Frumusețe

45 3 0
                                    

• MAI MULT DECÂT UN CHIP FRUMOS •

  Biblia are multe de spus, atât despre frumusețea interioară, cât și despre cea exterioară. Multe femei din Biblie sunt vestite pentru aspectul lor minunat, cum ar fi Sara, Rebeca, Rahela, Abigail, Bat-Șeba și Estera. (Gen. 12:11; 24:16; 29:17; 1Sam. 25:3; 2Sam. 11:2; Est. 2:7).
Estera a trecut print-un tratament de înfrumusețare (Est. 2:3,12) înainte de a se înfățișa înaintea împăratului.

    Aspectul unei femei creștine trebuie să fie o completare a spiritului ei interior și niciodată o piedică în calea Împărăției lui Dumnezeu.

   Frumusețea este mai mult decât un chip atrăgător sau a fi în pas cu moda. Pentru o femeie evlavioasă, igiena, o îngrijire sănătoasă a pielii, o îmbrăcăminte adecvată și maniere alese sunt mijloacele ideale de a avea un aspect exterior care să le îndrepte atenția oamenilor spre viața ei spirituală și, în cele din urmă să îi ofere ocazia de a da o bună mărturie despre Hristos. (2Cor. 3:2,3).

    Imaginea unei femei este, adesea, oglinda inimii ei. Când ea rămâne în dragostea lui Dumnezeu, trăsăturile ei faciale tind să se îndulcească și liniile să devină armonioase. O pace interioară și o bucurie sfântă se reflectă pe fața ei. Acțiunile și atitudinile unei femei sunt adesea un excelent indicator al locului unde ea își are rădăcinile. Când inima unei femei este înrădăcinată în pace și în bucurie (Gal. 5:22,23), chipul ei radiază vitalitate, entuziasm, dragoste și o profundă stare de bine - ceva ce nu se poate crea prin machiaj, prin parfumuri scumpe, printr-o coafură modernă, prin haine "de firmă", sau printr-un program de fitness personal.

   Duhul Sfânt îi dă unei femei vitalitate și entuziasm, ajutând-o să fie o influență spre bine.

   Adevărata frumusețe vine din interior și se manifestă prin motivații sincere și printr-un spirit altruist în relație cu ceilalți. Numai Isus poate genera un astfel de izvor de dragoste (1 Cron. 16:29), când o femeie își predă viața în mâna Lui. Niciun regim de înfrumusețare, nicio haină, oricât de elegantă sau scumpă, nu poate ascunde o inimă rea, cuvintele aspre sau gesturile insulătoare.

  
 

      
     Articol preluat din Biblia pentru femei
Proverbele, capitolul 4
Pagina 915

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum