~ Meditație - Să nu-ți disprețuiască tinerețea

131 18 2
                                    

13 martie 2018

„Eu am răspuns: «Ah! Doamne Dumnezeule, vezi că eu nu știu să vorbesc, căci sunt un copil». Dar Domnul mi-a zis: «Nu zice: 'Sunt un copil', căci te vei duce la toți aceia la care te voi trimite și vei spune tot ce-ți voi porunci»." (Ieremia 1:6-7)

Ieremia era tânăr și se înfricoșa, firește, în fața marii însărcinări pe care i-o dădea Domnul; dar Acela care-l trimitea nu-i lua în seamă scuza „Nu sunt decât un copil". El trebuia să nu se uite la ceea ce era în sine însuși, dat fiind că era ales să vorbească din partea lui Dumnezeu. El nu trebuia nici să-și compună, nici să-și inventeze vorbirea; nu avea decât să vorbească așa cum îi ordona Dumnezeu, și pentru această însărcinare trebuia să primească o putere specială.

Oare nu la fel stau lucrurile cu orice tânăr creștin pe care Dumnezeu îl cheamă în serviciul Său? Dumnezeu știe că ești tânăr creștin, că experiența și cunoștința ta sunt slabe; dar, dacă te alege pentru a te trimite, ia seama să nu dai înapoi. Dumnezeu Se va preamări în slăbiciunea ta. Dacă ai fi bătrân ca Metusalem, la ce ți-ar folosi anii? Și dacă ai fi înțelept ca Solomon, tot degeaba ai fi. Tu lasă-te călăuzit numai de Domnul, așa îți vei arăta întelepciunea și priceperea.

*

Text: LaviniaKrauzer
Autor: Charles H. Spurgeon
Preluat din: Tezaurul promisiunilor lui Dumnezeu

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum