☆ Mărturisire - "Am adormit la volan!"

588 34 11
                                    

"Nu voi uita una dintre nopțile târzii de vară ale anului 2015

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Nu voi uita una dintre nopțile târzii de vară ale anului 2015. Plecasem târziu de la o seară de tineret și simțeam că Diavolul e pe urmele mele.

Am început să mă rog, să cer protecția Domnului pentru a ajunge cu bine acasă, la familie, însă, din cauza oboselii, la ora 1:40, după miezul nopții, am adormit la volan.

Mai aveam 5 km până acasă când, din nefericire, m-am trezit într-un șanț mare, care avea vreo 3 metri adâncime și era lateral șoselei. Ieșind de pe carosabil, am "arat" totul pe o lungime de aproximativ 30 de metri, apoi mașina s-a oprit într-o movilă de pământ.

Am remarcat cu bucurie că nu aveam nicio zgârietură.

M-am uitat să văd câți șoferi s-au oprit lângă mine și am observat că nimeni nu sesizase tragedia care putea să mi se întâmple.

Puteam să fi făcut o hemoragie, să fi rămas blocat între firele mașinii și să fi fost găsit fără suflare dimineața, dar Dumnezeu nu a îngăduit asta.

Am ieșit afară, am îngenuncheat în iarbă, am ridicat mâinile și am mulțumit cu lacrimi.
Pentru că, atunci când toți dorm, Cineva de sus veghează și oferă protecție.

Nu merită Dumnezeu mulțumirile noastre pentru tot ce face pentru noi în fiecare clipă?

Chiar dacă trebuie să trecem prin anumite încercări, să spunem și noi asemenea poetului:
"Când buzele n-or mai putea, suspinul meu Te-a lăuda..."

Publicare text Wattpad: EllyEliza
Autorul textului: Cristian Boariu
Preluat din: "Picuri de două pentru suflet", editura Total Publishing, 2016.

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum