Prieteni cu dizabilități

41 4 0
                                    


Mai mult decât orice, oamenii cu dizabilități au nevoie de persoane care să le fie alături: cunoștințe ocazionale, dar și prieteni apropiați. Indiferent de dizabilitatea pe care o are, acel om are nevoie de prieteni care să-i ofere o dragoste necondiționată.

Credința, creativitatea și implicarea a patru prieteni au ajutat un om paralizat să ajungă la Isus, care l-a vindecat (Marcu 2:1-12). După ce au depășit un obstacol care părea de netrecut, prietenii l-au lăsat jos la picioarele lui Isus. Când l-a vindecat, Isus a apreciat credința celor patru prieteni care l-au adus la El.

Persoana cu dizabilități are nevoie de prieteni care să ofere în primul rând nu sfaturi, ci mângâiere si ajutor practic. Cei care-i sunt cu adevărat susținători trebuie să-i acorde sprijin în pofida tuturor barierelor, atât fizice, cât și sociale, implicând persoana cu dizabilități în diverse activități, inclusiv în viața de comunitate. Ei trebuie să o ajute să cunoască iubirea lui Dumnezeu, vestită prin Evanghelie.

Mila, bunătatea, smerenia, blândețea și îndelunga răbdare sunt esențiale într-o prietenie cu o persoană cu dizabilități. Acești prieteni se confruntă cu multe provocări, dar ei urmează îndemnul Evangheliei, "îmbrăcați-vă cu dragostea" (Colodeni 3:12-14).

Iubirea necondiționată nu ține seama de handicapul fizic sau mintal, ci are în vedere persoana, care este creația lui Dumnezeu, obiectul permanent al grijii Sale. O relație apropiată cu un prieten sau cu un membru al familiei cu dizabilități poate fi o cale specială de a descoperi ce este cu adevărat dragostea.

Articol preluat din Biblia pentru femei
Din categoria Dizabilități
Pag 1448
Noul Testament, Marcu 2

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum