee niska jos se nukkuu tossa vielä, ajattelen. Kävelen Aleksin viereen ja nostan tuon syliini, lähden kävelemään Aleksi sylissäni makuuhuonettani kohti. 

Lasken Aleksin sängylleni ja menen itse makaamaan tuon viereen. Aleksi kääntää kylkeään, niin että on minun kanssa kasvotusten ja kuiskaa "Tuu viereen". Tottelen unisen Aleksin käskyä ja painaudun ihan häneen kiinni.


Alekis pov


Herään aamulla, mutta huomaan etten makaa enään Ollin sohvalla. Annan katseeni kiertää ja pian katseeni nauliintuu Ollin rintakehään, jonka päällä makaan. Tunnen kuinka punastun, joten päätän nousta vähin ääni. Katson ettei Olli herää siihen, kun lähden keittiöön. Aamu aurinko paistaa kauniisti Ollin kettiöön. Kävelen ikkunan luokse ja alan sulkemaan verhoja kunnes huomaan puhelimeni ikkunalaudalla, ei akkua. Päätän jättää puhelimeni siihen, nostan katseeni takaisin ulos jossa nään auton, jonka ikkunasta tulee ulos kamera. Kameran salama räpsähtää, vedän ikkuna verhotnopeasti kiinni ja lähden juoksemaan makuuhuoneeseen  huutaen Ollin nimeä. "OLLI, OLLI" Huudan ja lähes hyppään Ollin päälle. "Noh mitä" Olli vastaa unisena. "Noku tuollaolijokupakettiautojaseottikuvanmusataraara" Supisen Ollin korvaan nopeasi, sillä minua todella ahdisti tämä tilanne.


Pidän silmiäni kiinni, mutta voin tuntea Ollin hämmentyneen hymyn. "ei oo hauskaa" Kuiskaan. Olli nostaa peittoa ja vetää minut itseensä kiinni. Hän käärii kätensä ympärilleni niin, että olen tuon lämpimässä, ihanassa ja turvallisessa syleilyssä. "Ei niin, sori" Tuo kuiskaa ja painaa pusun päälaelleni. Wait what... Olli pussasmua juuri, selvinpäin tai siis ei pussannu sillee, tavallaan, eikun häh. Tunnen punastuvani, painan päätäni vielä syvemmälle Ollin rintaan, Se ei yhtään auttanut punaisten poskieni kanssa, ennenminkin pahensi niitä. 


En ehdi ajatella asiaa pidempään sillä kuulen kuinka umlko oveen koputetaan. Kiedon vihdoin omat käteni Ollin ympärille ja mutisen, kuinka minua pelottaa, ihan omien traumonen takia. Olli ei ihan tainnut ymmärtää mitä sanoin, sillä minun kasvot olivat edelleen tiukasti kiinni Ollin rinnassa. Olli alkoi kikattamaan pienesti, häntä ilmeisesti kutitti. "Aleksi, vaikka tykkäänkin että oot siinä niin nyt täytyy liikkua, oveen koputettii" Tuo sanoo samalla kun nousee ja alkaa kävelemään eteistä kohden.

Vittu Olli kuiskaan itselleni ja lähden tuon perään.


------------------------------------

Sanoja: 880 

iiiiiikkkkk päästiin vähän tutustumaan Aleksinkin menneisyyteen

täähän alkaa käydä jänäks, oho spoilasin huuupss

mut joo vähän pidempi nyt ku mun piti pistää tää jo pe mut en jaksanu kirjottaa loppuu xdd

mut kiitos kun luette näitä ootte ihania <3

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora