Feminitate: Natura femeii

93 6 2
                                    


   Feminitatea este o realitate a designului și a creației lui Dumnezeu - darul său prețios pentru fiecare femeie și, într-un sens cu totul diferit, darul Lui pentru bărbați. Diferența dintre bărbați și femei nu este doar o chestiune de biologie. În decursul istoriei, oamenii au acceptat ca de la sine înțelese diferențele de rol dintre bărbat și femeie. Cu toate acestea, niciodată nu a existat o mai mare nevoie decât acum de învățătura dată de Pavel creștinilor din Roma: de a nu lăsa ca lumea să ne înghesuie cu tiparul ei, ci de a-L lăsa pe Dumnezeu să ne modeleze mintea din interior (Romani 12:2: Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceţi prin înnoirea minţii voastre, ca să puteţi deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea bună, plăcută și desăvârșită.)

   Spiritul blând și liniștit pe care îl descrie Petru este podoaba feminității (1 Petru 3:3-4: Podoaba voastră să nu fie podoaba de afară, care stă în împletitura părului, în purtarea de scule de aur sau în îmbrăcarea hainelor, ci să fie omul ascuns al inimii, în curăţia nepieritoare a unui duh blând și liniștit, care este de mare preţ înaintea lui Dumnezeu) și și-a găsit exemplu în Maria, mama lui Isus. Ea a fost dispusă să fie un vas umil, necunoscut, dar a fost onorată să fie mama Domnului. Această calitate maternă este disponibilă pentru fiecare femeie care se smerește înaintea Domnului nu doar ca rol biologic, ci și ca atitudine de altruism și de supunere față de Creatorul ei.

   Provocarea feminității biblice pentru tine este să fii o femeie sfântă în toate, fără să ceri altceva decât ceea ce Dumnezeu dorește să-ți dea, primind cu brațele deschise și cu toată inima planul Său pentru tine.

   Feminitatea este o comoară prețioasă, care trebuie păzită și cultivată în fiecare zi.

Text preluat din Biblia pentru femei
Din Psalmul 144, pagina 902

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum