2. Joonas Porkon suudelma

732 34 4
                                    

Aleksi pov

En ollut ikinä ollut ihastunut poikiin, mutta mun mielestä Olli on kyllä aika söpö. Tai sitten se oli alkoholi joka sai minut tuntemaan tuolla tavalla.

Katson Ollia hetken silmiin kunnes kuulen miten puhelimeni alkaa soida. "Sori pakko vastaa" Sanon Ollille ja lähden kävelemään ulos baarista.

                        //Puhelu//

Elsa:
Aleksi tuu kotiin äkkiä!!

                                                                           Minä:
                                        Mitä, onko kaikki hyvin?

Elsa:
No miltä kuulostaa ei oo

                                                                           Minä:
                     Ööm joo mä lähen tulee sinne päin

Elsa :
Joo ja tuu sit kans nopeeta

                                                                     Minä :
                                    joo mä koitan mut en oo
                       ajokunnossa nyt et jos saa kysyy
                                       niin mikä sul on hätänä

Elsa :
tuu nyt vaan kotiin ÄKKIÄ!!

                        // Puhelu päättyy//

Mä lähin juoksemaan kotiin päin, en tiiä oliko tää taas yks Elsan tempuista, mutta juoksin silti. Olin juossut koti ovelleni, kaivan avaimet ja avaan oveni. Nään miten Elsa makaa sängyllämme alasti, käännän katseeni hänen kehostaan hänen silmiin. "Mikä sul on hätänä?" Kysyn. "nokun mus panettaa ihan hirveesti" Hän sanoo samalla kun konttaa luokseni ja suutelee mua. Mä en tunne mitään, en yhtään mitään. Mulla ei edes seiso, vaikka uskois että monella 23v hetero miehellä seisois tässä vaiheessa vähintään. Elsa alkaa suutelemaan kaulaani samalla kun riisuu paitani pois, mä en ole enään pitkään aikaan saanut Elsan kanssa panemisesta mitään nautintoa. Elsa on vain nauttinut enemmän kun on saanut käyttää minua hänen nukkenaan.
Olin selällään sängyssä alasti samalla kun Elsa suutelee kaulaani kokoajan menemällä alemmas ja alemmas. Mulla ei seiso vieläkään, nyt on pakko keksiä jotain. Öömm missit, Ariana grande, vittu mitä tässä nyt ajattlis että alkais seisomaan. Yhtäkkiä mieleeni tulee Olli, vittu Olli ajattelen hetken tuon kasvoja ja pian tunnenkin jo tuon epämukavan mukavan tunteen. "oho sullahan seisoo oikeen huolella" Kuulen miten Elsa sanoo. Olin aina väittänyt sille että mulla ei vaan seiso mitenkään näkyvästi. Ei Elsa mikään maailman fiksuin ollu, pian tunnen miten hän on noussut hajareisin päälleni...

Elsa oli suihkussa, hän oli taas saanut sen nautinnon mitä oli hakenutkin. Mä en ollut päässyt edes tulemisen partaille, joten täällä mä olin, runkkaamassa samalla kun tyttöystävä on suihkussa. Koitan koko ajan ajatella Elsaa, mutta siitä ei ole mitään apua. Kuulen kuinka puhelimeeni tulee ilmoitus että Olli on jakanut ig-tarinaansa, päätän sen siinä katsoa. Se oli kuva Ollista pelkkä pyyhe päällä. Pian tunnenkin miten koko kehossa kihelmöi, nopeutan käteni tahtia samalla kun katse on naulittuna Olliin, "Ahggg" huokaisen samalla kun tulen. Katson vielä hetken Ollin kuvaa ja sitten kuulenkin jo miten Elsa tulee pois suihkusta. "Sun vuoro" hän sanoo. Nappaan pyyhkeen ja kävelen suihkuun.

Olli pov

Katson kuinka Aleksi lähtee ulos baarista, hän puhuu hetken puhelimeen ja lähtee sitten juoksemaan kotiaan kohden. Vittu että se on täydellinen, ajattelen tiedän Aleksi on hetero, mutta silti. Kun tehtiin Aleksin kanssa Timebomb niin ihastuin häneen heti, pääsin hänestä yli ja nyt hän vain kävelee elämääni ja olisin valmis tekemään mitä vaan tuon puolesta. "tarvitseeko Olli seuraa" Kuulen miten Joonas kysyy multa. Katsoin häntä hetken ennen kuin istuin hänen päälleen hajareisin ja aloin suutelemaan tuota. Joonas vastaa suudelmaan, siinä me suudeltiin varmaan viisi minuuttia ennen kuin lopetettiin. Joonas tiesi että tykkään Aleksista ja mä tiesin että Joonas tykkää Nikosta, mutta tää oli vähän niiku tunteiden huuhtomista jollain muulla kuin viinalla. "Joo seura ois kivaa" Mä sanon Joonakselle. Ei me ikinä oltu seksiä harrastettu, ehkä just ja just otettu suihin toisiltamme kännipäissä, mulla ei kyllä ole mistään tuollaisesta muistikuvaa. Tiesin että se oli Joonaksellekkin pelkkä "pano" joten mua ei haitannut tehdä sitä.

"sä oot onnekas Porko, sä sentään pääset nuolemaan ihastukseks kanssa, mulla ei oo vittu mitään mahdollisuutta sellaseen" Mä sanon sillä meillä ei ollut mitään keskustelua käynnissä. " älä luulekaan et se on jotenkin kivaa, se on semmonen hetken huuma ja nautinto mut aatteleppa sitä tunnetta kun kuulet miten se selittää muijalleen ettei se merkkannu sille mitään" hän vastaa. Totta, tunne kuulla miten Aleksi selittää tyttöystävälleen miten mä en merkkas sille mitään olis kauhea.

————————————————


Sanoja: 626!

i love you || Olli x Aleksi ~ OleksiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz