Bölüm-11

3.2K 80 0
                                    

"Konuştun mu?" Kaşlarımı çatarak baktım neyi der gibi.

"Eladan konuşmam gerek dedin ya. Konuştun mu?"

Kafamı salladım"konuştum başta kabul etmedi itiraz etti. Daha sonra seninde hakkın olduğunu söyledim. Zor ikna oldu biraz."

"İnatçı gibi duruyor."

"Çok" dedim. 'o'yu uzatarak. "Atahan ben Ela'yı çok zor kazandım ve ben onu tekrar kaybetmeyi göze alamam. Yani demem o ki Ela çabuk kırılır onu kırıcak şeyler yapma olur mu?"

Atahan kaşlarını çatarak"o ne demek Zümra ben kızımı kırıcak hiçbir şey yapmam. Tamam baba olmak nasıl bir duygu bilmiyorum olabilirim ama onu üzücek bir şey yapmam asla!"

Gözlerinin içine bakarak"onu zaman gösterecek"

Kısa bir süre sonra sessizliği bozan o olmuştu "Ela'yı 'zor kazandım' dedin. Bir şey mi oldu?" Deli gibi merak ediyor seni ama kendinede yediremiyor.

"O kısımlar beni ilgilendirir. Her ne yaşadıysam yaşadım. Daha fazla kurcalama" gözlerimin içine bakıyordu.
Anlamaya çalıyordu sanki ne yaşadığımı.

"Annee" ela koşarak yanıma geldi.

"Dur bakım ben sana koşma demiyor muyum?" Diyerek kızgın bir ses tonuyla söyledim.

"Tamam ama Engin abinin köpeği çok güzel biz de alalım mı?"

"Bakarız bir ara"

Engin gülümseyerek Ela'nın elinden tuttu."almana gerek yok ki ne zaman istersen sevmeye gelebilirsin"

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten. Hem o da sıkılıyor zaten ona da oyun arkadaşı çıkmış olur."

Bana dönerek "anne getirirsin demi?"

"Getiririm meleğim. Hadi artık biz kalkalım akşam olucak zaten"

"Görüşürüz Engin abi" diyerek engine el salladı. Atahana baktığımda gözlerinde hüzün vardı. Aslında üzülüyorum Ela'nın hiçbir anında yanında olmadı.. olamadı. Elimi Ela'ya uzatarak "hadi fındığım" dedim. Enginde bizimle beraber çıktı kapının öne "niye çıktın ki biz giderdik"

"Nolcak canım bende biraz hava almış oldum." Dediğinde gülümsedim. Taksi gelince Ela'yı bindirdim. Tam binecekken aklıma gelen şeyle Engine döndüm "Engin senden bir şey istesem?"

"Tabi elimden geldiğince yardımcı olurum"

"Atahan geçmişi yada ne bilim" diye saçmaladığımda Engin

"Zümra Atahan geçmiş ile ilgili sürekli bir şeyler araştırıyor ve eğer Atahan bir şeyin peşine düştüyse onun peşini bırakmaz! Sen benden daha iyi bilirsin"

"Engin her ne olursa olsun Atahan geçmişi öğrenmemesi lazım!"

"Neden?" Diye kaşlarını çatarak sordu.

"Onun için eğer öğrenince kendini toparlayamaz! daha kötü şeyler olur. lütfen!"

"Bunu bir gün detaylı konuşalım şimdi içeri gitmem lazım" kafamı tamam anlamında sallayıp taksiye bindim.

ATAHAN

Ela Zümra'nın elini tutarak arkasından da Engin ile restoranın çıkışına çıktılar. Baya uzun bir süre geçti ve hâlâ Engin gelmemişti. Bende sigara paketini elime alıp paketten bir dal çıkartıp dudağıma götürüp yaktım. Birden omzum da bir el hissettim. Kafamı çevirdiğimde Engin karşıma geçmiş oturuyordu.
"Nerdesin lan?" Diye sesimi yükselttim.

ZÜMRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin