Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunea, însă, nu m-a vindecat chiar în acele momente, dar îmi dăduse pace în suflet, un gând de încredere în El, dar și siguranța că nu voi muri.
El nu m-a scos din cuptor, ci m-a întărit să pot răbda cuptorul, timp în care a început să-mi modeleze inima.
Atunci când nu mai puteam și plângeam după ajutor, El întotdeauna mi-a dat putere să înaintez, deși nu meritam.
În tot acest timp cei dragi mie m-au sprijinit, fiindu-mi alături și multe biserici au înălțat rugăciuni pentru mine.
Pe această cale doresc să mulțumesc părinților și fratelui meu, dar și tuturor celor care s-au rugat pentru mine și zic ca Dumnezeu să vă răsplătească și să vă asculte în ziua necazului, atunci când veți cere ajutorul Lui.După o perioadă de aproape trei luni, am continuat cu celelalte ședințe de citostatice, având aceleași stări de rău, dar acum totul era diferit: simțeam că Dumnezeu era aproape de mine și mă întărea. După aproape un an de zile terminasem tratamentul și imediat făcusem din nou tomografie, iar rezultatul nu a arătat altceva decât să confirme vindecarea trupului meu... tumoarea dispăruse!
Îl slăvesc pe Dumnezeu din toată inima!Luasem dar hotărârea să-mi schimb viața, iar în primăvara anului 2016 am încheiat un legământ cu Dumnezeu, mărturinsindu-l pe Isus Hristos ca Domn și Mântuitor, astfel am luat cea mai importantă și folositoare decizie din viața mea.
În prezent sunt căsătorit și Dumnezeu ne-a binecuvântat familia cu un copil minunat, iar al doilea are acum câteva luni.
Ce nu am menționat mai sus, este că doctorii mi-au adus la cunoștință înainte de a începe tratamentul cu citostatice că șansele de a mai putea avea copui sunt foarte, foarte mici. Iată că Dumnezeu prin îndurarea Sa m-a vindecat așa cum spune Sfânta Scriptură: "El face rana și tot El o leagă...".
Avem un Dumnezeu mare, îndelung răbdator și bogat în bunătate. Slăvit să fie Domnul!Mulțumesc și astăzi lui Dumnezeu că nu a îngăduit să mor și să plec nemântuit din această lume...
Dar tu, cel care citești aceste rânduri, dacă încă nu te-ai împăcat cu Domnul nu aștepta să vină încercarea sau ceasul morții peste tine pentru a face pasul acesta. Primește astăzi pe Domnul Isus Hristos ca Domn și Mântuitor în viața ta, pentru că ziua de mâine nu este a ta.
Știi tu oare ce poate aduce ziua de mâine?
Iar pentru cei care sunteți în suferință, nu vă pierdeți credința, nădăjduiți în Domnul Isus, El și astăzi face minuni!
Binecuvântat să fie numele Lui!"Mărturie semnată de Eugen Bociort, preluată din revista bisericii "Muntele Sionului", Londra. Publicare: 1 noiembrie 2017
CITEȘTI
Pași spre lumină
No FicciónArticole, curiozități, meditații despre viață, mărturii creștine și multe altele!