• PĂCATE TRUPEȘTI •
Cei care vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu nu doar sunt "mântuiți din păcat", ci ei se străduiesc neîncetat să trăiască o viață neprihănită, transformată și sfântă. Ei sunt îndreptățiți în numele lui Isus Hristos.
Cei care continuă să trăiască în desfrânare, în hoție, în idolatrie, în adulter sau în beții nu pot "moșteni" și nici nu pot cunoaște în această viață binecuvântările Împărăției lui Dumnezeu.Desfrânarea (gr. porneia) poate include necredincioșia față de legământul căsătoriei
Voia lui Dumnezeu este sfinţirea voastră: să vă feriţi de curvie
1 Tesaloniceni 4:3Totuși, din pricina curviei, fiecare bărbat să-și aibă nevasta lui și fiecare femeie să-și aibă bărbatul ei.
1 Corinteni 7:2dar termenul se referă la orice activitate sexuală păcătoasă, indiferent de statutul marital al persoanei. El poate descrie curvia și prostituția
Dar iată ce am împotriva ta: tu lași ca Izabela, femeia aceea care se zice prorociţă, să înveţe și să amăgească pe robii Mei să se dedea la curvie și să mănânce din lucrurile jertfite idolilor.
(Apocalipsa 2:20)și alte forme variate de lipsă de castitate
De aceea, eu sunt de părere să nu se pună greutăţi acelora dintre neamuri care se întorc la Dumnezeu, ci să li se scrie doar să se ferească de pângăririle idolilor, de curvie, de dobitoace sugrumate și de sânge.
Faptele Apostolilor 15:19-20Din toate părţile se spune că între voi este curvie, și încă o curvie de acelea care nici chiar la păgâni nu se pomenesc, până acolo că unul din voi trăiește cu nevasta tatălui său.
1 Corinteni 5:1Pavel a făcut referiri speciale la păcatele legate de trup. El a afirmat clar că trupul credincioșilor este "templul Duhului Sfânt" (1 Corinteni 6:19) și îi aparține lui Dumnezeu (1 Corinteni 3:16).
O femeie credincioasă își folosește trupul și spiritul pentru a-L slăvi pe Dumnezeu
Căci aţi fost cumpăraţi cu un preţ. Proslăviţi dar pe Dumnezeu în trupul și în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.
1 Corinteni 6:20Păcatul trupesc - implicarea în relații sexuale cu o persoană din afara căsătoriei - este în păcat împotriva propriului trup.
Acest păcat poate determina boli de care cei curați sunt protejați. Acest păcat poate să determine, de asemenea, suferințe emoționale de care cei caști sunt feriți. Din punct de vedere spiritual, cei care practică acest păcat nu vor avea parte în mod deplin de binecuvântările lui Dumnezeu.
Articol preluat din Biblia pentru femei
Pag 1693, 1 Corinteni 6
CITEȘTI
Pași spre lumină
No FicciónArticole, curiozități, meditații despre viață, mărturii creștine și multe altele!