• UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS •
Sănătatea mintală și emoțională, precum și sănătate fizică reprezintă o preocupare majoră în lumea noastră atât de marcată de stres. Pe măsură ce știința și tehnologia avansează, aflăm mai multe despre interacțiunea complexă dintre aspectele mintale, emoționale, spirituale și fizice ale vieții. Faptul că Domnul a vorbit despre acestea cu mii de ani în urmă (Prov. 17:22), este o încurajare.
Scriptura este prima care a arătat că inima veselă și curajul pot stimula vindecarea unor boli foarte grave, care pun viața în pericol.
Solomon știa bine că înțelepciunea Domnului aduce "sănătate trupului și răcorire oaselor tale" (Prov. 3:8). Iacov scria că rugăciunea și ungerea cu untdelemn în numele Domnului erau utile pentru vindecare (Iac. 5:14), iar Daniel și prietenii lui au urmat anumite principii de alimentație și s-au dovedit mai sănătoși decât colegii lor (Dan. 1:11-14). Domnul a spus chiar că prevederile Sale în ce privește alimentația și sănătatea au fost concepute ca medicină preventivă - astfel încât poporul Său să nu sufere de bolile egiptenilor (Exod 15:26).
Bazează-te pe îndemnurile Bibliei, care se găsesc pretutindeni în Cuvântul lui Dumnezeu, pentru a avea o sănătate bună!
Preluat din Biblia pentru femei
Proverbele, capitolul 3
Pagina 913
CITEȘTI
Pași spre lumină
Non-FictionArticole, curiozități, meditații despre viață, mărturii creștine și multe altele!