Cine este la cârmă?

20 4 0
                                    

AUTORITATE •

  Dumnezeu este autoritatea supremă a întregii omeniri. Creștinii sunt chemați să aibă respect și să recunoască autoritatea Lui în spatele tuturor instituțiilor omenești, manifestând solicitudine și respect ca cetățeni.

  Chiar și atunci când autoritatea omenească este coruptă de păcat și se află sub influența forțelor răului, Dumnezeu tot lucrează prin ea pentru a-Și împlini planurile. Acest paradox nu a fost niciodată mai bine surprins ca atunci când Isus, stând în fața lui Pilat, i-a zis: "N-ai avea nicio putere asupra mea... dacă nu ți-ar fi fost dată se sus" (Ioan 19:11).
Autoritățile umane, atunci când L-au răstignit pe Isus, s-au aflat sub influența lui Satana. În același timp, Dumnezeu, prin bunătatea și iubirea Sa, Și-a adus la împlinire planul de mântuire chiar prin aceste puteri omenești, chiar dacă acestea nu știau că Dumnezeu este sursa autorității lor.

  Toată puterea și autoritatea sunt ale lui Dumnezeu. El le folosește întotdeauna spre binele copiilor Săi. Chiar și atunci când nu vedem începutul și sfârșitul planului lui Dumnezeu, trebuie sa avem încredere că El este Alfa și Omega, Începutul și Sfârșitul tuturor lucrurilor (Apocalipsa 22:13).

Articol preluat din Biblia pentru femei
Pagina 1583, Ioan 19

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum